dat valt wel mee, ik kreeg hem in het 1na laatste level toen ik hem voor de eerste keer uitspeelde op hard,, en anders zet je hem op easy en doe je het eerste level... moet binnekort maar eens beginnen op king mode
Mja ik ben er mee bezig. Ik ben alleen een beetje dom geweest, of naja dom.. Ik had beter meteen na Hard King kunnen doen, dan zit je een beetje op die moeilijkheid te spelen. Nee... Ik dacht, ik ga eerst Easy doen en dan wat van die Grapple Kills, Dismemberments, etc. Achievements halen, maar goed, t.o.v. het niveau Easy is King natuurlijk belachelijk moeilijk! Maar goed, het valt opzich mee hor, het speelt het zelfde als op Easy alleen hebben je tegenstanders meer Health en doen hun klappen meer pijn bij jou. Dus eigenlijk loop je er nog vrij vlot doorheen, alleen de level bosses zijn natuurlijk vrij heftig, omdat 4 hits van hun 'Game Over' betekenen. En toch, ik hebbem nu al 2x uitgespeeld, ik vind het een leuke game blijven!
Het is ook gewoon en leuke game, heb er een review voor moeten schrijven voor een andere site en heb de game met veel spelplezier uitgespeeld, de achivements zijn daarbij ook leuk en uitdagend!
de game is ook vet. het minste vind ik alleen de achievements van deze game , je moet de game echt een paar x uitspelen om ze te halen en dat wil wel minder...
Maar dat houdt de uitdaging er wel in, om het ook op hard of king mode te proberen. Als ik alle achievements in 1 keer had gehaald had ik de game waarschijnlijk na 1 keer uitspelen toch gewoon weggelegd en niet meer naar omgekeken...
ff een kick nou, ik heb sinds gisteren weer eens conan opgepakt en hoef nu nog 1 achievement gaat om Rock of Ages Kill 100 enemies by boulder throw heeft iemand die al? zal wel niet want volgens mij ben ik de enige die hem heeft hier*) nu blijkt dat alles meeteld wat je gooit,(stenen,kratten,waterkannen etc) maar weet iemand of wapens gooien ook meeteld? kan het nergens vinden op forums.. thanks..:b:
ik heb het game al van toen die uit is.Ik heb het op normal uitgespeeld.Maar ik ga het ook nog is op hard uitspelen.Maar als je opnieuw begint lopen die achievements verder ? bv 100 wapens afpakken.als je opnieuw begint telt hij die van het vorige game op normal ook mee
ik heb hem ook al vanaf release nee!!!! als je nieuwe game aanmaakt moet je alles weer opnieuw doen.. dat geld voor alle achievements..
alles opnieuw dat is wel spijtig.Maar ik wil hem toch op hard uit hebben.en misschien daarna king mode
net tijdje bezig geweest en heb de laatste achievement gehaald alles teld dus mee,behalve wapens gooien.. zag net dat ik eerste sta van nederland op de ranglijst http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=326&z=&c=19&x=11&y=6 ga je binnenkort er aan beginnen dan?
ja echt wel,, had er zelf iets van 55 euro voor betaald toen die uitkwam.. zeker een aanrader.. vooral voor die prijs
Van de week krijg ik hem, ben benieuwd hoe de volledige versie is. Ik had de demo met wat vrienden gespeelt en telkens maakte ik weer brutere combo's. En telkens was het weer ''Woooh'' ''Aaah''. Ik ben dus erg benieuwd naar de combo's van het volledige spel! 4500'ste post.