Halo 3: The Live Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Conquistador, 5 nov 2007.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat legendarisch zegt. In het begon vond ik het wel geinig om je level te weten maar je hoeft me niet ELKE KEER een message via live te sturen, dit begint echt zeeeer vervelend te worden.

Anyway, ik wacht op mass effect nu. Ben halo 3 aardig zat, heb mijn brigadier binnen en daar ging ik voor. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe halo 2 en halo 3 verschillen:
    - In halo 2 gaf je iemand een headshot en deze kreeg je ook. In halo 3 geef je iemand een headshot maar telt die alleen als die exact op zijn visier is, zelfs dan moet je nog hopen of die telt.
    - De maps van halo 3 zijn belabberd. Campers worden aangemoedigt en de spawnpunten zijn nog even dramatisch als in halo 2.
    - Balans van de wapens is slecht. Mauler is dik overpowered, spike nades zijn vaag want soms gooi je er 1 achter iemand op de muur en hij heeft niks en een andere keer gooi je 30 meter mis en je killed de vijand wel, needler is overpowered en die swordfights zijn kansloos

Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Halo 2 zat ook vol fouten maar daarmee leerden ik leven en dat spel kon ik voor mijn plezier spelen. Halo 3 is inmiddels 1 grote ergenis geworden en ik vind er echt geen bal meer aan. Al die fouten en stomme aanpassingen die bungie heeft gemaakt. Als ik iemand sla moet die dood zijn en dan wil ik niet dat degene met de meeste shield wint, waarom zou je dat soort simpele dingen aan gaan passen. Maja ik wacht wel tot de 23 en halo 3 laat ik lekker links liggen het grootste gedeelte van de tijd....erg jammer :mad:

2. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

eh iemand een oplossing voor deze jongeman hier?\o/

3. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga leren lezen Het staan allemaal op de vorige bladzijde. Alle achievements moeten in lone wolves.

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk al stukken beter. *)
    Ja het was TS.

6. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje met die spike granate komt omdat hij de spikes maar 1 kant op schiet. Je gooit heb bijvoorbeeld op een muur en dan gaat hij in de tegenover gestelde richting schieten.

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    En dat stukje over de Headshot slaat ook nergens op, de Autoaim is gwoon minder waardoor de kans groter is dat door lag de kogel niet registereerd. Als je lan speelt heb je hier geen last van, want de Netwerkcode is vele male beter dan die van h2, en de range van de BR ook. En in H2 had je ook regelmatig dat je een headshot schiet en niet registreerd...

8. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, oke maar ben reeel halo 3 is echt velen malen slechter dan de vorige delen.... teleurstelling van het jaar:mad: Bungie weet echt niet welke kant ze op willen; mabay een idee om een keer naar de fans te luisteren? bv. maps erin te houden die gewoon goede waren in halo 2?) Maargoed nog nooit gedacht dat ik een halo zou verkopen=(

Start halo 2 maar eens op zo meer gebalanceerd qua wapens, spawns en maps.
    Daarbij dat de maps echt heel slecht zijn in dit deel wat toch de basis vormt van zo'n game, ik heb echt bij geen 1 map een goed gevoel.
    En wat moeten ze nou met al die belachelijke items en zogenaamde portaaldeurenshizzle, is dat next gen ofzo? Het verziekt de gameplay ontzettend, waar men al huiverig voor het nieuwe zwaard en dual wielding in deel 2 was zijn ze nu echt te ver gegaan..... Eenvoud was de sleutel van de multiplayer bij halo. Met als afsluiting dat MM echt heel slecht is geworden(lvlsysteem en vooral de domme modi!).
    Ben echt heel benieuwd wat de "NL pro's" vinden van deze veranderingen..... (lees LoC, BBE, Champ, Kamch, en de hele meute)

Nou dit was mijn cup of tea!

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je dat ik er niet onderval :+

Kamach speelt nu veel PES, hij heeft liever h2 (maar maakt hem niet veel uit zegt ie), geen mensen van LoC gezien(masterspy vind blijft voorlopig h3 spelen zei hij) en van BBE (naast Kunlan en die speelt het heel veel) Champ speelt al heeeeel lang geen halo meer, maar sandkeeper zei dat hij misschien binnekort nog terug komt. De hele meute kan ik niet voor spreken.

H1 blijft de shit, h2 is shit en h3 moet zich nog bewijzen, en ik denk dat ik liever h3 speel dan ik h2. Maar volgens mij ben ik de enigste...

EN KAP EENS MET DAT MM GEDOE, alsof dat wel goed was in h2.

10. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit halo 1 of 2 gespeeld en als ik het zo lees is dat misschien wel goed, want daardoor kan ik wel genieten van halo 3. Ik vind het echt een topgame. Slecht puntje aan de game vind ik dat je vaak bij amerikanen in een room wordt gezet, waardoor je veel lag hebt, maar verder is het egt vet online!

11. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat jou niet betrekken, ik heb je zelfs gequote;) En over mobi (kunlan), maxipan en die crew, die zijn heel erg ziek aan het spelen.... en daar krijg ik geen mening tussen. En ook robo vind halo 3 leuker, althans dat zegt hij nu nog. Over dat MM, customs zijn vele malen leuker maar dan moeten mensen dat wel spelen. En iedereen wilde in het begin voor dat belachelijke cijfertje 5-0 gaan:{ EN in halo 2 was het ook niet super maar de modi waren tenminste wel beter. Maar ben benieuwd wat je vindt van de items, hamergeval, nieuwe melee, maps, en langzame gameplay? (zelfs halo 1 pal is sneller qua schieten/nades etc)

12. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Komt lang niet altijd door de autoaim of door lag. ik heb vaak genoeg halo 1 en 2 gespeeld en weet wel wanneer iets door lag of aim komt. In halo 2 kreeg ik mijn headshot gewoon altijd. Sniper is met halo altijd mijn beste wapen geweest en die aanpassing die ze er aan hebben gemaakt irriteert me gewoon. Zonder autoaim sniped het wel beter moet ik zeggen maar die aanpassing van die headdies is gewoon gaar.

Over die spike. Ik weet dat die de andere kant op schiet maar volgens mij is dit echt totaal random.

14. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees hier eigenlijk alleen maar gezeik over halo 3 maarja ik blijf het gewoon een hele goede game vinden. En tuurlijk als je tegen amerikanen speelt krijg je sneller de "Bullshit" momenten maar ik vind zelf dat als je custom speelt dat dat ook weer meevalt.

En als je in een klein ruimte een spike gooit op een muur dan kunnen de spikes via de muur in iemand z'n hoofd kaatse dus denk dat je daarom dan in 1x dood bent (kan er natuurlijk naast zitten)

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben nog steeds gek op Halo 3. De singleplayer overtreft die van deel 2 sowieso zwaar en ik durft zelfs zover te gaan dat ik 'm beter vind dan deel 1. Het enige waar het steken laat vallen is het verhaal, dat echt niet origineel is en haast afgezaagd. De multiplayer blijft nog steeds leuk en vind ik stukken toffer dan die van deel 2. De mogelijkheden met Forge zijn eindeloos en ook Saved Films zijn erg tof.

Al die verhalen van gebalanceerd enzo kan ik me niet druk om maken. Er zijn welliswaar een paar maps die té chaotisch zijn (construct, narrows en isolation), maar hopelijk komen er een paar toffe nieuwe maps aan. Ondertussen heeft Halo 3 bijna non-stop in m'n 360 gezeten, ondanks dat ik Orange Box ook nog heb aangeschaft. Ik vind Halo 3 zeker een waardige aflsluiter van de trilogie _O_

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja niet om arrogant te doen, maar ik speel op een veel hoger level halo dan jij en ik heb ERG vaak in halo 2 dat ik geen headshot krijg terwijl ik hem wel schiet, of alleen hem een 'bodyshot' schiet terwijl ik alleen zijn/haar hoofd kan zien. Ik geef wel toe dat de humansnipper wel minder is omdat hij langzamer is, dat is wel een punt wat ik jammer vind (switche van wapens gaat ook langzaam) En welke aanpassing van de headdies? Omdat het nu moeilijker is?

Soulsleeper als je customs wilt spelen dan moet je maar ff adden, ik speel regelmatig customs (serieus en ouwehoer), MM speel ik alleen als ik niks beters heb te doen, zelfde als met h2. Enigste wat vet was, was de hardcore playlist, maar omdat MLG nog geen officiele settings zijn zit ik daar nu toch niet op te wachten. Sommige items zijn leuk andere dom, Hamer is kut, melees ook, maar dat waren ze ook in h2, moet nog kijken ik beter vind, langzame gameplay kunnen we aanpassen (je hebt weer over MM), Maps ja dat is wel iets anders, Ik vind beavercreek en warlock leuke MLG maps, maar dat zijn remakes. Daarnaast heb je Lockout, midship en sanctuary. Verder vind ik geen maps ECHT leuk. Dus dat zijn er 3 die nieuw waren voor h2. En ik vind Pit en Isolation ook vet(guardian is ook niet slecht), en er komen nog maps aan, dus in mijn gedachte zijn er even veel leuke maps in H3 als in H2.

En VH91 je moet echt leren lezen. Dank je wel.

17. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    veklaar is waarom die br 3 schoten goed doet, en zodra de tegenstander shieldless is hij of in 1 schot dood is maar vaak gewoon naar 3 rake schoten pas neergaat
    en nu niet gaan zeggen dat ik slecht mik, want dan waren die 3 schoten ervoor wss ook niet raak he

18. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    L A G G
    of hoe de engelse het noemen "Sponge" oftewel je absorbeert kogels (doet je dus niks) , zelfde probleem was er ook in halo2

19. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, ik heb de game al verkocht. Het was ook niet door de MM oid. Maar om de gameplay elementen en de maps. De maps kunnen ze nog veranderen, maar echte gameplay elementen gaan niet op de schop.

20. Towel

Towel Guest

Hoi Soulsleeper, voor hoeveel heb jij verkocht? Lijkt wel alsof niemand de bundle wilt hebbe? :x

Deel Deze Pagina