De consoles zijn inmiddels niet meer te bereiken via de site........weet iemand of de actie in de winkels ook vandaag nog geldt?
Je kan ook bij Eplaza bestellen en nog steeds 15 % Korting! CoD4 kost dan nu 50,96 exclusief verzending + Shirt.
Ik zie het nergens staan is het inmiddels over? edit/ je hebt gelijk er is nog steeds die korting staat pas op je bestellijst
Zojuist Pes 2008 besteld op Bartsmit.com gister wou het niet lukken, maar inderdaad nog steeds 15% korting.
bij mij: Ordernummer: xxxxxxx Datum: 06-11-2007 Status: Uw bestelling is klaar voor verzending Betaalmethode: iDEAL Product Prijs in Euro's Aantal Totaal in Euro's 360 Call Of Duty 4 Modern Warfare 59,95 1 59,95 Kassakorting: 8,99 -/- Verzendkosten: 2,95 Totaal: € 53,91
Kreeg net een mailtje van bart smit waarin stond dat ze vanwege het succes en de problemen gisteravond de actie verlengd hebben. De ps3 zijn echter uitverkocht.... Gelukkig is die van mij net verzonden door eplaza
Ja dat mailtje kreeg ik ook als antwoord op de vraag wat mijn bestelstatus te betekenen had... Lekker onduidelijk. Maar heb dus al besteld+betaald...
Hhaa ik ben blij Datum: 06-11-2007 Status: Uw bestelling is verzonden Playstation 3 Starterpack Track&trace werkt alleen nog niet...
Cod4 staat bij mij status klaar voor verzenden, eternal sonata staat nog steeds klaar voor verwerking....dom iets maar ok...en de xbox360 console is van de site gehaalt...had er graag 1 willen halen...jammer...
Ik heb vanmiddag CoD4 besteld met 15% korting, wilde ik gisteren al doen maar toen lukte het niet omdat de site overbelast was. Nog bedankt @ de mensen die me erop wezen dat het nu ook nog kon! Hoe kun je eigenlijk je bestelstatus zien?