Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dat stukje in die kerncentrale?
    Nee, dat is niet het laatste stukje.

2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel! :D zit nu in de AC-130 en schiet steeds de verkeerde neer :lol:

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ongelooflijk vette missies, vooral wanneer je terug de tijd in gaat en een sniper bent. Captain MacMillan geeft je dan als het ware les, prachtig gewoon.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2007
  4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem ook(voor de pc dan wel) en o wat een vette game. vooral online isie mooi. en een vraagje die upgrades die je krijgt blijven die dan voor alle pubs of alleen voor die ene.

5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat de missies over het algemeen te makkelijk zijn op veteran maar er zitten inderdaad best irritante stukken tussen maar daar is altijd een makkelijke oplossing voor dus het is gewoon doorgaan tot je die oplossing ziet. Bij de andere delen had ik dat niet. Kan ook komen omdat ik nu meer ervaring met de spellen heb dan voor de eerste keer maar dit deel voelt toch makkelijker aan.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat een klote missie. Samen met MacMillan ben ik aan het snipen en dan komen er gewoon miljoen terroristen op je af.

7. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat bedoel ik met soms word je para.. 1 tip:
    ga achter de bots auto's (bij al die bomen) gewoon kampen achter een boom en schiet iedereen neer die je dan ziet. Zo is het me ook gelukt.

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Lees nu pas je reply, maar ik deed hetzelfde. Lekker chillen achter de botsauto's en een paar headshots maken.

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik trek die missie echt niet. Zit daar nu ook vast, op Veteran. Heb een sniper en een shotgun, en mn check point is precies zo dat ik net geraakt wordt. Dan kan ik t nog net overleven, en heb wel tijd om naar de botsauto's te gaan, zegmaar net voordat er weer 3 nieuwe heli's met vijanden landen.. Gaan jullie er dan IN, of er ACHTER?
    Vind dat stuk echt ZO moeilijk! Hpoelijk lukt het me morgen, nu geen zin meer..

Edit: Ben trouwens, achteraf gezien, veel van die intels langsgelopen... Zag wel laptops staan maar wist niet dat het daarvoor was :9

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ging erachter en dan gewoon alles wat aan komt rennen afknallen met de sniper en als ze te dichtbij komen je pistol gebruiken. Shotgun werkt daar volgens mij niet zo lekker voor maar misschien kan je nog een ander geweer op de grond vinden.

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Uitgespeeld, heb er van genoten.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    My way, or the highway:

Schuil achter de botsenauto's (één kant is afgesloten, dus ze kunnen maar van één kant komen), en zorg dat je in het begin nog over het randje zoveel mogelijk hoofdjes popt. Dan ga je met een automatisch ding daar achter zitten en beweeg je af en toe een beetje naar voren zodat je die gasten onder het reuzenrad ook kapot kunt knallen (dat helpt als je later naar die medesniper moet om hem op te tillen). Wacht vanaf dat plekje gewoon tot de heli komt, zorg dan dat je pad zo vrij mogelijk is, til die dude op en ren in een zo recht mogelijke lijn naar de achterkant van de heli.

Er hing bij mij nog een hond aan m'n aars (zal wel bij iedereen zo zijn), maar die killde me niet, ondanks meerdere aanvallen. Dus blijf gewoon doorlopen (en wordt niet boos als je daardoor toch sterft :+).

:9

13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Credits helemaal tot het einde afkijken, want dan krijg je nog een extra bonus missie. Hij is kort, maar best leuk om te doen.

14. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    super spel... ik ga deze speel denk ik voorlopig alleen online spelen :).. lekker ranken... heb nu 3 uurtjes er op zitten en zit op level 14.. maar sommige gasten zijn echt te goed voor mij... ben ook meestal de gast met de meeste deaths :p ..tsja somebody's gotta be the loser :)

maarré hoe meer je rankt hoe meer opties je krijgt, dus hoe "makkelijker" het is om een goede setup te maken voor elke level...

ik mis alleen het level met die neergestorte helicopter op dat plein van de beta! (hoeveel online maps waren er eigenlijk!?) want als je van die ene hoge toren afspringt.. krijg je die belachelijk 30feet challenge...

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Er is ook een level met een put (dat level met die markt in het midden), als je in de put springt heb je die challenge ook.

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De challenges zijn leuk genoeg :D

Heb al bijna alles van de M6, nog een aantal headshots maken met dat ding en dan de volgende helemaal uithollen 8)

Iemand een idee hoe je jezelf van 30ft naar je dood toe springt, is er ergens een gebouw dat zo hoog is?

Verder mis ik inderdaad wat kleinere maps waar je 2v2 of 3v3 kan doen maar dat komt wel goed denk ik. Die map met de rocket silo's is echt goed trouwens :thumbs:

17. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook op veteraan bezig en ik zit vast bij het 3de of 4de level.
    Ben in die ruimte waar al die computers staan en dat ik naar de 2de verdieping moet.
    Ik kan voordat ik zeg maar de hal in gaat rechtdoor of schuin rechtsboven:confused:
    Kan wel blijven schieten maar ze blijven komen!
    EEn keer heb ik de eerste deur gepakt ,rechtdoor daarna door het raam(pje) gegaan.
    Alleen op dit moment kan je wel 10000 granaten verwachten zodat je niet verder kan sprinten.
    Hopelijk kan iemand mij helpen.:thumbs:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op Crash van het gebouw wat bij de staart van de Heli staat afspringen, of op countdown de missile sile in laten vallen of op pipeline van het dak van de hoogste loods afspringen,.. er zijn er wel een aantal. Denk dat countdown t makkelijkst te vinden is, gewoon de rook volgen

19. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    OOHHH wat is deze game gaaf,voor mensen die online gamen , voeg me maar toe ben er wel regelmatig! King Cobra NL

20. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb sinds gistermiddag deze game ook. Ik heb alleen nog maar de singleplayer gedaan maar ik vind die missies wel makkelijk. Ik had verwacht dat ze moeilijker zouden zijn. Ik denk dat ik vanmiddag online ga proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina