Haha je hebt gelijk, had ik ff overheen gekeken . Ik vandaag nog zo SLECHT gespeeld, en toen werd het op het einde ZO spannend! serieus in de laatste 5 seconden killed de nummer 2 iemand waardoor we gelijkstaan en in de laatste sec kill ik hem. Te vet http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=123405021&player=TsS Nemo
die nemo Ik heb trouwens al meer Grade4 generals gezien, mensen hebben echt geen leven. Ik had trouwens wel een orginelere 4grade willen zien, niet dat ik die ooit haal maar goed...
Eventjes m'n map promoten hier [yt]vvfYjB2YjPQ[/yt] Laatste tijd heb ik me op H3 minder bezig gehoude met serieus spelen, en heb zoals je ziet wat met Forge rond getroept. Resultaat vond ik persoonlijk wel vet dus maakte er een filmpje bij voor YouTube om hem een beetje te promoten: waarom een map maken voor nix, nietdan? Als jij je nu extreem verveeld en je wilt me een klein beetje helpen met de promo? Post dan alleen even een reactie in de Bungie thread van mn map, zodat deze weer bovenaan wordt gebumpt op de Bungie forums .
Hey wie zie ik daar zo mooi naar binnen springen Geweldige clip, vooral het einde met het kruis is geweldig
D'oh.. Ga je helemaal filmpje van maken enzo Mensen gaan wel ver vor zo'n Recon. Maar hoe heb je t opgenomen? Met speciale opstelling of gewoon cam voor je monitor/tv
Nee dan krijg je nooit die kwaliteid, denk gewoon met capture card.. weet eigenlijk wel zeker. =P Hoe krijg je die base daar?
Volgens mij moet dan iemand anders met Forge een blok in de lucht houden. Hier plaats jij dan jou blok op. Hij verwijderd zijn blok, en jou blok blijft staan. Kan natuurlijk ook dmv palen die je achteraf weghaalt
Ik heb al 3 accounts gezien, ik weet niet hoe je er bij komt dat er maar 1 zou zijn. Speciaal voor jou probeer ik ze ff terug te vinden. Skybase is trouwens best lache
Wie zegt dat hij een filmpje maakt persee voor die recon.. Hij wilt gewoon zijn map showen, zodat mensen die gaan downloaden.
Gave map trouwens! Misschien toch de skybase iets toegankelijker maken? Hij lijkt me nu iets uit balans. Misschien is dat totaal niet zo, maar dat idee heb ik bij het zien van het filmpje
Het is moeilijker omdat het nergens meer op slaat Met snipen heb ik nooit problemen gehad en een headdie hoort een headdie te zijn maar laat ook maar zitten. Denk dat je te pro bent om dit te snappen Het is veel leuker als mensen zoals jij stoppen met halo 60-70 EXP per uur dus valt best mee met dat geen leven.