Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Hoi,ja klop wat je zegt maar dit is net het rare

Probleem wat ik heb met Oblivion is ondanks dat je alle vrijheid hebt en je eigen Character maakt had ik niet echt het gevoel van een bintenis zoals bij de Kotor reeks en dat was jammer.

Bij Mass Effect ligt dat heel anders omdat je ook hechte vriendschappen en meer kunt opbouwen als je dat zou willen en in dat opzicht vind ik Mass Effect veel natuurlijker.
    Bij Oblivion blijft het toch wat afstandelijk waardoor de inleving iets minder is en dat is best wel zonde bij oblivion,waardoor het allemaal wel nog op rails liep en Mass Effect gaat hier zwaar overheen als het komt op inleving.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Beter dan oblivion? Dat geloof ik niet :+.

Ik hoop dat je wel wat meer vrijheid hebt als in Jade en Kotor, voor de rest lijkt mij dit een topgame.

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mn xbox weer gerepareerd terug! super blij, ben nu helemaal klaar voor de release!
    Oblivion speel ik nog regelmatig sinds ik de game anderhalf jaar geleden heb gekocht. Echt een top game. Maar ik weet wel zeker dat ik Mass Effect nog toffer ga vinden, ik verwacht veel meer diepgang zoals ik van KotOR gewend ben en het is ook meer mijn setting. Ik vind het futuristische veel leuker dan een game in de middeleeuwen.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Net besteld bij gcshop (betalen voor ideal, WTF?! maja). Heb KOTOR zo onwijs vaak gespeeld en het was echt super allemaal om je eigen keuzes te maken. Ben na al die shooters wel weer eens toe aan een echte rpg. Hiermee houd ik me wel bezig tot aan fable 2, wanneer die ook zal komen :eek:.

5. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een screenshot toegevoegd op de Mass Effect site!

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Gewoon prachtig,een Weekend doorbrengen met je geliefde al vanaf spotprijsje met inclusief hotel met deze prachtige view :)

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    geweldig mooi 1 van de redenen dat ik zo'n spel koop om soms fftjes stil te staan op plaatsen en naar details enzo te gaan kijken. Deed ik met regelmaat bij bv Gears of War of Oblivion en gaa ik bij AC en mass effect ook zeker doen :D

EDIT: een quizje :p

Ik heb me niet echt helemaal erin verdiept en wist het ook niet maar misschien iemand hier wel.

Ras:
    Citadel Council Race: Turians , Deze dus:

Edit 2: weet iemand hoeveel wezens je mag opnemen in je squad?
    Ik wil zowieso de rassen Krogan en Turian erin hebben :D

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Er zijn meerdere die je kunt nemen in je Team alleen zullen er 2 zijn die met je onderweg kunnen als je je in de werelden gaat begeven,tenminste voor zover ik weet.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ooh dat is wel relaxt.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En je kunt Teamleden ook doodmaken,stel er komt een ruzie of wat dan ook.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Doet me erg denken aan Final Fantasy 8!
    Mijn favo game aller tijden, dus als ie daar op lijkt is dat zeker geen minpunt!\o/

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :D gaaf ik ben ook benieuwd hoeveel rassen er zijn want op die site stonden er maar 5 en 1 ervan was je vijand.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja nu je het zo zegt indeed,de goeie ouwe tijden. :)

14. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer impressions van die gast van Neogaf:

:thumbs:

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik dit zo allemaal lees begin ik er toch over te twijfelen... Eerst trok deze game me totaal niet en nu in ene wel:+. Alleen dat het 3d person is vind ik een tegenvaller want daar hou ik totaal niet van!

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. met zoveel character customization en upgrades is het een beetje nutteloos als je niks van kunt zien in first person...

Ik heb hetzelfde trouwens.. deze stijgt in 1 keer naar numero uno op mijn lijst na het lezen van dit soort "previews"... kan echt niet wachten op deze game.

Ken hier iemand trouwens ook de serie "firefly"? deed me wel wat denken aan deze game, het is dan ook een sci-fi serie, waar ik niet eens echt fan van ben, maar heel tof.
    Er is er ook een film van genaamd "serenity", maar de serie is stukken beter nog.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Serenity viel wat tegen....de serie was inderdaad wel grappig!! Ik heb paar keer gezien maar bleef niet lang op de buiz....En deze game word alsmaar vetter als je dit leest! Ik probeer bijna niks telezen maar word toch best wel lastig :p

18. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Als je loopt en zo is alles in third person, behalve als je gaat snipen dan gaat dat vanuit first person, dus dan zou ik als ik jou was voor soldier of infiltrator kiezen. Maar ik denk dat het goed is dat het vooral in third person is, zo komt alles veel beter uit de verf.

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet 3d person als in KoToR en in Jade Empire maar je kijkt over de schouder mee net als bij GoW.

20. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met een wapen gericht rond loopt is het dezelfde stijl als GoW. Maar loop je gewoon rond dan is het hetzelfde als in KotOR.
    Dit zie je vooral goed in het laatste filmpje:

[GT]24110[/GT]
    [GT]24111[/GT]
    [GT]24112[/GT]

Laatst bewerkt: 8 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina