Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog maar keer klagen over dat trage ingooien..stoor me d'r echt aan.En die pokke start knop...even per ongeluk ingedrukt en hoppa, ik zit alweer in t menu....grrrrr...
    Oja, die blauwe voetbal, wat een uitvinding ..ding is amper te volgen op groen gras ja! Heb ik nog wat ? nee, verder erg releaxed spel ;)

2. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch andere ballen kiezen? En ja, als je de start knop indrukt, hoe zacht dan ook, dan gaat die naar het menu. Dat lijkt me nogal logisch.....;)

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vrije trappen zijn ook traag. Moet je wachten op het fluitje van de ref, duurt veel te lang. De animatie van de snelle vrije trap heb ik pas één keer gehad. Ze lopen bij mij zelden uit zichzelf naar de bal toe en volgens mij zijn er geen combinaties voor om je speler de vrije trap snel te laten nemen.

Er is trouwens ook een bug bij het ingooien, heb ik al een paar keer ontdekt bij de computer. Soms laten ze de bal gewoon aan zich voorbij gaan. Ziet er erg dom uit, ze staan er als een zoutzak bij en kijken alleen naar de bal. Gaat nergens over!

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Oke, dat wordt nog even spelen dus. Ben nu met Barcelona bij de zevende wedstrijd meen ik. Heb een speler van een Italiaanse club die een pagina hiervoor werd aangeraden op mijn "Add list" gezet en ook Aisati van PSV wil ik graag hebben bij Barca:)

5. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook bezig met de Master League en ben afgelopen seizoen kampioen geworden in Div. 2, helaas niet de cup kunnen winnen omdat ik ontzettend veel pech had tegen Vitesse. Nu dus in Div. 1 maar wedstrijden tegen Chelsea, Man Utd, Arsenal en Liverpool blijven flink zwoegen nog op dit moment maar de laatste wedstrijd tegen Arsenal toch met wat heerlijke acties met 3-1 gewonnen.
    Mijn team op dit moment:
    Aanvallers: Babel, Bendtner, Krkic, Lita, Krkic
    Middenveld: Arda Turan (aanrader trouwens), Reo Coker, Anderson, Vertonghen, Taarabt
    Verdedigers: M. Taylor, Mathieu, Kompany, Garay, Van Buyten, Lugano
    Keeper: Akinfeev

En nog wat maar daar kan ik niet op komen dit moment.

6. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die Lugano van fenerbahce in je verdediging ? :p

7. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook best lastig ;)
    Ik heb onder andere Lindgren gehaalt, die ontwikkeld zich erg goed, en ik heb ook Altintop gehaalt. Dat is wel een goede speler, en hij is pas 24. Verder heb ik voor de vleugels De Ridder en die Marrokaan van VVV. Die worden beide ook 90+ dacht ik.

8. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem gekloond?:+

Amrabat;)

9. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, El en dan een hele moeilijke naam ;)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    El Gaouirri? :+ Heeft nog bij Volendam gespeeld, goeie spits!

11. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, dat is hem. Hij wordt echt een goede.

12. Drogba

Drogba Guest

Anita werd in mijn Master League gelijk in het eerste seizoen al gekocht door Atletico Madrid, ik speelde net even 3 seizoenen later en zag ik hem in de basis, ~21 of 22 jaar is die en ongelovelijk goede stats heeft die ineens, maar even aantrekken de komende transferpriode als het lukt(36).

13. D-uke

D-uke Guest

kvind dit echt een heerlijk spel maar waar ik me wel mateloos aan irriteer is dat het spel het zo vaak fout heeft met de beslissingen van wie een ingooi moet hebbe... schiet ik een bal tegen t been van een speler aan is hij soms voor hem, gaat echt nergens over.Ook vind ik de keepers nog niet geweldig, stekelenburg heeft me dit seizoen zo verschrikkelijk veel punten gekost (in ML ) terwilj zijn stats toch niet zo slecht zijn...

voor de rest een heerlijk spelletje natuurlijk, al word het pas perfect als online is werkt

14. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik stoor me ook mateloos aan die onmogelijke beslissingen over de ingooien. Dat de keepers niet alles meteen klemmen maakt het wel spectaculair :)
    Spelen jullie trouwens allemaal met de Reset Prevention Feature aan of uit?

15. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt die feature in?

16. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je de ontwikkeling van je speler gelijk zien, zet je hem uit zie je het niet ;)

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Heeft reset-prevention niet te maken dat je een wedstrijd in de ML niet opnieuw kan spelen?

18. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook kunnen :9 Ik dacht dat het te maken had met die development curve, ik kon me herinneren dat dat in PES 6 ook aan of uit gezet kon worden.

19. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaander morgen ook eens aan beginnen, waarschijnlijk wordt het Göteborg :)

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Heeft iemand hier wel eens last van een 'Dirty Disk' error in PES2008. Nu al 2x gehad ... aan het einde van een 30 minuten wedstrijd ... (beetje lullig dat want ik zou net mijn 1e ML punt pakken naar 8 wedstrijden, doordat ik in de 85e minuut de 3-3 binnenkop ... ik save de goal, dat wel, maar daarna hing ie met 'dirty disk' ... balen!). Anyway, ik verdenk mijn 360 want in Bioshock gaf ie ook al regelmatig een complete 'freeze'. RoD komt eraan? Zou mijn 2e worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina