Heeft iemand al cod4 binnen van bartsmit?Want ik heb 6 november besteld en sindsdien staat er:Klaar voor verzending.
nou ja zoals je kan lezen is de mijne als het goed is nu onderweg en moet ie vandaag komen met de pakketdienst
Had ik al gezegd, DAT MIJN PS3 60GB BINNEN IS? JAJA vanmorgen vroeg al..ben blij En wat glimt ie mooi! Ik moet alleen wel wennen aan de kleine en ultralichte Sixaxis.
bij mij staat hetzelfde. Heb net gebeld en toen zeiden ze dat ie vandaag al verstuurd is en dat ie er waarschijnlijk morgen zal zijn. alleen er op de website staat nog steeds klaar voor verzending?
Kijk dat bedoel ik, dat noem ik een korting! Veel vrienden van me hebben dan ook die avond een XBox gekocht, scheelt aardig wat natuurlijk. Eentje voor boven en beneden Een is er dan voor m'n broer, hij schaft de TV aan, ik de XBox
sodeju doe maar luxe...En bij bartsmit staan nu bij beide games klaar voor verzenden...maar dat staat bij COD4 al sinds dinsdag...ben bang dat ik de game pas heb na het weekend
Neem, maar van mij aan dat je de game morgen hebt. Was ook zo bij Blue Dragon. Die had ik zelfs een dag voor de release bij Bart Smit. Hopelijk ook zo bij AC!
YES!!! Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor. De bestelling is onderweg, wij verwachten ieder moment een aflevering. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice Me status is nu verzonden
jahaa kreeg net mailtje dat hij onderweg is!! cooliejoelie!! nu nog eternal sonata en mijn weekend kan beginnen!! 15% korting is ook weg, want assasins creed en mass effect kun je ook gewoon weer voor de volle mep kopen....
Je kan ook meerdere controllers voor 1 console kopen, en dan samen gamen. Ik denk ik zegt het maar even....
had je de rest van de dagen klaar voor verzending staan dan?? ik kan in iedergeval de track and trace nog niet volgen.. jammer
vind jammer dat animal crossing en worms 2 voor DS er niet waren ... en ten tweede stond nog is een rij van 1.5 uur toen.. zeker meer dan de helft was toen niet in de winkel