[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

1. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    Met Pai heb ik tenminste nog een kans ^_^
    maar het had net zo goed 3-2 voor jou kunnen zijn Stook, het was erg close en er waren matches bij waar ik helemaal achter de feiten aanliep. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen. Btw had je nu ook je microfoon aan? Toen ik met Kareem speelde toen viel mij headset helemaal uit en ik vroeg me af of het nu weer aan mijn headset lag.
    En nogmaals als er nog mensen zijn die mij willen toevoegen voor VF5, gaat uw gang.

2. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yo Rookie! Was zeker spannend en absoluut voor herhaling vatbaar!! Ik had mijn mic er niet in want dat doe ik meestal niet of ik vergeet het helemaal. Volgende keer zal ik hem er wel in doen is wel zo gezellig!:thumbs:

Das echt dichtbij en ik kan je zeker horen als je hard schreeuwt want ik laat altijd mijn hond uit in het park van Fazantenkamp:). Snel maar een keer een potje spelen lijkt me!

Trouwens wie won er tussen Kareem en Rookie???

Ik zag dat een aantal mensen me hadden toegevoegd, maar voor de anderen ga gerust je gang!

Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  3. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
  4. Rookie[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Stook dan weet ik dat er niets met mijn headset aan de hand is, anders was ik naar de winkel terug gegaan omdat ik mijn xbox nog maar pas heb.

Dat won Kareem, en niet zo'n klein beetje ook :emo:

5. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    zijn jullie vanavond online?

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik wel, jij ook?

7. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik was ff tv aant kijken maar ga straks weer spelen ja.

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heeft iemand hier al arcades cleared?
    Ik krijg de laatste paar ventjes per arcade maar niet te zien...
    Moet zelf nu nog 1 official tournament nu.

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    wow, heb je alle arcades al 97%?

over die laatste paar die komen voor in tournaments van wat ik heb gehoord

10. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus hij gaat mijn Ass kicken als ik hem challenge=(?

Yo! Kareem het werkt perfect nu hoor met zijn tweeën!! Top man dank je! Misschien ben ik vanavond wel weer ff online, maar heb nog zoveel spellen die ik moet en wil doen... kennen jullie dat probleem???

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Nee ik heb twee arcades ongeveer 97% en de rest een stuk minder.

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk werkt mijn oplossing lol.

ik ken het probleem een beetje, maar nu heb ik alleen vf5. geen geld voor andere spellen. Eind van de maand koop ik mass effect.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Goeie keus ;) Dat wordt ook mijn volgende spel. En als ik naar de releaselijst kijk, is Mass Effect ook mijn laatste aankoop van 2007. Maar goed, ik heb teveel spellen om te spelen. Vorige week ben ik dagen bezig geweest met Naruto. Uitgespeeld en nu geruild voor Eternal Sonata. Daar ben ik net vandaag mee begonnen. Tomb Raider Anniversary en Virtua Fighter 5 heb ik nog niet zoveel gespeeld, maar dat komt wel. Daarnaast houd ik ook wel van een beetje online gamen in Gears of War, Halo 3, Table Tennis en Virtua Tennis 3. Ik heb niet eens zoveel school deze weken en nog kom ik tijd te kort ;)

14. Rookie[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Supremacy het wordt tijd dat we weer tegen mekaar spelen na DOAU maar je tag is nu [ninetales nl] neem ik aan?
    En speelt er nog iemand met het ouderwetse (arcade) 3 button systeem of ben ik de enige? Oftewel: wijsvinger op guard, middelvinger op punch, "ring"vinger op kick. Net zoals ik dat met DOA ook doe eigenlijk...

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, die goeie oude tijd met DOA Ultimate :) Toen was mijn gamertag nog MadMrk. Nu is het inderdaad Ninetales NL. Je mag me toevoegen, maar ik moet nog wel oefenen ;)

16. Rookie[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan oefen je toch gewoon tegen mij zonder beinvloeding van de ranking?
    Maar nu ga ik lekker wokken in Amersfoort \o/, misschien tot vanavond dan ;)

17. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vanavond de hele avond online, kom op mensen. ik wil ff spelen lol.

18. Dayuum

Dayuum Guest

Supremacy omdat jij ook naruto hebt gespeelt:
    Welk spel is leuker online VF5 of Naruto?

DoA4 is nog steeds mijn meegespeelde spel online maar het zou leuk zijn om een keer een fighter online te spelen waar je niet steeds gecountered word :{

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dan moet je zeker Virtua Fighter 5 spelen. Geen counters en je wint op basis van skill. Met Naruto komt er bijna geen skill bij kijken. Ook zit er weinig verschil tussen de characters bij Naruto. Virtua Fighter is helemaal gebouwd om tegen elkaar te vechten, de balans tussen de characters is heel goed. Bij naruto is het vechten online niet meer dan een extraatje. Met Virtua Fighter kan je je veel langer vermaken online. Het spel is veel dieper dan naruto zodat je steeds nieuwe dingen erbij leert. Het zijn allebei leuke spellen, maar de online modus van Virtua Fighter 5 is sterker dan die van Naruto. Alleen jammer dat er geen lobbysysteem is bij Virtua Fighter 5. Daarom is de online modus van Dead or Alive beter. Maar goed, bij een keuze tussen Virtua Fighter of Naruto zou ik 100 procent voor Virtua Fighter gaan. Naruto is erg goed in de singleplayer, online viel me tegen

20. Dayuum

Dayuum Guest

Dan ga ik denk ik Naruto verkopen en VF5 kopen want ik speel naruto nu 2 dagen en ik vecht alleen maar tegen mensen die steeds dezelfde combo doen en vaak met gaara

Deel Deze Pagina