1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ander vraagje: ik heb een gewone component kabel, kan ik die gebruiken op de ps3 40 gig pack (weet bijna zeker van wel)?
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    denk het niet, want ps3 gebruikt component via de multi av aansluiting. M.a.w. je hebt een speciale ps3 component kabel nodig.
     
  3. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Offtrack, jij bent een mazzelpik!
    Ik belde dus naar de BS in jouw woonplaats en daar was net de laatste PS3 60 gb gereserveerd!! :'-( Er waren er maar 3 binnengekomen.

    Ik heb nu alle Bart Smitten in het noorden gehad, niks.
    Dat wordt dan via internet bestellen, ik belde zo net en toen waren ze nog in voorraad zei die callcentertrut.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gewoon heengaan dus..... ik doe hetzelfde en neem mijn laptop mee voor direct online bestellen op locatie ;)

    edit:

    Ik heb een vraag mbt de kwaliteit van de kabels. Ik heb een 5 meter lange kabel nodig van hdmi naar dvi. Bij mijn lokale onderdelenhuis hebben ze deze:

    Merk Deltac
    Omschrijving Kabel
    Kenmerk HDMI-DVI 5 meter
    Typen
    Verk. eenheid 1 Blister a 1 Stuk


    Die kost 34,-

    Echter bij allekabels.nl:

    http://www.allekabels.nl/na/0/1298/HDMI-naar-DVI-Kabel.html


    Heb ik voor mijn gevoel een soortgelijke voor slechts 15!

    Maakt dit veel uit?

    edit: mijn beamer ingang:

    http://www.fixya.com/support/p145323-hitachi_pjtx100_multimedia_projector/manual-18463/page-9

    http://www.fixya.com/support/p145323-hitachi_pjtx100_multimedia_projector/manual-18463/page-24

    edit2: en zit er bij het 40gig pack de optie om mijn component kabel te gebruiken?
     
  5. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    @Kevf:
    Zoals '360man' al zei heb je voor de ps3 een speciale component kabel nodig, vanwege de gedeelde AV uitgang.

    Wat die DVI/HDMI kabel betreft zou ik de goedkoopste nemen. Ik gebruik nu ook een no-name HDMI-kabel van een tientje, werkt prima.

    Was trouwens een waar slagveld in mijn plaatselijk BS. De rij stond tot buiten, +/-100 huismoeders hadden al weken tassen speelgoed achter laten zetten, en kwamen alles nu ophalen. Voor de rest werden er ook veel PS3/Wii/Xbox360 verkocht.

    Ik heb mijn starterpack nu dus ook binnen en baal alleen een beetje dat hun superdeluxe gratis Playstation®Network offline is...
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vreemd, hier werkte het wel rond die tijd, en nu nog steeds. :eek:
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind je het gek als het bijna Sinterklaas/Kerst is. Dikke kortingen als ze nu alles al gaan kopen.
     
  8. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Het was meer het registratie gedeelte denkik... en daar kwam ik net wel weer op. Zou het echt zo druk geweest zijn met nieuwe aanmeldingen, vanwege de bartsmit actie? (Nog gefeliciteerd trouwens, bart :+)
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    PSN, de PS website en de store waren vanmiddag moeilijker te bereiken / offline voor onderhoud.
     
  10. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    PSN was inderdaad offline ivm onderhoud .

    Hier nog een melding van Sslust van het nederlandse Sony Community Team :

     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eindelijk een ps3!
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=101612&page=75

    Ik heb echter nog een paar vragen. Hoe maak ik een Japans en een Amerikaans account aan? Moet ik ook eerst Japanse en Amerikaanse emailadressen aanmaken zoals bij de 360? Of kan dat wel allemaal op hetzelfde adres? Tevens zie ik niet waar ik dat moet doen. Ik kan wel een user toevoegen, maar die lijkt dan meer onder mijn eigen account te hangen.

    Hoe zit het trouwens met die bewegende achtergrond. Vanochtend was ie ineens bruin? Kent dat ding een soort van dagritme oid?

    Verder erg blij met mijn apparaatje!

    Voor de mensen die naar dvi moeten. Ik ben gisteren bij een speciaalzaak langs geweest en die kwam met een betere oplossing dan het kopen van een dvi-hdmi kabel. Koop een hdmi-kabel en een verloopstekkertje.

    Het probleem nl met dvi-kabels is dat de data vaak maar 1 kant op gaat, of crosslink kan zijn (zo vertelde hij mij). Tevens heb je met een verloop stekkertje het voordeel dat je hem er nog altijd af kan halen en weer gewoon kan overstappen op hdmi-hdmi.
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Nee je kan elke emailadres gebruiken. Alleen moet je wel een geldig adres in voor US invoeren. Voor jap hoeft dat geloof ik niet.
    Maar google ff op amerikaanse/japanse ps3 account en je vind genoeg.

    En die kleur veranderd in de middag en avond. S'avond is hij zwart en smiddags geel. In de overgang wordt hij bruinachtig. Daarnaast krijg je per maand een andere kleurtje.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En dat van 360 man ;)

    Adressen vinden is ook geen probleem. Zat alleen even met het emailadres. tnx voor je antwoord :)
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    elke email adres dat eindigt op @spam.la werken bij mij

    Heb een

    Usa
    Hongkong
    En Japanse Account
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Duidelijk, maar waar maak ik die nieuwe accounts precies aan? (zit nu niet thuis, maar gisteren kwam ik er zo niet uit)

    edit: naast gt5, welke extra's kan ik nog meer verwachten op de andere stores?
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je ps3 aanzet kan je zegmaar kiezen tussen de gebruikers, en dan moet je nieuwe gebruiker aanmaken. En dan naar playstation netwerk en dan moet je je aanmelden
    Dan gewoon een land kiezen dat je wil en dat helemaal invullen.
    Ik heb een Nederlands, Amerikaans en een japans account.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :) :) :) :) :) :) :) :)
    Morgen is het zover ......... FIRMWARE 2.0

    Woensdag 07 november 2007 - De kogel is door de kerk. Sony heeft officieel laten weten dat we ten laatste morgen met firmware 2.00 aan de slag kunnen. De belangrijkste vernieuwing is de feature die het mogelijk maakt je PlayStation 3 console aan en af te zetten via je PlayStation Portable. Zo is het mogelijk om draadloos je videos, foto's en muziek die op je PlayStation 3 staan te beluisteren en bekijken op je draagbare vriend de PSP.

    Eerder al konden we onze PlayStation Portable voorzien van een nieuwe XMB skin, dit is vanaf nu ook mogelijk op de PlayStation 3. Verder kan je een persoonlijke foto- of muziekplaylist maken en zijn er meer beveiligingsopties voor ouders. Mensen die graag op de hoogte blijven van het allerlaatste PlayStation nieuws, vinden in het XMB een nieuwe informatiebalk. Er zal tevens ook een een nieuwe PlayStation Network categorie en logo aanwezig zijn om de navigatie vlotter te laten verlopen.

    De volledige press release kan je hieronder lezen

    Quote:
    Latest PLAYSTATION3 System Software Update Allows PSP to Turn PS3 On and Off from Internet Connection for Enhanced Remote Play
    Ability to customise XMB™ and add personalised playlists for both music and photos also enabled

    London, 8 November 2007 – Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) announced today the availability of the latest version of the PLAYSTATION®3 (PS3™) system software. Version 2.00 features the ability to turn a PS3 system on and off remotely, using a PSP™ (PlayStation®Portable) system via the Remote Play1 function, allowing for a truly mobile partnership between the two systems.

    Building on the success and potential of the Remote Play functionality, Version 2.00 will cement the partnership between PS3 and PSP and create a truly global experience. With the ability to turn your PS3 on and off from Wi-fi connection, there is now the opportunity to listen to the music, look at the photos and watch the videos saved on the PS3 Hard Disk Drive, anywhere in the world.

    To further enhance the PS3 offering, Version 2.00 allows for the creation of personalised playlists in both the music and photo sections. This simple to use function gives users an opportunity to create unlimited music playlists for all occasions, as well as sharing favourite photos in glorious high definition.

    Continuing with the idea of a personalised PS3, Version 2.00 allows for customisation of the XMB™ (XrossMediaBar) menu screen. Change the colour and brightness with the greatest of ease or have something completely different by setting a custom theme. With the potential for new backgrounds to become available on PLAYSTATION®Network in the future, Version 2.00 truly opens up a whole raft of options.

    A host of other enhancements includes the addition of an Information Board on XMB to keep people up to date on the latest PlayStation® news, the inclusion of a new PLAYSTATION Network category and logo for easier navigation and Trend Micro Web Security, a free2, state of the art internet security system, designed to give parents peace of mind.

    bron: ps3only
     
  18. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen eens checken,oja morgen ook de demo van Uncharted op de Amerikaanse stores :).
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Nitram: volgens mij moet ik even op zoek naar het uitzetten van automatisch afmelden ;)

    Mbt het nieuws: wel aardige opties, maar duidelijk vooral interessant voor mensen die ook een psp hebben.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina