1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds gister ook een PS 3 bij de rest, ook omdat mijn 360 voor de 2de keer kapot is gegaan.
    Ik verwachte dat de ps 3 lekker snel was en las hier vrij goede berichten. Ik vond hem echter nou niet zo speciaal vooral de laadtijden vond ik erg lang en kreeg je niet eens super gfx voor terug.
    De ps 3 zal bij mij ook alleen voor de games zijn die ik graag wil en niet op de 360 uitkomen. Voor de rest blijf ik bij de 360. Gewoon omdat het voor mij de betere console is en dan maar het risico nemen dat hij eens een keertje kapot gaat.

    @xwon: hij staat trouwens goed geventileerd en staat niet heel erg lang aan dus dat is niet het enige waardoor je het kan voorkomen, maar kan wel zijn levensduur verlengen.
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel plezier met je nieuwe aankoop in iedergeval :thumbs:

    Ik bedoel daarmee ook dat je iedere console (of eigenlijk ieder electrisch apparaat) goed de ruimte moet geven.... (mijn digitale ontvanger van @home produceert ook veel warmte bijvoorbeeld.).

    Als die dingen niet goed kunnen koelen is het vragen om problemen natuurlijk ;)
    Goed te lezen dat je goed met de spullen omgaat.
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg vette shit, een 10 voor gameplay is echt heel erg tof. Misschien dat ik de wii over 2 jaar ergens goedkoop op de kop tik.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    *zwijmel* die game geeft me gelijk weer het echte Super Mario gevoel. En het ziet er echt goed uit zeg! :eek:
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    De goede tijden voor de Wii-bezitters zijn éindelijk aangebroken!
    Vanaf volgende week urineer ik alleen nog maar in een potje die ik tegen die tijd naast mijn Wii-console zet omdat ik dan niet meer zonder Mario kan :+.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ziet er super uit :eek:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Super? Zoals ik al in een ander topic zei: het is net mario 64 gepimpt. Zelfs mijn vriendin die wegloopt met Mario en Yoshi had als eerste reactie 'zo dat is lelijk'. Maar goed het blijft wel voor de Wii natuurlijk, maar als graphics-addict komt er bij mij geen wii in :)

    waarom zou ik zo een platform willen spelen:

    [​IMG]

    Als het ook zo kan:

    [​IMG]
     
  9. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor kevf maar Super Mario Galaxy ziet er echt heel mooi uit en heeft echt vernieuwende gameplay en is totaal niet te vergelijken met dat maffe konijn en z'n robot vriendje(ook een leuke game, maar toch echt geen mario)
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mario heeft een bepaald karma (geen gay karma maar een tja als je die games speelt een bepaalt gevoel) dat mis ik bij een titel van RC.

    Dan mogen de grafx misschien wat minder zijn als die van de PS3, de gameplay zal vast weer top zijn.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me ook logisch, de game heet Ratchet and Clank, geen Mario. :+ Daarnaast, snorren zijn zo jaren 80. ;)
    Ratchet and Clank is een dijk van een platformer, de beste platformgame sinds jaren.
    Zonder gekkigheid, het zijn beide goede platformers, beste op hun platform en beste in hun soort. Persoonlijk ligt het type platformer zoals Ratchet and Clank en Jak and Daxter me meer dan Mario. Neemt niet weg dat ik Mario nog steeds tof vind.
     
  12. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    ratchet is leuk, heb ze allemaal gespeeld.........maar beste platform game?

    Jak en Dexter dan?

    Hoe dan ook, Mario galaxy ziet er wat mij betreft super uit en heeft maar een nadeel..............................hij komt gelijk met Assasins creed uit.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zei:

    Ik zeg niet dat het de beste platform game ooit is (hij is wel echt, maar dan ook echt heel erg goed). Op z'n systeem en in z'n soort is het wel de beste, de beste uit de RC serie ook. Jak and Daxter is net zo'n topgame als RC, ben benieuwd naar de next-gen versie.
    Het probleem dat ik met Mario Galaxy heb (en me de Wii in het algemeen) is dat ik het grafisch heel lastig mooi kan vinden (wil over Galaxy pas echt oordelen als ik hem zelf gezien heb). Als je games zoals BioShock, COD4, Ratchet and Clank, Uncharted, GT5 etc ziet, is het erg lastig om Wii games echt mooi te vinden. Het oogt allemaal zo gedateerd. Helemaal op een HDTV. Graphics dragen wel iets bij aan de speelervaring.
     
  14. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde reden waarom meer mensen cs 1.6 spelen ipv source.
     
  15. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je dan een WII gekocht *)

    Ik speel ook op een HDtv en ik vind bv Zelda en Superpaper mario er goed genoeg uitzien, niet zo mooi als m'n 360..........................maar ik krijg er wel nintendo gameplay voor terug.

    Ik game al jaren, maar ben eigenlijk pas 3 jaar geleden echt nintendo gaan spelen. De nintedo games hebben allemaal een bepaald soort gameplay die me blijft trekken.
    Had een psp vond de games over het algemeen maar matig(en de besturing ronduit slecht), geruild voor een DS en die kan ik gewoon niet meer laten liggen.

    eehhh m'n punt dus is............Graphics van bv Mario gakaxy zijn niet up to par met de andere consoles, maar zien er toch nog steeds geweldig uit en worden gekoppeld aan geweldige gameplay.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het word volgens mij tijd voor deeltje 13...uhm ronde 13! :D

    @jenamu6
    Dat komt ook door de grote replay waarde van Nintendo games!
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, Mario Galaxy is vast fantastisch voor nintendo fans, maar ik vind het gewoon echt een kinderspelletje. Ik weet ook wel dat gameplay belangrijker is dan de looks van een spel, en dat de nintendo figuurtjes allemaal heel speciaal zijn, maar ik heb er onderhand echt wel genoeg van. Ik vind het ook heel jammer dat de critici nog steeds hoge cijfers aan de spellen blijven geven(gemiddeldes voor galaxy zijn nu echt iets van 9.6 oid). Mario heeft nu in meer dan 200 spellen gespeeld, en het is echt triest om te zien dat nintendo het lef niet heeft om eens een nieuwe fantastische franchise neer te zetten. De enige serie van Nintendo die me nog een beetje kan boeien is Super Smash, ben dan ook erg benieuwd hoe Brawl gaat worden.


    Ik vind games met pratende gekleurde diertjes eigenlijk bijna nooit echt leuk, misschien af en toe is wat in een Arcade spelletje. Ook al is de gameplay nog zo fantastisch, ik kan mezelf echt niet meers serieus nemen als ik een game als Ratchet & Clank of Galaxy ga spelen8) Voor Super Smash maak ik een uitzondering, omdat je daarbij gewoon met z'n 4en bloedserieuze potjes kan spelen. De balans tussen de characters bij SSB Melee was zo ontzettend goed...

    Mijn oordelen in de hele console war van tegenwoordig:

    Wii

    -Kinderspeelgoed
    -Verouderde Graphics
    -Half werkende besturing
    +Multiplayer
    +Cheap

    Playstation 3
    -Tot nu toe geen toppers in mijn genre
    -Geen rumble/slechte controller voor shooters
    -Naast GT5 en Killzone 2 niet veel exclusiefs in de toekomst, ik hou niet van Stealth, en heb MGS 1 en 2 (te laat) geprobeerd, vond het allebei niet zo bijzonder.
    +Hele toffe connectie dingen met de PSP, vanaf je werk/school films van je ps3 streamen, je huiskamer in de gaten houden:+, content downloaden, eigenlijk alles wat je met je PS3 kan, behalve de games, kan je onderweg doen met je PSP
    +Mooie, betrouwbare en goede hardware
    +Standaard grotere HD
    +Gratis online, met dedicated servers

    Xbox 360
    +Veel shooters, perfecte controller daarvoor
    +Sequals Xbox 1 topgames : PGR3/4, Ninja Gaiden 2, Halo3, Jade Empire 2 en andere bioware games, Fable 2, hopelijk ooit Sudeki 2
    +Live!, Arcade, Gamerscore etc.
    +Relatief goedkoop HD gamen
    -Zeer onbetrouwbare hardware
    -+Betalen voor live, het is wel heel mooi en leuk allemaal, maar ik vind het niet echt iets waarvoor je geld zou moeten betalen. Dat hoeft op de PC/PS3/Wii ook niet
    -Niet standaard 1 van de moderne DVD spelers

    PC
    +Gestoorde graphics
    +Muis/Toetsenbord
    +Crysis, World in Conflict, Supreme Commander (en ander RTSen, daarvoor heb je een muis en toetsenbord nodig)
    ---------kan het al jarenlang niet meer betalen8)


    Pft, dat was het wel weer zo'n beetje, ach, heb ik ook weer wat toegevoegd aan het topic:+
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina