Ik ken de ps2 versie niet, maar hoorde dat dit de betere versie was, ik had aan de xbox versie niks aan te merken en heb er veel plezier aan gehad maar vond het idd wel een minpunt dat de replay opties zo minimaal waren, vond het altijd zo tof om de crashes terug te zien
Lekker illegaal, ik zou deze games gewoon kopen, NFS3 koop je voor rond de 6 euro, HP2 zal niet veel meer kosten.
edit: Heb net de demo gespeeld, alles op king. Ik vond de Speed Challenge wel geinig. De Grip Race vond ik een stuk minder, de auto bestuurde nogal onnatuurlijk, tuurlijk is het een arcade game, maar zelf daarvoor reed het niet lekker. Verder vond ik beide levels qua track erg saai, bij de speed challenge reed je zowat alleen maar rechtdoor. en bij de grip race had je weinig opstakels. Je hebt er totaal geen skills voor nodig. Qua graphics vond ik het er prima uit zien. Ik vind het wel raar dat elke NFS die nu uitkomt telkens weer totaal andere rij eigenschappen heeft.
Ik ga deze game zeker weten niet halen, ik ben al sinds Most Wanted het nfs gevoel kwijt en daar brengt pro street geen verandering in.
Laatst bewerkt: 7 nov 2007