Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Lvl met die sniper! Jzus wat is die moeilijk op veteran

Iemand tips? Zit nu bij de eerste checkpoint dat je moet wachten op die heli

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  2. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die hem heeft?? Hoe gruwelijk is hij precies ??_O_
    Nog een hele examenperiode wachten, maar dan weet ik tenminste voor wat ik blok}:]

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Verstop je ver achter de Botsautotjes en probeer zoveel mogelijk vijanden te snipen en mensen die te dichtbij komen afschieten met je pistol en als het een beetje rustig is een geweer oppakken van de grond en een beetje richting MacMillan gaan om hem op te halen voor de heli. Ben nu bij de missie na de snipermissie en daar ben ik even gestopt omdat ik toch bij best wel een irritant stuk ben.
    Te gruwelijk voor woorden! :D

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Pff al die campers beginnen me nu wel de strot uit te komen zeg-_- campen wordt te veel beloond in deze game imo

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Heb er zelf niet zoveel problemen mee omdat ze ook erg kwetsbaar zijn als ze steeds op dezelfde plek blijven maar soms zijn ze zeker irritant.

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goede dag!!!. wow, ik vond halo3 al goed zeg, maar dit spel is werkelijk fantastich gewoon. de bouw van t spel lijkt idd wel op een film. sommige stukjes zijn ook geinspireerd door films denk ik. op het moment dat je die gast moet killen met je sniper komt er een heli tussen: de film spy game. en dat moment dat je in een heli zit en die atoombom ontploft: de film the sum of all fears.
    maar zelf vind ik deze single player helemaal niet kort. zit nu in t lvl dat je Griggs moet zoeken in een zo'n huisje en ik zit al op bijna 7 uur. zo kort is ie dus niet. wel zijn er ongelooflijk moeilijke stukjes, zelfs op normal zag ik. die tv studio is uiteindelijk wel te doen. maar aan het eind van het level'the heat', dat is echt niet te doen. je hebt dan 4 minuten om door het dorpje af te dalen naar je heli. echt te moeilijk is dat. er zitten overal vijanden.

7. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Call of Duty was altijd al een beetje gebaseerd op films maar nu is het echt fantastich uitgewerkt. Ik zit nu bij hetzelfde stuk als jou en ben maar even gestopt om even te relaxen en wat Guitar Hero te doen. Hij is niet zo kort maar dat komt ook omdat ik op veteran speel en dan moet je nog wel een paar keer opnieuw starten.

8. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel missies komen er nog na die missie in het bos en waar het in sneeuwt? die missie die begint met het zoeken van griggs.

9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, hoeveel maps worden er gebruikt bij Team Death Match? Ik heb het gevoel dat ik ze nog niet alle 16 heb gespeeld. Speel nu alleen Team Deathmatch.

10. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat alle multiplayer maps zo groot zijn, ik zie liever wat meer kleinere levels, tot nu toe is eigenlijk alleen Vacant een close combat map :cool:

Overigens vind ik de single player wel tof maar lang niet zo vet als Halo 3 hoor. Sowieso is het verhaal niet echt duidelijk, de ene keer ben je die Soap en de andere keer die Paul nogwat, maar waar het nou precies om gaat weet ik niet. Overigens zit ik nu muurvast bij die missie dat je met je heli neercrasht in zon landbouwgebied en dat je een pokkeneind moet lopen en die heli zien te ontwijken. Ik zit nu 190 meter van m'n target point af, en dan moet je gaan schuilen voor die heli maar er is nergens een plek waar je echt goed beschut zit :+ ben nu al zon 40x doodgegaan daar :cool:

11. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0

jah echt eh, wat een kut stuk was dat zeg, ben ik een uur mee bezig geweest, aan het einde ben ik er boven wonder doorheen gerushed zonder dood te gaan en was ik er in 30 sec.

12. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er geen online achiefments?

13. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    In die schuur ligt een rocket-launcher, 1e keer dat je schiet vangt een flair de rocket op. Bij de 2e keer dat je schiet is het bingo:thumbs:

15. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word soms echt helemaal para van sommige stukken. Je hebt plekken waar je soms echt te vaak dood gaat|:-

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

17. rawdiee

rawdiee New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb hem gehaald wat een game:thumbs: Singleplayer is echt GE-WEL-DIG en online precies hetzelfde vind het echt een top game:9 Dus als je twijfelt(deed ik ook) KOPENN

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies daar kan ik ook niet tegen. Maarja ik heb hem uitgespeeld nu, was best wel kort. Maar vind het wel leuk, bepaalde stukken leken net een film.

19. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan zeggen mensen ook nog dat cod 2 en 3 moeilijker waren:confused: nee cod 3 was eenvoudig op lvl 5 en 8 na en cod 2 was al helemaal goed te doen. bij cod4 maken ze het echt te moeilijk. het einde van 'the heat' bijvoorbeeld. blijkbaar hebben ze niks geleerd van het feit dat lvl 8 in cod 3 een beetje TE moeilijk was.

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij dat stuk dat je 11 minuten hebt om naar die centrale kamer te gaan na 7en een half uur spelen. is dit de laatste missie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina