Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Deep Impact
    staat in perk 3

2. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ben nu dagen verder en ben nog steeds bij het leven met die botsauto's en troep. IK haal de helicopter maar niet :'-( Je wordt er zwaar saggi van om dat stuk steeds maar over en over te moeten doen. Al helemaal als je de eerste heli mensen allemaal kapot hebt geschoten daarna naar de 2de heli gaat en jezelf dan de dupe bent. De tacktiek die hier eerder werdt besproken werkte bij mij niet. Deze was achter bij het huisje bij de botsautos zitten en dan hopen dat zij jou niet eerder kapot knallen en met een grenade kapot maken is mij niet gelukt. Ik weet het nou echt niet meer. Maar ik vind het nog steeds een tering goed spel. _O_

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is aan het begin van zo'n missie. die missie in de nacht dat je over een weg loopt met brandende auto's waar je na 50meter ofzo rechts af moet naar beneden. dan kom je in zo'n huis. kill die gasten. dan gaat je maat de trap op en je moet hem volgen. je ziet hem worstelen met een vijand. dan moet je gewoon die vijand neerhalen. ik haalde die achievement per ongeluk. wist niet dat ik daar achievement voor zou krijgen. kwilde gewoon mn maat helpen

4. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier ook vast, pittig stukje op veteran.
    Heb jij het inmiddels al gehaald?
    Tips voor dat stuk zijn altijd welkom!:cool:

5. Tg I Commando

Tg I Commando Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik heb gedaan is eerst renne naar, als je vanaf je maat start, naar voren waar de mannentje uitgaan komen dus echt helemaal achterin en dan daarvoor naar rechts gaan en dan weer naar rechts en achter da muurtje zitte met je rug tege de muur en naar de kermis toen. Dan wachte tot de heli er is en schiet je ze kapot en pak je snel je maat op en snel de heli in. Het duurde een uur voordat het bij mij lukte op hardened.

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je die achievemtn krijgt van your show sucks? ik heb net nog een keer charlie dont surfe gedaan op easy en ik weet zeker dat ik alle tv's vernietigd heb. maar ik krijg die achievement niet. zijn er nog andere tv's met die speech in andere lvls dan charlie dont surfe?

7. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook krijg ik die achievement niet van 3 enemies killen met je mes achter elkaar

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Heb ik dus ook allebei, maar kheb die YourShowSucks 1x geprobeerd, wel hele level nog tru gelopen om alle tv's te vinden.
    Die met die messen heb ik ook al zovaak geprobeerd ! 4x achter elkaar (op veteran vind ik dat best moeilijk), maar geen achievement..
    Ik zit nu in een missie dat ik binnen 9 minuten 'iets' moet doen ;)

9. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    ik heb die achievement net gehaald. Je moet gewoon echt naar die tv's zoeken. Kamer voor kamer, huis voor huis. Soms hangen de tv's aan de plafond enzo....

10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Weet je niet hoe die level heet? Want ik moet de naam van de level hebben....

11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Die achievements zijn best makkelijk. "Three of a Kind" kan je makkelijk halen op de missie "Crew Expendable" als die dronken gast naar buiten komt lopen hem snel knifen en dan zijn vrienden die nog liggen te slapen. Ik weet niet of jullie het weten maar bij die achievement gaat het niet om 3 keer achter elkaar knifen maar om binnen een bepaalde tijd 3 vijanden te knifen. Voor "Your Show Sucks" moet je voor de TV studio al 4 tv's hebben gevonden dan nog 6 voordat je in de grote kamer vol met tv's kom. In die grote kamer moet je gewoon veel controleren en alles neerschieten en daarna pas doorgaan. Dan is er nog 1 tv boven en de laatste 6 staan in de laatste kamer.

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  12. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    In welke opzichten verschilt de multiplayer van Call of Duty 3? Want die vond ik echt tegenvallen.

13. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Geen voertuigen, partysysteem, snelle matchmaking, unlockbare upgrades en weer het echte Call of Duty gevoel. :D

14. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, beter dat er geen voertuigen zijn. Is partysysteem voor als je offline multiplayer met vrienden speelt? En in Call of Duty 3 kon ik heel vaak niet joinen, is dat probleem in dit spel verholpen?

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kom op mensen, heb effe hulp nodig. Het is echt niet te doen... :'-(

Edit: Dit slaat echt nergens op. Er zitten er telkens als ik sterf meer in het weiland en ook steeds dichterbij... Belachelijke opgave dit...

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Welk level is dat precies.

Ben nu bezig met die sniper level : _O_

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Act II, na dat sniperlevel.

GVD, ik vind deze nog irritanter dan het einde van dat sniperlevel :mad:

18. Drogba

Drogba Guest

Pffff wat een kutstukje zeg dat daar bij het boerderijtje, die price zegt tegen gaz dat die het deurtje moet openmaken, dat doet die maar zodra ik ook maar 1 stap richting het deurtje zet ga ik al dood, ik speel op Veteran iemand tips?

19. Ritual

Ritual Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo uitgespeeld! Toffe game! Nu nog even op Veteran uitspelen.

'The Package' net gehaald_O_

Tofste missie vind ik met de jonge 'Price'_O_

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Even?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina