Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

1. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    je kan volgens mij wel tunen maar of dat zo is als most wanted dat weet ik niet

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    de mogelijkheden zullen volgens de makers terug keren zoals de autosculp feature vanuit Carbon,zodat je de Kits kunt vervormen en aangezien je in de voorgaande delen ook met Motor tuning aan de haal kan zal dit zeker ook het geval zijn.

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het free-roam begon pas in deeltje 8, namelijk Underground 2. Ik zie het zelf niet als een kenmerk voor NFS. Maar is maar net wanneer je het NFS wereldje bent ingestapt.

4. Remco

Remco Guest

Ja, maar ik vind NFS MW wel heel dicht bij de HP reeks komen, door de politie..

5. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar vond de rijeigenschappen van de auto's niet zo fijn rijden als de HP reeks.

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    hoi ik heb een demo gedownload van de nfs Porsche en hot pursuit 2,man das genieten weer haha vooral bij hp 2 om die heli weer te zien bombarderen :)

7. Remco

Remco Guest

Welke NFS is dat dat je ook zelf de politie kan zijn en spike strips neerleggen enzo?

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat je bedoelt is Need for Speed 4 road challenge oftewel high stakes zoals die in Amerika werd genoemt :)

Ook een zeer goed deel maar erg moeilijk,en het grappige was dat je in die Game al kon Tunen in een aantal stappen dus Underground was niet de eerste :)

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    bij hot pursuit 2 kon je zelf politie spelen en stripes neer gooien enzow.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    ja inderdaad daar ook :)

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Need For Speed Hot Pursuit 3 kon het ook al. Tof he HP2, ik heb hem op de xbox, hoop altijd nog dat ik deze nog een keer via een update kan spelen op de 360.
    Heb net mn 360 terug gekregen van reperatie, ben nu Pro Street aan het downloaden, ben benieuwd.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Enige minpunt bij hp2 vind ik de Replay optie op de ps 2 zag je verschillende camera punten en dat was minder op de x box en pc,maar voor de rest de beste van de oude stijl en tevens het laatste deel waarna de eerste Underground uitkwam.

13. Remco

Remco Guest

ff kijken of ik een torrent kan vinden van HP2 of 3

14. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken de ps2 versie niet, maar hoorde dat dit de betere versie was, ik had aan de xbox versie niks aan te merken en heb er veel plezier aan gehad maar vond het idd wel een minpunt dat de replay opties zo minimaal waren, vond het altijd zo tof om de crashes terug te zien

Lekker illegaal, ik zou deze games gewoon kopen, NFS3 koop je voor rond de 6 euro, HP2 zal niet veel meer kosten.

edit: Heb net de demo gespeeld, alles op king. Ik vond de Speed Challenge wel geinig. De Grip Race vond ik een stuk minder, de auto bestuurde nogal onnatuurlijk, tuurlijk is het een arcade game, maar zelf daarvoor reed het niet lekker. Verder vond ik beide levels qua track erg saai, bij de speed challenge reed je zowat alleen maar rechtdoor. en bij de grip race had je weinig opstakels. Je hebt er totaal geen skills voor nodig. Qua graphics vond ik het er prima uit zien. Ik vind het wel raar dat elke NFS die nu uitkomt telkens weer totaal andere rij eigenschappen heeft.
    Ik ga deze game zeker weten niet halen, ik ben al sinds Most Wanted het nfs gevoel kwijt en daar brengt pro street geen verandering in.

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De Review over Pro Street van Gamekings is gedaan,en zoals altijd de discussie's zijn weer eens leuk verzorgt :)

http://www.gamekings.tv/

16. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke review. Erg tof uitgewerkt al die dingen zoals een smsje ontvangen als je record verbroken is en dat je autodesigns kan ontwerpen met je pc en vervolgens uploaden. Wat ze net zoals ik ook al zei, elke NFS is de laatste tijd anders, zoals nu een PGR-Forza stijl. Ze hadden het dus net zo goed een andere naam kunnen geven want voor mij is het geen NFS meer.

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar heb je zeker een punt,maar ik moet er iets bij uitleggen.

Een aantal jaren terug in de tijd van nfs hp3 las ik een interview met de producent van nfs en hij vertelde toen al dat nfs algemeen ooit een ander richtlijn uit zou slaan,en dat klopt ook alleen had ik niet verwacht dat ze toen al zo abrupt met een underground serie kwamen,en misschien hadden ze beter voor de hardcore fans een compilatie kunnen maken van de oude stijlen bijelkaar ofzo.

Misschien had dat toen iets beter uitgepakt.

18. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Een compilatie van oude stijlen bijelkaar lijkt me nog steeds tof. Of een bundel als "retro" games, zal vast wel een keer komen.

19. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neen, maar dat zijn 2 grote kenmerken van de NFS-reeks. En nu stappen ze daar van af. Ze willen duidelijk de richting van Forza of PGR opgaan en daar verliezen ze het toch zwaar. Zelfs Ridge Racer zou me meer kunnen boeien.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Heey zullen we een Topic starten omtrent de oude stijlen?
    Lijk me leuk om erover door te kletsen met fans zoals jij en vele andere hierop dit forum.

Deel Deze Pagina