Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Cool echt van die wazige Aliens,hoe verzin je zowat als Developer :)
     
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh... Drolletje14 is me voor :'-(
    lol :9

    dat is een Geth, gemaakt door de Quarians. Het waren AI's die de Quarians moesten helpen maar gingen zich tegen hen werken. Dit is de reden dat er verder geen AI's in Mass Effect voorkomen, het is sindsdien namelijk illegaal om onderzoek te doen naar AI.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    sounds familiar:+
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk voor je ;) ach ja, waarin komt het niet voor, is de grootste angst voor de mens als het om machines gaat. Terminator etc...
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind die Geth wel vetjes :) zijn vele versies van toch? dit is volgens mij de hopper.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    *zucht*
    Wat is het soms vervelend om een gamer te zijn.:'-(
    Ik wil die game NU!!!!!:mad:
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik sta ook te popelen,Mass Effect word gewoon te bruut de KOTOR serie heeft me al slapeloze nachten bezorgt :)

    Wat moet dat wel met deze Game worden haha
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    terminator? nee ik dacht eerder aan Halo, we moeten toch een beetje op niveau blijven he
     
  10. aqwwqa

    aqwwqa Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, dat boekske van Mass Effect relevation is da al te koop ? Zo ja, waar in Belgie en is dit in het nederlands en gaat het onderwerp over juist tzelfde al de game?
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toevallig bij Bol.Com gekocht voor 10.99 inclusief verzendskosten, maar hij schijnt ook ergens voor 8.99 inclusief te liggen. Maar die 2 euro maakt me niet zoveel uit.

    Het boek draait vooral om David Anderson, dat is de baas van Commander Shepard in de Mass Effect game, toen hij nog jong was en de mensheid langzaam maar zeker zich verspreidde door het universum.
    Dat en natuurlijk een onheilspellend plot over een aanslag op een onderzoekslaboratorium dat aanvankelijk op een aanval van ruimte-piraten leek, maar waar misschien veel meer achter zit.

    Althans, dat is wat ik tot blz. 110 heb gelezen :)
     
  12. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo??? Lol, toffe game hoor, maar kan het niet met Mass Effect vergelijken behalve dat de setting bij beide in de toekomst afspeelt.

    Ben nu op blz 137! Tof boek hoor, zeker aan te raden als je de game gaat kopen. Heb hem dit weekend wel uit denk ik.
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zei dat die ene zin (die ik dus gequote heb) me bekend voorkomt:):
     
  14. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    oh... ok... :):
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, post dan niet. de volgende zin deed me denken aan hoe The Forerunners op Halo the flood hebben gecreƫerd, etc. je zal het verhaal wel kennen als je de eerste game hebt gespeeld. snappie? goed zo!

     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Misschien een persoonlijke mening maar ik vind dat alle aandacht en lof die halo 3 krijgt plus de hele hype eigenlijk Mass Effect zou moeten krijgen.

    Bedoel halo is weleens waar een goede Game,maar behalve de korte single player en het online bied het niet veel bijzonders en daarom snap ik niet dat de media daar zo opwinding over maakt.

    Maarja bekendheid zal het wel zijn ofzo.
     
  17. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom? die hype zorgt er juist voor dat jij zo over halo 3 denk..! Die hype zorgt ervoor dat je halo 3 maar een ''goede'' game vindt. Eerlijk = Eerlijk, Halo 3 is echt retegeil.. ik heb het spel zelf niet eens, maar zonder die hype zou iedereen halo nog vetter hebben gevonden, vanwege die niet te hoge verwachtingen.. Mass effect heeft geen verwachtingen, behalve voor enkele fanboys hiero, maar voor mij, niks. ik vind het genre wel leuk, en hoor positive verhalen erover, maja dat zijn maar verhalen...
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk er precies het tegenovergestelde van. Naast een goede offline / online shooter brengt Halo 3 eigenlijk weinig nieuws. Niks mis mee, maar waar al die media aandacht voor nodig was? En van die korte SP krijg ik eerder een slappe dan dat ik er boter geil van word eerlijk gezegd.

    Maar Mass Effect... dat is zeker wat anders. Als het nieuwe dialoog systeem werkelijk zo knap in elkaar steekt als ze ons doen geloven, nou dat noem ik toch best baanbrekend. Verder heb ik nog nooit zulke natuurlijk uitziende NPC's gezien. Ik weet het nog niet zeker (die bevestiging krijg ik pas over een paar weken), maar zeker op het gebied van conversaties zal Mass Effect flinke stappen vooruit zetten in het genre.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nou hoop ik alleen dat het me verhaal ook echt kan boeien als ik de game straks speel.
    Anders zit je zo met een game waarvan (grof weg gezegd) 70% verhaal/lezen/conversaties zijn.

    Maar ik denk dat het helemaal goed komt met deze game!
    Vele quotes die ik gelezen heb op de vorige pagina,s van mensen die de game al hebben zijn zeer enthousiast te spreken over ME dus ben erg nieuwschierig!
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je snapt helemaal niet wat ik bedoel,maar het gaat erom dat wel een hoop Games erdoor minder in de aandacht stonden.

    Een voorbeeld,bij Game Kings werd Project Gotham 4 als enige hartelijk ontvangen en waren ze veruit van wat ik weet een van de enige die de Game toen naar voor haalde.

    Mass Effect heeft inderdaad de hype niet nodig,maar van die Game zijn er wel verwachtingen van juist omdat we niet precies weten wat te verwachten omdat het een geheel nieuwe Game is,en daarom zijn wij de fan boys er zo weg van.
    En hetzelfde geld nu voor Gran Turismo,waar de makers een deal hebben met de Top Gear Programma terwijl die Game dat geneens nodig gehad zou hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina