Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat? Ik zit op level 28 en heb krap 500.000 credits.
    Ik moet wel zeggen dat ik nog weinig professional en semi pro challenges gedaan heb.

2. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Auto's verkopen b.v 1 nachtje tussen de 500.000 en de 1.000.000 , of veel endurance rijden .
    Gister en vandaag heb ik er 8 gereden .
    Als je trouwens alle endurance races hebt gedaan krijg je een bonus van 950.000 :D

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Wat is 500.000 op 10.000.000 credits die ik moet verzamelen voor mijn laatste region switch :eek:
    Heb een bug in mijn game waardoor ik dus 5 x zoveel credits moet verzamelen :mad:
    Ms zegt dat het een onbekende bug is en nog niet eerder gemeld is .
    Dat word dus flink sparen |:-

4. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    das leuk

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Regionswitchen wordt toch steeds duurder? Kan me best voorstellen dat het na een tijdje miljoenen gaat kosten. Ik ben nog nooit geswitched, zit nog lekker in het mooie Japan/Azie.

6. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft:
    De problemen bleken zich met name voor te doen bij Xboxen die eind 2006 geproduceerd zijn en de tsst-drive bevatten. Geconfronteerd met een vragenlijst van het consumentenprogramma over de testresultaten, reageerde Microsoft met een persverklaring. Hierin erkent het concern het mankement: "Als gevolg van regelmatig gebruik is het mogelijk dat er krassen op discs kunnen ontstaan", aldus het bedrijf.
    De klachten zouden zich volgens Microsoft echter niet op grote schaal voordoen. Klanten die gedupeerd zijn door een krassende Xbox 360, kunnen contact opnemen met Microsoft op 0800 023 3894. Het bedrijf biedt aan de gewraakte spelcomputers te repareren en indien nodig voor vervangende discs te zorgen.

Gewoon ff bellen dus.
    En je niet makkelijk laten afschepen door zon wijf aan die helpdesk die zegt dat het je eigen schuld is.

7. casa76

casa76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle autos behalve de aziatische.. heb verder alle races(carreer/time trails en exhibitons) al gehaald... elke endurance levert me nu nog maar 350.000 voor 1 uur rijden op....

8. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    kun je me niet amerika en azia schenken:D:9

9. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ga er zelf maar voor racen jij bent zelf te beroerd om iemand een autotje of wat credits te geven als zijn game flipt.

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    O? was ik dat en wat dan nog ik heb gellukig nog autos en geld , jij niet \o/

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    3e keer switchen kost 2.000.000 credits en dat is de max , maar niet bij mij helaas :'-(

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Geen zin om te vertalen:

13. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel allang uitgespeeld, zonder geld te krijgen van anderen, jij niet! \o/

Ik heb twee wereld records met forza, jjij niet!!!\o/

14. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Koop een lolly en ga het vieren. \o/

15. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf nog geen Xbox live maar ben wel van plan om dat spoedig te halen, maar mijn vraag is: waarom willen mensen van region switchen? puur en alleen omdat je dan de auto's daar voor flink korting kan kopen?

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, om die achievement te halen van alle auto's zul je wel moeten switchen aagezien je20 auto's niet kan kopen anders:)

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

Zul je wel lang op hebben gezeten of niet?

18. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is dit nou weer goed voor? =(
    Laten we 't ff leuk houden.

Vraagje: ik doe mee met de time trial op Silverstone National circuit. Ik ben nog niet verder gekomen dan een 00:59:499. Over alle bochten heb ik een redelijk goed gevoel behalve over de laatste bocht voor start/finish: zie plaatje

Hoe rijden jullie zo'n bocht? Dicht bij 't randje blijven en op t laatst pas wijder rijden of halverwege al wijder gaan om eerder op t gas te kunnen.

Thx :)

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik rem hier laat en stuur laat in. Dan probeer ik de auto al zover mogelijk te laten draaien en dan flink gasgeven. Naar rechts blijven sturen zodat je de (late) apex haalt en genoeg ruimte overhebt om met hoge snelheid de bocht aan de linkerkant te verlaten. Het grote voordeel hiervan is dat je al vroeg op je gas kunt en dus het hele rechte stuk sneller kunt rijden.
    Mijn lijn ligt tussen de rode en groene in denk ik:
    Maar nu ik het zo bekijk weet ik niet 100% zeker of dit wel de beste lijn is. Begin aan mezelf te twijfelen, vooral omdat ik nooit echt heb nagedacht over die bocht, ik doe hem gewoon.

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  20. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even met zwart erover heen gekalkt hoe ik de bocht neem:
    Met TCS uit heb je een klein beetje overstuur. Met TCS aan heb ik nog niet gereden :)
    Ik neem de bocht erg laat, kom er snel weer uit en kan zo met de perfecte snelheid de volgende bccht in :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina