Wat een BS gespam zeg. Je kijkt 12 uurtjes niet en voor je het weet staan er zo'n 6 pagina's vol met dat. Forza 2 met Intertoys zal misschien wel alleen daar zijn. Hier is ie gewoon nog 60 euro.
je had het over play asia tog?? hij is daar tog 35 eu?? en er is toch 1 manier om via paypal te betalen, gewoon geld overmaken van je normale rekening naar je paypal rekening en dan daarmee op play asia kopen?
Ja dat weet ik.Maar bij Play-Asia kan je niet direct betalen helaas.Die hebben dat nog niet ingevoerd.
Wel. Gewoon zeggen dat je via PayPal betaald, dan wordt je doorgestuurd naar de PayPal site en kun je klikken op Direct Betalen.
Kane and Lynch: Dead Men €33,- inclu sturen bij gamehubs.com http://www.gamehubs.com/wproduct.php?category_id=892&PHPSESSID=4a36d02025c35d6f457e8638c334cb6f&
Is dat gamehubs wat te vertrouwen? Iemand al zn spul ervan binnen gehad? De site ziet er nogal cheap uit.
Vaag.Ik heb me rekening toegevoegt en die 2 transactie bedragen ingevuld paar weken terug maar als ik iets bestel bij play-asia zie ik nergens bij paypal direct betalen.Aleen om een credit card vraagt..Kan jij een foto posten, waar die knop zit om direct te betalen? Iederval bedankt.
Dat vink je aan. Dan ga je naar Next Step, en dan moet je even inloggen op je Paypal account. En dan krijg je de buttons te zien.
Ja ok, maar ik kreeg na die optie te hebben gekozen eerst ook nog even de vraag of ik mijn CC gegevens in wilde voeren. Bij gamehubs werkte het iig wel..direct
ja dat krijg ik ook.Ik doe dat ook aanvinken maar bij paypal ZELF als ik ben ingelogt zie ik nergens direcht betalen.Ik probeer eens gamehubs voor de grap. Edit:Bij gamehubs kan ik direct betalen!!
oke dus ff voor de goede order: het is niet mogelijk om met je postbank te betalen bij play-asia en je hebt dus een CC nodig.