qG.QualityGaming [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

Achja, het draait binnenkort toch alleen nog maar om de Consoles. Ik heb btw bijne de G36C unlocked ^^

Bijna Level 36.

2. Gimbly

Gimbly Guest

n1ce

3. SmartieZ

SmartieZ Guest

Fuck het gaat ineens langsaam gek, ik heb nu 100 potjes gespeeld met 36000 Experience Points, nu ongeveer 4000 XP voor de volgende, dan 4500 voor de volgende, dan 5000 voor de volgende etc. etc.

4. g0dLikE

g0dLikE Guest

dat is toch juist Leuk SmartieZ..

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nee, want ik wil de G36C, de P90 en de MP44. Die laatste unlock je op level 54, kijkende naar hoeveel XP dat nog is .. omg ..

6. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar word ik ook ziek van, je moet met slechte wapens spelen dan krijg je op een moment al die expert xp!

Bij mij duurt het ook al een tijdje ik hang nu net tegen de 37 aan, nog 312 xp

7. g0dLikE

g0dLikE Guest

Ja maar zo heb je toch het langste plezier in een spel.. maar ik moet naar school xD.. ltr

8. Je speelt toch wel casual he?

9. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gespeelt heb geprobeert je te joinen Smartiez/Martijn hoe jij het wilt :9 Maar of was net te laat of je was al weer ergens anders 8)

En de game is echt geweldig!!!
    Vanmorgen aan de singelplayer begonnen op hardened echt heel erg tof

Game Of The Year FTW!!!

10. FuSionZ

FuSionZ Guest

Ik heb hem ook!!

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Dat haal je makkelijk als je in die containers en tonnetjes blijft schuilen, camprrr.

G36C is Gruwelijk, nu de P90 nog.

12. PheniX

PheniX Guest

k zit eind level 39 kom maar gewoon niet hoger.. duurt zoooo lang!

13. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zeurt iedereen toch over ik kom niet hoger...

Zorg er dan gewoon voor de je challenges complete

Challenges = XP = Level Hoger

Ikzelf let niet zo veel op men lvl speel voor de lol en ga vanzelf levels omhoog want dat gebeurt toch wel.

Ook is mij al in meerdere games opgevallen dat als je jezelf erg veel op iets concentreert dat het altijd fout gaat je moet er gewoon niet teveel mee bezig zijn het komt vanzelf :b:

14. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    euhm...ik moet nu 6000 xp halen voor lvl 41:mad:

Dat is echt heel veel want ik heb al zoveel challenge's, en ik ga niet met *$%wapens rondlopen voor die xp heb nu iets van 55000 xp:)

15. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij goed Reflex \o/. Mag ik lid worden van je fanclub?

16. Jullie allemaal met je LVLs... heel XBW speelt CoD4, voeg elkaar toe en ga customen? Veel leuker?

17. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zou jou toevoegen wat is je GamerTag??

18. Towel

Towel Guest

Hoe is de level schaal in cod4? Ik lees nu al dat er een hoop tegen de lvl40 aanzitten, geeft het dan wel indicatie van skill aan? Hoop dat het niet de kant van halo3 opgaat.. Iederen lvl50 ftw...

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ok je kunt tot level 55 ranken, vrij snel ook. Als je daar bent krijg je de keuze om een badge te unlocken óf gewoon op level 55 te blijven. Als je de badge unlocked dan unlock je ook een speltype 'Prestige Mode' genaamd én je reset je rank naar 0. Je moet dus weer helemaal opnieuw beginnen met wapens en ranks etc.

Na het unlocked van de 1e badge kun je weer vanaf level 0 doorranken naar level 55. Als je voor de 2e keer bij 55 aangekomen bent kun je een 2e badge unlocken. Deze geeft je verder niets speciaals máár reset wel je rank weer naar 0. Zo kun je in totaal 9 badges unlocken en dan met de 9e badge kun je naar level 55 doorranken, waar het einde van de ranking ophoudt.

Dat is dus een totaal van 10x 55 = 550 Levels.

Ik heb mensen gezien die nu de 3e Badge al binnenhebben, erg ziek. Ikzelf zit bijna tegen de 1e badge aan.

20. FuSionZ

FuSionZ Guest

3 badge OMG No-life:9

ik ben level 29 in 1 dag vanaf 12 uur smiddags spelen;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina