Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij het speltype career, heb je de keuze om bij Kantoor en dan stafupgrades allerlei mensen en dingen uptegraden.
    Zoals spitsentrainer, manager, en stadionmanager ofzoiets.
    Maar eigenlijk heeft het toch niet veel nut om bijvoorbeeld een spitsentrainer uptegraden omdat je spelers toch niet omhoog kunnen gaan in stats, mits jij ze zelf met die ervaringspunten verbeterd?

    En wat gebeurt er als je ontwikkeling speler aanzet? Worden dan je ervaringspunten meteen verbruikt op je spelers?
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon je geld uitgeven aan conditie trainer en stadionmanager, die zijn erg belangrijk. Stadionmanager geeft je meer inkomsten uit kaartverkoop en conditietrainer lijkt me duidelijk. Spitsentrainer, verdedigerstrainer en keeperstrainer weet ik ook niet precies. Maar je kan er denk ik wel wat aan hebben. Misschien krijgen de spelers dan meer ervaringspunten ofzo.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net 5 vs 5 gedaan. Unranked match. Vond het daarin niet zo bijzonder omdat niemand de bal overpasst. En heb nu weken PES gespeeld en moet weer ff wennen dat de spelers niet direct reageren. Hoop dat het bij ranked wel wat serieuzer is!
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik vond het leuk. gewoon een paar x door de mic schreewen en ze passen wel xD alleen zijn tot nu toe alle 3 wedstrijden op penalty's uitgelopen
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had ook penalty's. Is wel leuk voor tussendoor. Ga maar een potje ranked doen!
     
  6. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat 5vs5 echt heel goed werken. Uiteraard ben je wel heel erg afhankelijk van je teammaten maar goed daarom heet het ook een team sport.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Klote aan fifa vind ik dan druk ik op A, en dan neem ie hem eerst aan en dan passt ie pas. Dan passt ie hem vaak fout. En het overzicht ben ik soms een beetje kwijt in 5 vs 5!
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb in de 90e minuut met ronaldinho een fantastische goal gemaakt. iedereen juichen van 20 meter onderkant lat 3-2 de winnende:) ik vind het tog echt wel mooi. maar hoe kan je dat ranked doen dan? en komen er dan gewoon punten bij je account? en we kunnen wel een clan maken als iedereen zijn e-mail ff geeft en dan gwoon toevoegen op msn. ff gwoon een groep maken met fifa 2008 ofzo. gewoon kijken of er vijf of meer online zijn en dan met zijn allen spelen. lijkt me erg leuk.

    Ik zal zelf beginnen: chrissmedes@hotmail.com


    EDIT: nog ff gekeken ranked kan niet ik heb geprobeerd alleen unranked.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  9. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Niemand passt de fucking ball in 5v5, zo frustrerend.
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Met bekenden spelen is de oplossing. Anders kun je net zo goed offline spelen.
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel niet op die pro camera. dan gaat het langzamer heb ik het idee. ik speel gewoon op dynamisch ben daardoor meestal beste van me team :p
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    5 vs 5 is cool! :cool:
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als mensen 5 vs 5 willen spelen met mij, voeg me toe!
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Op een één of andere manier kan ik geen 5vs5 spelen.. Steeds als ik een game join staat er The other team has left de game en wordt ik eruit gegooid:confused:
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist weer een 5vs5 gespeeld met een hoop Engelsen. Ik doe steeds Quick Match en dan wordt ik vanzelf ergens toegevoegd. Ik was Zé Roberto (Bayern München) en we speelden tegen Engeland. We wonnen met 4-2 dankzij 2 assists van mij! :cool:
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Beter kom ik een keer met een paar nederlanders want die engelsen lopen maar te blerren door die microfoon. Word je gek van!
     
  17. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die Engelsen zijn zo irritant. Maar het ergste zijn die engelse wijven... zat er de vorige keer eentje tussen... **** die lui hebben zo'n klote accent en zo'n schril ***stemmetje. Liep de hele tijd te piepen en te bleren. Bah.
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zitten heel veel engelse kids tussen met een schel stemmetje. Word je helemaal gek van :confused:. Jammer dat je niet op land kan selecteren :)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt ook nog zoiets als de Mute-knop! :)
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    dan kan je beter zonder headset spelen want dan moet je ze allemaal muten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina