Very likely cooperative -- not versus -- says Nintendo. ,-Ign Mario coop spelen lijkt me wel vet. Alleen dit zal wel alleen offline gebeuren. :{
Vreemd, juist iedereen is te spreken over de graphics. Ik lees alleen maar dingen als mooiste Wii game, etc.
Ik heb wat van die game gezien, maar wat is er nu zo geweldig aan om dit spel een 9,7 en 9,5 te geven. Het lijkt wel dat ze een hoog punt geven omdat het een nieuwe Mario game is. Het ziet er voor een Wii game best mooi uit, maar de gameplay lijkt heel veel op die van Mario 64, alleen zal je nu vast een hoop moeten swingen met die mote. Maar dit spel had volgens mij ook gewoon gekunnen met een normale controller. Ik heb vrijwel alle Mario (platform) games gespeeld tm de Gamecube. Maar vanaf Mario 64 vind ik het niet meer super. Bij bijvoorbeeld Super Star Saga op de GBA had ik meer dat Mario gevoel dan bij al die Mario 64 achtige spellen.
Wat dacht je van Halo3 dan? Lijkt mij gewoon een gepimpte Halo1. Lijkt voor mij ook alsof die hoge punten alleen maar worden gegeven omdat het Halo is. De gameplay lijkt mij ook niet veel anders dan het eerste deel. Of wat dacht je van Project Gotham Racing 4 en Pro Evolution Soccer 2008. Zelfde gameplay, ander jasje toch? Vanwaar die hoge beoordelingen? Of wat dacht je van de zoveelste Final Fantasy, alleen nu met nog mooiere graphics. De meeste recensies zullen weer heel positief zijn
Ben ik helemaal met je eens hoor. Ik heb Halo 3 gekocht omdat ik die toch niet kon laten liggen, ik wilde het een keer proberen. Is me toch erg tegengevallen. Als ik een Wii had kocht ik Mario Galaxy ook. Maar het valt bij Nintendo wel heel erg vaak op. Die nieuwe Metroid bijvoorbeeld, de game voelt vast nieuw aan met die wiimote, maar ik heb Prime 1 hier liggen voor de cube, en ik zie nou niet in wat hier zo goed aan is. Het heeft de naam Metroid, en die heeft een grote fanbase. Maar ik vond de 2D avonturen toch heel wat leuker dan die waardeloos besturende 3D metroid games. Dat is wennen roepen ze dan. Een game moet vanaf seconde 1 lekker spelen, pas dan is ie goed. Mooi voorbeeld, ik speelde nog geen 5 seconde met de CoD4 Beta, en ik wist al dat ik dit een hele gave game ging vinden. Maar wat mij ook opvalt, is dat een hoop gamesites mekaar gewoon nalullen. Bang om een eigen mening te hebben. Gamespot heeft vaak wel een eigen mening, maar die is alleen maar anders om anders te zijn. 9 van de 10 keer slaat het nergens op wat ze lullen. Wees nou gewoon is zo objectief mogelijk en ga lekker uit van je eigen mening. Ander moi voorbeeldje, ik zag bij Gamekings de Review van die nieuwe Age of Empires II add-on. Die vonden de Chinese verhaallijn lachwekkend, de "wat als de Chinezen in Zuid-Amerika hadden gekoloniseerd". Vervolgens zie ik de Review van Insidegamer, en ja hoor, wat staat er bij de minpunten: "- Chinezen in Amerika?" Waarom een Review schrijven als je je gaat baseren op een ander zijn Review. Ik weet zeker dat die gast het niet in zijn Review had gezet, als ze er bij Gamekings niets over hadden gezegd.
ik ben wel erg benieuwd naar deze game, als groot fan van super mario 64. Toch zie ik ook wel in dat dit niet zo vernieuwend is als iedereen schreeuwt. En over gamereviews: ik heb me de afgelopen tijd wel meer lopen ergeren aan sommige recensies, en al helemaal aan die van PES2008. Hypocrisie ten top in de recensies over dat spel.
Persoonlijk verwacht ik zo'n soort pakketten pas nĂ¡ de aankomende feestdagen. Op dit moment verkoopt de Wii immers nog veel te goed en ziet Nintendo waarschijnlijk geen enkele reden waarom ze nu met een prijsverlaging/pack aan moeten komen.
Hier de review van een website die ik meer veel meer vertrouw dan bv IGN: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=86873 10/10
Tering, als ik die filmpjes allemaal zo zie, ongelovelijk VET! Heb alleen maar Mario 64 gespeeld (van de 3D Mario's) en dit ziet er ongv hetzelde uit, alleen dan vetter en mooier. Hiervoor zou ik wel een Wii kopen zamen met Zelda.
Met een beetje mazzel morgen al in de winkel?!?! Hmm.. toch weinig tijd om te spelen... denk dat ik nog even weekje of 2 wacht...
Eind van de middag heb ik em! CoD4 zal ff pas op de plaats moeten maken Morgen hebben winkels hem sowieso binnen.