of kuthost. Op Lan is ook lag (als je geen host bent) maar ik denk dat je het dan niet tegen komt. En ik ga je toch niet overhalen dus laat het maar allemaal lekker hangen.
Ik vind het echt heel stom dat als je overshield pakt en je shield vult bij dat je dan onschadelijk bent. Laatst gooide ik een stuck granaat op iemands hoofd en toen pakte ie net dat overshield en toen was hij niet dood. En kilde hij mij.
Oorspronkelijk geplaatst door Towel "Vermenigvuldig don zn skills met 8 en je hebt een globale indicatie van mijn skills. Denk er wel aan dat ik altijd een blinddoek om heb om het eerlijker te maken voor de tegenpartij." Ik zie het echt ook nu pas staan he, klootviolen :b:
Haha, weet je wat leuk is. BTB doen in je eentje als niemand kan/wilt spelen. En dan mensen op de leukste manier vermoorden van je eigen team.
Het is gewoon jammer dat de maps weinig tot geen diepe dynamische taktieken nodig hebben... Alle maps hebben 1 basisplek die zoooo veel beter is dan alle andere plekken en waar dus iedereen gaat staan... Verder heb ik zelf ook dat het laatste schot als het schild van iemand down is in ene niet meer registreerd ofzo.. Erg vaag en vervelend. Ook het level systeem vind ik gewoon jammer, want ook al speel ik er niet echt voor, het is toch leuk om beloont te worden.. Nu is het zo dat je 164817 keer wint en niets omhoog gaat en dan 1 keer verliest en meteen 3 levels omlaag gaat Dat vind ik gewoon frustrerend! En zeg niet dat bungie mij vergelijkt met andere spelers, want ik heb zoooo vaak dat ik level 50 mensen compleet kapot knal met een ratio van 2... Verder is de gameplay traag. het had allemaal wel iets sneller mogen lopen... Maar laten we eerlijk zijn, halo1 ntsc was het beste spel ooit gemaakt, halo1 PAL was fokking debiel insane goed, halo2 was dikke stront door een trechter dat alleen nog enigsinds speelbaar werd door het hoge tempo, de online play (die lagde als mijn oma in een rolstoel), de voice chat, 2 goede maps (midship en lockout) (ookal waren ze minder dan alle maps in halo1..) en 1238971293 aanpassingen vanuit de mlg in de gametypes.... Halo3 is weer iets meer richting halo1 gegaan maar heeft daarbij de leuke dingen van halo1 en 2 vergeten over te nemen (zoals dus het tempo de dynaische gameplay (halo1) de wapens, de spawns (halo1)) en heeft daarvoor in de plaats wel de kut dingen van halo2 meegenomen zoals de belangrijkste het host voordeel... Maar dan nog! Halo 3 is gewoon beter dan halo2 en heeft een fantastische SP en een goede MP die best lang speelbaar zou zijn... Nu alleen nog 6 maps ofzo die die lange speelbaarheid van het spel ondersteunen, want die van nu zijn gewoon niet leuk genoeg...
Zo, ook ik ben er ongelooflijk flauw van! Wat een gezeik gisteravond toen de Amerikanen begonnen te spelen.. Had gewoon lag van een halve seconde ofzo.. Ik ga denk ik opzoek naar een nieuwe game
De spanning No 1 heeft 21 kills, 2 t/m 4 hebben er 20. Is toch geweldig als een potje tot het laatste zo spannend blijft?
Damn die 2 achievemtns van Overkill en Sword Triple Kill zijn zieklijk moeilijk, gister had ik die sword triple kill, was het in team slayer en kan alleen in Freeforall. En overkill ook al vaak bijna maar steeds net niet
Dat heb ik net 3 games achterelkaar maar ik ben nu daardoor level 45 met lone wolves en commandor als rank.
Deze gast heeft egt geen leve...moeje zien: http://www.bungie.net/Stats/Halo3/RankHistory.aspx?player=ProJecT TimeZ
Jonge hij loopt vet te boosten.. zijn potjes duren maar 1 minuut elke keer.. ook al maakt dit het alleen maar zieliger
Je bedoelt, 3 sec hij speelt met http://www.bungie.net/Stats/Halo3/Default.aspx?player=l AM STANDBYING en die heeft -2636 exp