[Forzamotorsport 2]competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fm2comp, 16 okt 2007.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha das wel balen zeg. :9

    Fijn dat de tijden mooi zijn genoteerd, zal het zo snel mogelijk updaten.
     
  2. fm2comp

    fm2comp Doe ook mee!

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Updated. :)
     
  3. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam: RuthlessLambo
    Auto & PI: Porsche 911 GT3 (997) - A Klasse
    Tijd: 00:59.374
    Assists en transmissie: ABS, Manual
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Mag je de porsche upgraden tot randje A, of zijn upgrades verboden??
    EDIT: Ik zie het al, verboden.

    Wanneer sluit de TT, vrijdagmiddag is het eerste moment waarop ik met de Porsche de baan op kan gaan.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag middag/avond zal ik hem inderdaad closen en het klassement aanvullen met de behaalde punten.
    Rond 4en 5en close ik hem en open ik of mika kimi weer een nieuwe.
     
  6. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet bij mij nog wel een paar seconden af kunnen..
    Mmm, vanavond of morgen maar eens gaan tunen.
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    En nu ik weer 1.15.735 :9
     
  8. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie tijd Errie,en nu Silverstoned:b:
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    nou ik heb half uurtje gespeeld, en kwam op een 57.9 uit en vind het ook niet zo leuke challenge waar ik me zo ga inzetten als de vorige, en er valt ook geen WR te rijden.. dus heel veel uitdaging zit er niet in...
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gedaan hoor op Sunset Infield! Wat je zegt zullen we rekening mee houden, komt wel overeen met wat ideeën voor de volgende challenge. :)
     
  11. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde gevoel erbij, ik gebruik het liefste gewoon scoreboard-auto's.
    Ik heb gister nog 5 rondjes geprobeerd en heb m'n tijd ietsje weten te verbeteren.
    58,099 geen assists en manual
     
  12. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het geen probleem als er scoreboards autos gebruikt worden, maar als het weer alleen snelle rondjes rijden wordt en er word niet geraced kap ik er mee.:'-(
    Ik heb geen tijd voor een hele dag autos af te stellen en te testen.Vond de opzet wel leuk om 1 keer per week een race te rijden met serieuze gasten.Die WR 's kun je toch altijd voor jezelf rijden daar hoef je geen competitie voor op te zetten.
    Ben benieuwd of meer mensen er zo over denken.

    Je kunt nu ook al zien dat de tijden veel dichter bij elkaar liggen als er minder af te stellen valt.
    Ik weet dat afstellen er ook bij hoort maaar je moet er wel tijd voor hebben he.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    57.958, tsc en abs aan. Manual gearing
     
  14. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0

    +1!

    Ik wil ook racen, daar is de competitie ook deels voor opgezet.

    Nu nog een dag(en) + tijd(en) waarop bijna iedereen kan, zodat we minstens 1 keer per week kunnen racen.

    Bijv, vrijdag om half 9, en zaterdag om 8. Ik zeg maar iets.
    Dus 2 keer per week, voor degenen die de eerste of tweede raceday niet kunnen.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    57.802, tsc en abs aan. Manual gearing
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  16. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk een ander beeld voor me toen we deze competitie organiseerden.

    De races op vaste datums en tijden.
    Met kwalificatie race van te voren, we starten in de volgorde waarin we gefinished zijn.
    In de races gaan we niet alleen voor de 1e plek, maar ook voor de snelste tijd die dan weer bij de time trials genoteerd kunnen worden.
    En natuurlijk ook voor de fun.

    De time trials kun je in je eentje rijden, (maar in de races gaan we ook voor de tijden)
    en de tijden + assist hier opgeven.


    Laat me weten wat jullie hiervan vinden. Ik denk dat als we het zo doen, het een stuk competiever (juiste woord?) word.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  17. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat ik een medestander heb gevonden.De vorm waarin we racen maakt mij niet zoveel uit.Als we maar een race rijden per week.Ik vind de Zaterdag avond uitermate geschikt.De race duurt max een uurtje dus je hebt genoeg tijd voor andere dingen.School of werk heb je niet op zaterdag avond tenzij je in de horeca werkt(maar dan kan je nooit in het weekend).
    Die twee vaste dagen vind ik ook een goed idee,mits we dan twee lobbies vol krijgen of op zijn minst 6 man.Ik denk dat we in het begin net 1 lobby vol kunnen krijgen gezien de opkomst van afgelopen race.(ook al was de host op tijd geweest dan waren er volgens mij nog maar twee man op komen dagen)
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je vroeg om een mening:
    Nadeel van races op vaste tijden: Het zijn altijd dezelfde personen die pech hebben dan, omdat ze op die dag/tijd niet kunnen racen vanwege studie/werk. Stel dat er wordt afgesproken dat er zaterdagmiddag voortaan geraced wordt, dan heb ik mooi dikke pech, dan werk ik. Als er een beetje variatie zit in tijden en dagen (in't weekend kunnen de meeste mensen denk ik) dan zijn niet altijd dezelfden de pechvogels. (EDIT: zaterdagavonden, vanaf halg 9 ofzo is voor mij geen probleem, liever nog op zondagMIDDAG/ochtend)
    Zoals jij de race beschrijft, komt het op eigenlijk op mij over als een soort timetrial, maar dan iedereen tegelijk, waarin het niet uitmaakt op welke plek je finisht!? (ik ga bjina denken dat je ook voorstander bent van collissions: OFF, maar dat gaat toch net te ver vermoedt ik) Je krijgt dan rare praktijken: Bij de start is het misschien verstandig om een soort gat te laten vallen, zodat de ruimte voor je groot genoeg is om een snelle tijd neer te zetten enzo, of je gebruikt banden die naar een paar rondjes al versleten zijn (5 keer banden wisselen...), anderen zullen juist racen om te winnen waardoor de race helemaal niet meer leuk is.

    Racen en timetrialen zijn twee heel verschillende dingen, en ik denk dat tijdens de race de nadruk absoluut op het racen moet liggen en dat het verstandig is als je tijdens de race HOOGUIT 1 punt geeft aan de persoon met de snelste ronde en dat er tijdens de timetrials door de weeks al genoeg getimetriald wordt.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  19. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoera,hoera,hoera

    We doen niets anders als time trials,als je es een reesje wilt rijden kom je in zoon lobby waar of alleen gebeukt word of maar max 4 rondjes gereden wordt of je zit de hele avond te wachten.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ??
    Ik dacht dat arnaud het had over hier, met XBW'ers. Gewoon 25 laps, eerlijk racen enzo. Maar zoals Arnaud het beschreef begon die race weer op een timetrial te lijken, met allerlei 'gedoe' over snelste rondes in de race enzo. Dat gedoe over snelste racerondes mag je afschaffen wat mij betrefd en dan ben ik 100% voor het idee:thumbs:
     

Deel Deze Pagina