Wat legendarisch zegt. In het begon vond ik het wel geinig om je level te weten maar je hoeft me niet ELKE KEER een message via live te sturen, dit begint echt zeeeer vervelend te worden.
Anyway, ik wacht op mass effect nu. Ben halo 3 aardig zat, heb mijn brigadier binnen en daar ging ik voor. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe halo 2 en halo 3 verschillen:
- In halo 2 gaf je iemand een headshot en deze kreeg je ook. In halo 3 geef je iemand een headshot maar telt die alleen als die exact op zijn visier is, zelfs dan moet je nog hopen of die telt.
- De maps van halo 3 zijn belabberd. Campers worden aangemoedigt en de spawnpunten zijn nog even dramatisch als in halo 2.
- Balans van de wapens is slecht. Mauler is dik overpowered, spike nades zijn vaag want soms gooi je er 1 achter iemand op de muur en hij heeft niks en een andere keer gooi je 30 meter mis en je killed de vijand wel, needler is overpowered en die swordfights zijn kansloos
Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Halo 2 zat ook vol fouten maar daarmee leerden ik leven en dat spel kon ik voor mijn plezier spelen. Halo 3 is inmiddels 1 grote ergenis geworden en ik vind er echt geen bal meer aan. Al die fouten en stomme aanpassingen die bungie heeft gemaakt. Als ik iemand sla moet die dood zijn en dan wil ik niet dat degene met de meeste shield wint, waarom zou je dat soort simpele dingen aan gaan passen. Maja ik wacht wel tot de 23 en halo 3 laat ik lekker links liggen het grootste gedeelte van de tijd....erg jammer
Klik om te vergroten...