1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    COD4 PS3 vs COD4 360, ik zie geen verschil:

    [gt]27570[/gt]
     
  2. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik kom net in de nieuwe mediamarkt hier in deventer, net een dag open en daar hebben ze nog een hele sectie gewijdt aan de oude xbox, echt massa's spellen :p
    Verder wel leuk, ook een 100 inch scherm ofzo van 80.000 euro.

    En als ik dit zo zie vind ik de Xbox versie er iets beter uitzien, ik vind hem iig mooier.
    Maar de kwaliteit van die filmpjes is nou ook niet geweldig, dus onder voorbehoud :p
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Je bedoelt de Panasonic Plasma? 103 inch en 7.999 aan euro's. Want 80.000 voor een scherm..?
     
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de prijzen van B&O zou ik zeggen ;)

    En ja, 80.000 klopt. In MM Utrecht stond er ook 1
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Oke, vette shit 8)
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    In Eindhoven staat er ook eentje ter waarde van €79,999.
     
  7. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    oohhh das geen 80.000:+
     
  8. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, scheelt je toch weer een euro ;)
    Kon je een tijdje geleden het gelredome voor kopen :+

    En voor 2 van die schermen kan ik dus dit huis hier kopen :lol::lol:
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  9. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    staat in breda ook (mm) is mega big screen
     
  10. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    (ff snel offtopic mensen maar JP is weer ff terug in de VS thread ;) )

    JP, ik kan een Pio 435 kopen voor weinig met een bijna nieuwe beeldbuis...?
    Ik dacht dat je ouders die hadden... Doen of niet doen? (ik kan mn LG ook weer doorverkopen voor het geld dat ik voor die Pio moet betalen, wel eerlijk allemaal trouwens.)


    En @ Rensgar:
    Als ik jullie was zou ik sowieso voor een premium gaan (als je besluit een 360 te nemen that is).
    Ik denk dat je de tot januari geen games hoeft te kopen aangezien je bijna (of zelfs al meer) dan 200 game demo's voor niets kunt proberen.

    Kameo lijkt me bijvoorbeeld een leuke game voor je vrouw, is een release game maar kan zich nu nog meten aan de nieuwe games wat betreft looks and feel ;)

    Mijn broer heb ik een paar maanden geleden aangeraden een PS 3 te kopen maar bij jou krijg ik meer het gevoel dat je voor een 360 moet gaan (niet moeten natuurlijk maar ik denk dat ie het meest bij je wensen aansluit).

    Het enige argument dat ik kan verzinnen om niet voor een 360 te gaan is dat ie meer geluid produceert dan de PS 3. (ik weet niet of dat met de nieuwe modellen ook nog is trouwens...).

    Veel plezier en succes met het uitzoeken en straks gamen op je nieuwe console!
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Super Mario Galaxy video review:
    [gt]27584[/gt]
     
  12. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    woopa lekker hoog
    Dat zwaartekracht idee ziet er ook wel fuckin goed uit, goede camera idd.

    Kortom, mooi game :thumbs:
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus ff simpel rekenen en dan komen we dus uit op de conclusie dat er meer software voor de 360 alleen is verkocht dan alle onderstaande consoles bij ELKAAR???
    360 > PS2 + Wii + PSP + DS + PS 3 8)

    My god zeg MrX ik denk dat er bij jullie op kantoor toch af en toe wel erg hard in het vuistje gelachen zal worden :b:
     
  14. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds een beetje in dubio wat betreft de betrouwbaarheid van de Xbox 360.
    Als ik de probleem threads op diverse fora moet geloven dan moet je blij zijn als je Xbox het na een jaar nog doet, omdat hij gewoon te heet wordt en je een zgn. RROD krijgt. (Ik zag op div. sites dat je een of andere extra opbouw koeling kan kopen met poorten -> helpt dat oververhitting en een RROD te voorkomen of is dat eigenlijk een druppel op een gloeiende plaat?)

    Nu heb ik begrepen dat de nieuwe Falcon 65nm cpu minder heet wordt en dat de Xbox daarom minder gevoelig is voor crashen, maar dat die dingen op dit moment onvindbaar zijn.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ten eerste zou ik geen extra hardware op je 360 hangen, ik hoor daar toch veel tegenstrijdige berichten over. Met het kopen van een 360 loop je idd een significant hoger risico op een defect, dat is gewoon een feit.

    Echter ms geeft wel twee jaar garantie op de normale defecten en 3 jaar op de rod. Ook het laten repareren en terugsturen van je kapotte 360 verloopt normaliter erg snel. Ik wacht echter nu al zo'n 5 weken.

    De Falcon zou dit probleem moeten oplossen, echter het probleem zou ook al niet in de eerste generaties horen te zitten, dus of het straks opgelost is, is nog maar de vraag.

    edit: De Falcons maken wel veel mooiere rods trouwens

     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sja, en ik heb vanaf launch al een 360 zonder problemen, van mijn echte vrienden (waarvan er ongeveer 7 mensen een 360 hebben) is er eentje geweest die de console terug moest sturen.

    Begin niet aan extra koeling etc. maar behandel de console (óók de PS :cool: alsof het een computer is. Geef hem genoeg "adem" ruimte en laat ze niet aan staan als het niet nodig is....

    De 360 heeft inderdaad negatief in het nieuws gestaan met de kwaliteit maar dat heeft KPN ook, beiden partijen doen er alles aan om de kwaliteit (snel) omhoog te schroeven en nemen hun klanten serieus dus mocht het gebeuren dan word je wel geholpen.

    Bij de 360 KAN je het probleem hebben dat je hem een keer een paar weken kwijt bent en bij de PS 3 heb je het probleem dat er weinig games voor weinig geld te vinden zijn... (de 360 heeft natuurlijk al veel meer budget titels terwijl de PS 3 diezelfde games nog voor de gewone prijs verkoopt, aan je koopgedrag te merken kan dit dus in je nadeel werken...)

    Wederom succes met je keuze!
     
  17. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 loopt een jaar achter wat spellen betreft, maar op de lange termijn zal dat zich ook wel rechttrekken denk ik.

    We wachten op een leuke aanbieding (helaas de uitverkoop bij bart smit gemist :mad: ), waarbij er minimaal 10% korting is of dat er een box komt met assassins creed oid (Halo 3 lijkt me wel leuk, maar m'n vrouw heeft daar niet zoveel mee).
    Als we eerder een leuke PS3 aanbieding zien, waardoor het verschil tussen een Xbox premium en de (light) PS3 verwaarloosbaar is, zal het denk ik wel de PS3 worden, zo niet dan wachten we op een leuke Xbox aanbieding.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Xbox 360 Pro - Assassin's Creed Voordeelbundel?

    Beschrijving

    Let op: de game Assassins creed wordt geleverd op dag van release: 15.11.2007

    • Dit geweldige pakket bestaat uit:Xbox 360 Pro console
    • de game "Assassin's Creed"
    • de game "Forza Motorsport 2"
    • de game "Viva Pinata"
    • Draadloze Controller
    • Harddisk
    • Headset
    • HD AV Cable (met SCART adapter)
    • Ethernet kabel
     
  19. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    :D

    even wachten nog tot m'n kerstbonus (1 dec) :mad:
     
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik eerlijk naar je wensen kijk en je wil niet teveel geld uitgeven dan denk ik juist dat je aan de 360 altijd de goedkoopste console hebt met de meeste keuze aan games (wederom, er zijn ruim 200 demo's gratis te downloaden op Xbox Live...)

    Als je gewoon een winkel binnenloopt dan zal je de meeste games voor de 360 goedkoper vinden dan dezelfde games op de PS 3...


    EA verkocht het afgelopen boekjaar beduidend meer op de 360 dan op de PS 3 en zo zal dit met velen andere ontwikkelaars ook gaan. De mogelijkheid is dus aanwezig dat je op de 360 meer games kunt blijven spelen tegen een goedkopere prijs... Iedere multiconsole ontwikkelaar kijkt naar deze cijfers en zal daar ook zn strategie (lees, welke games op welke console uitbrengen?) op aanpassen....

    (Xbox 360 - $218 miljoen
    PlayStation 2 - $73 miljoen
    Nintendo Wii - $59 miljoen
    Nintendo DS - $47 miljoen
    PlayStation Portable - $21 miljoen
    PlayStation 3 - $17 miljoen)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina