TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Man, toen halo2 net uitkwam wou ik na 2 weken ook alweer stoppen. Na de updates en toen mlg een beetje ging lopen kwam het plezier er pas echt in. Ik geef het de tijd. Ik vind dat bungie een goed en compleet spel heeft geleverd, dit spel is echt stukken beter als al zijn concurrenten..
     
  2. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Och Towel baalt gewoon dat ie gunnery sergeant is,als ie zodadelijk General is dan vindt ie t ineens een te gekke game (Tenminste als Don m boost naar General:+)
     
  3. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel, liever quit je niet slet.

    Ik heb nog amper met je gespeeld:mad:
     
  4. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo nemo

    Dat HLH Tournament waar jij ons hebt voor ingeschreven moet je ff zeggen wanneer dat is of is dat nog niet bekend ? En ik moet ff kijken of ik dan een Xbox kan bezitten voor dat :9 Alleen kunnen we niet echt goed oefenen...|:-
     
  5. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik quit ook niet in zijn totaal ofzo, kameraden die halo3 ook n9iet meer spelen kan ik het zo van lenen, maar nu doe ik liever cod4 dan halo3

    @ shinato: in halo2 was ik nog een arm ventje, toen moest ik wel halo2 spelen, maar laatste anderhalf jaar heb ik hem ook nauwelijks aangeraakt
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen

    En h3 lijkt meer op h1 dan h2, H3 lijkt ook geen meter op h1 daar niet van.
    H1 is meer skill dan h3 makkelijk zat, h2 was gwoon kut, speelde alleen omdat andere mensen zoals mn team het zoveel speelde (en ik geen zin had om geld uittegeven aan een 360 voor games die ik niet speel)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  7. Towel

    Towel Guest

    Zoals niels al zegt, ik verkoop hem, en dan mocht het leuker worden tover ik hem el ergens vandaan. Ik gaf al voor de release aan dat ik pas kon spelen na een half jaar. Nu heb ik toch uit nieuwsgierigheid snel een box gehosselt:+ met halo3, maar vind het geen succes. Voornamelijk omdat k dan alleen in het weekend kan spele, op klein kut tvtje en vaak wilt er dan weer een maat halo3 spele... Misschien dat ik H3 dan weer op ga pakken in januari, dan zijn er al updates en kan k op mn gemak gamen...

    Ik ben dan nu van plan om cod 4 te checken, en dan weer verder spelen met oblivion_O_

    Freak blijft een grote grapjurk zonder halo talent:thumbs:

    @airwave: Halo3 meer skill dan halo 1? Nou het is dat halo1 geen xbox live support had, maar volgens mij had je daar echt wel meer skill nodig om goed in te worden dan in deeltje 3. Daar is elke hondekop level 50 en kun je zelfs door de grootste noob worde ingemaakt. Beatdownen in halo1 vond ik nog het beste van alle "geen autoaim maar raak is raak zonder h3 crap".

    Nogmaals ik blijf van mening dat halo3 een stuk meer voor de massa is dan de vorige delen en da vind k jammer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2007
  8. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0


    Hahahaha, klopt :lol: of toen jij 2 kills jatte terwijl het MIJN nade was die ze killde: WHAT!!!?? weetjenog 8)8):b::9 prachtig... :cool:

    Ik blijf halo spelen hoor, schijt aan team 2 :D
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  9. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook geen talent nodig,talent is voor Noobs
    Freak zegt al genoeg over Halo:+
     
  10. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ja , kzou echt dat filmpje terug willen zien , ik heb em niet meer :'-(


    YO FRANKLIN!
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps grote type fout, heb het al verandert.
    Halo2 was net zo goed voor die kut massa als h3, en h3 is gwoon beter. Als je knoppe combos wilt ga je toch weer doa doen :D

    En waarom brengt iederen altijd die kut levels op, die zege helemaal niks.
     
  12. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    YO Shnatje!!!_O_Tha Masta!!!

    ps TsS best clan in tha world!!!
    anders wordt er zodadelijk nog gezegd dat ik offtopic spam
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Hahaha bolle ga jij gauw weer social matches spelen om je general wat op te krikken:).

    @Airwave, ik weet niet wat het is maar halo2 had gewoon veel meer een verslaving dan 3. K weet nog de tijden dat je dik in de nacht door ging gamen en tevens freak boosten en dan super blij was als je de 39 had. Weliswaar met cheate voor goede host maar da maakte het spel leuk:+. En eerlijk is eerlijk, er gaat niks voor een outbr met een doubleshot. In halo3 ben je dat matcmaking vrijwel na aantal uurtjes al zat, of je hebt je max level al bereikt:'-(. Ohja en even over DOA. Deel 3 was ook meester terwijl dat 4 zo betroefend ergelijk was vooral op live... Ik vind opvolgers vaak slechter dan voorgangers.

    Maargoed genoeg geklaagd, k lijk wel een wijf van 60 :). Als ze met een leuke update komen kijk ik wel en anders zie ik wel:+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2007
  14. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    WAUWW JONGENS!!

    \o/\o/ Ik ben Majorrrrrrrrrrrrrrr. Hadden jullie niet gedacht he \o/\o/

    Dussss :cool: Ik ben waarschijnlijk vrijdag en het weekend zo nu en dan online, ff dat al die TsS Batties dat weten. Dus kom deze keer ff meedoen. Telkens 25-0 bij lonewolves blijft niet leuk ;)
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja dat is jouw mening, ik vind de customs even leuk als in h2 (en dat zegt wat, omdat ik net in een FFA pot zat met alleen maar klagende belgen, en we zijn pas een maand onderweg). En je hebt het al NA de update, het enigste leuke wat ik kan verzinnen voor de update was Colossus CTF en iedereen weet waarom ;). En wat maak iedereen zich druk over MM de heletijd laat het lekker liggen, zelfs h1 MM zou fokkin irritant zijn (PP start WAJOO!) En ja opvolgers zijn slecht dan voorganger want Halo1 pwnd die shizzle

    Zo genoeg Towala en voor Nemo :)8):):=(:'-(_O_:confused::x :thumbs::cool::)
     
  16. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit je nou te bitchen over glitches Towel, pas na de update kwamen er echte weapon glitches d8 ik, en volgensmij moest je 3 jaar wachten totdat iemand de doubleshot had ontdekt.

    Anyways, der zijn al een aantal weapon glitches in Halo 3, waaronder een variant van de BLB en BXB.

    B RB RB B.

    :)
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Tsja toch leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die H3 dan ook echt geen zak aanvindt. CoD4 = Pwn, simpel.
     
  18. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    die variant werkt alleen als de tegenstander ook doet beatdownen op hetzelfde moment. en dan werkt die nog niet altijd, Dus het is zinloos om die te gebruiken
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    COD4 is echt vet! :D Dit spel is wel aan te raden, en zoals het nu voelt kan dit een hele vette clan based game worden. Misschien een leuke overstap voor jullie?
     
  20. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Volgens mij zijn ze pas net een tijdje bezich met halo3 die vanaf 26 sept pas uit was;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina