Ben net ff de stad ingeweest net en overal gevraagd. De Media Markt hier gaat pas over 2 dagen verkopen, 9 november dus. Intertoys zou vanmiddag binnenkrijgen en de futurezone ook.
Waarom zou dit beter werken dan Xbox Live dan? Ik weet het niet, ik heb me eigenlijk voorgenomen om singe player games die voor de PS3 ontwikkeld zijn ook op de PS3 te kopen om dat ze daarop het mooist zouden moeten zijn (I guess). Multiplayer games zou ik eerlijk gezegd altijd op m'n 360 willen. Ik heb meer vertrouwen in Xbox Live en daarbij de Microsoft servers, met daarbij het achievements systeem wat ik erg leuk verzonnen vind.
Ik heb altijd meer lag gehad bij Xbox live tijdens het spelen dan bij PS3. Dus tja, dan is de keuze voor mij persoonlijk snel gemaakt.
Echt vervelend dat ik aan het werk ben anders was ik nu al een paar free record shops aan het afgaan voor R & C! Maarruh, laten we ontopic blijven in het CoD4 topic oki?
Ik ga zometeen na mn werk nog even kijken ik hem kan vinden, deze game wordt lachen. Voeg me toe voor een potje online. Mn ps3 naam is: Aapvader
Ik weet dat de game kort is, maar ik heb zojuist in +/- 30 minuten al 3 levels uitgespeeld (heb de PC versie bij een familielid gespeeld).
das wel jammer ja, maarja ik heb toch liever het multiplayer gedeelte. Morgen ga ik rond 11 uur naar de stad kijken of ik ergens COD / R&C kan vinden/
Wat ik nog erger vind is dat de omgevingen een stuk lelijker zijn vergeleken met bijv de eerste video. De character models zijn wel mooi
Omgevingen zijn inderdaad minder mooi dan in de eerste video. Nog erger zijn je teammaten. Die lopen zo gigantisch in de weg, heel irritant.
Ik heb hem ook, maar heb de SP nog niet gezien. Zit al eventjes MP te spelen en dat bevalt heel goed. Wat is dit een vet spel zeg online, hiermee kan ik me samen met AC we vermaken tot Unreal 3 en GTA uitkomen. Mijn Ps3 naam is trouwens: AapVader Typvoutje gemaakt.
Hijs echt fantastisch, heb al een paar singleplayer levels gespeeld en het is echt geweldig. Het geluid is fantastisch zoals we gewend zijn van COD. Maar de omgevingen ook, ziet er allemaal zo mooi uit. En de effecten ook, heel veel dingen kunnen kapot. En explosies zien er ook gaaf uit. Nu ga ik ff de multiplayer spelen!