Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    1e level staan er 2 (op de boot)
    2e level staan er ook 2
    en in het 3e level zijn er 2 in die hq
    2 buiten (in huizen) en in de tv station zon 100 (alle tv's kapot maken! dus ook al heeft het een wit scherm of zon regenboogscherm alles moet kapot!)

2. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle tv's:

Klik

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe moet je die dog attack surviven,
    ik heb het al 50 keer geprobeerd moet ik RS een paar keer in drukken of een keer en ik speel op veteran is het daarom misschien moeilijker.

4. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de link werkt niet

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    jawel, maargoed:

ALL of the TVs are on the Charlie Don't Surf mission.

* There are two TVs in fairly plain sight in the first building you enter.

* There are two more TVs hidden in the town before you get to the broadcast building.
    - One TV is hidden on the second story of a building towards the back of the village. The first floor wall is blown out and you can see the stairs from the street. Walk up and you'll find a bunch of weapons, some intel, and the TV.
    - Another one is on the rooftop where the guys are shooting RPGs at you - to be more accurate with this description: As you clear out the village, you'll come to a street not lined by buildings, but outlined with half-buried tires. From here there are dudes on a roof shooting at you from a rooftop as you advance. Advance past this and you should see a set of stairs on the building behind the one they're standing on. Go on up and get the TV.
    - There are several buildings you can walk past and hear a TV playing inside, but the building is sealed off and there's no way in. Don't worry about these, keep moving.

* All of the rest of the TVs are in the broadcast building. Some important points:
    - In the "big room" - make sure you get EVERY TV. Not only are there the TVs on the walls, but there is a TV sitting on top of each workstation. I think sometimes people miss these on a quick walk through because they're pointing in different directions. Check each one and make sure it's out. Take your time with this.
    - There are TVs (three I think) mounted in the corners of the first floor of the "big room."
    - Make sure you clear out all of the TVs in the offices to the left of the "big room."
    - In the very last room, there are FIVE TVs. There are two in the little "booth," and then there are three in the big part of the room (to the left of the blue screen). Rush in and take them out before the mission automatically ends.

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    godver heb die achievement van die tvs nog niet. kheb die 4 tvs kapot gemaakt voor het tv station en in het tv station ook alles, maar krijg het niet

7. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in welk lvl kun je een heli met een rpg uit de lucht schieten? in het lvl'hunted'moet je ook een heli uit de lucht schieten maar niet met een rpg

8. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    In het level "War Pig" moet je meteen naar die bus rushen en daar liggen rpg's waamee je de helikopters met versterkingen kan uitschakelen.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ben nu bij het stukje met die bots autos. Ik ga me alvast klaar maken voor een vervelende avond ^^

10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, als je de tactiek heb gevonden die bij jou het beste werkt dan is het makkelijk.

11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook bij dat stuk , wat een kk zooi zeg.
    Kom egt niet verder ik redt het tot de heli er is door bij die grote boom te leggen naast je vriend.
    Je ken er ook doorheen kijken soort 'bug' maar als die heli is geland en ik wil er naar toe wordt ik geownd voor t leve.

/Mod Zullen we de ziektes er even buiten laten? - Pim

Oke , sorry was gefrustreerd

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Good luck, zo moeilijk is het niet als je geconcentreerd speelt.

13. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf?

probeer net multiplayer op te starten en er staat dat er -1 mensen online zijn... kan dus niets joinen (hij vindt niet eens wat)

Maar als ik mn connectie test is alles ok (zelfs NAT = open)

iemand enig idee???

14. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net ook gehaald. Ik ben gewoon naast die kerel gaan liggen of eigenlijk een beetje achter hem en op het moment dat de heli komt direct op X drukken en rennen voor je leven. Toen had ik het in 1 keer gehaald. Misschien een beetje geluk maar ik ben er voorbij :D

15. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    ook op veteran?

Ik ga is proberen of het lukt om achter die vent te liggen dat ik gelijk op me rug kan nemen.

16. mick-b

mick-b Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net call of duty 4 gekocht en wil online dat lukt maar nu wil ik samen met nog een friend online op mijn xbox maar ik zie nergens staan of dat wel kan want bij call of duty 3 kon het wel

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik bij die vent bleef liggen werd ik iedere keer van kant gemaakt. Aan de rechter kant (stukje rechts van het reuzenrad) heb je een gebied (achter zo'n bruin stalen terras). Als je daar op die hoek gaat liggen kunnen ze je eigenlijk maar van 1 kant bereiken waardoor je geen zorgen hoeft te maken van rechts, links en achter. Op deze manier schoot ik gewoon de tijd uit. Wanneer de heli kwam baande ik me een weg naar m'n sniper maatje, knoopte hem achter op m'n rug en rende naar de heli toe -> done :+

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Okay ik ben gewoon TE gefrustreerd!
    Ik zit echt ZOOO vast in het level waar je de bom moet deactiveren.
    Zou leuk zijnals iemand mij wat tips kan gegeven (gezien ik jullie ook geholpen heb)..

Ik ben de eerste buizenset voorbij,hierna ging ik telkens dood midden in de 2e buizenset.
    En nu opeens kreeg ik een checkpoint tussen 1 en 2?! Wtf hoezo had ik die niet wat eerder?!!

Was ik uiteindelijk bij het einde, gaat er een deur open.. Blijkt daar daar binnen NOG meer mannetjes zitten! Kan iemand me vertellen hoe je dat daar hbt opgelost? Ik heb daar max 2 min over..

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Geen tips,gewoon proberen te halen.
    Ik heb het ook erg vaak opnieuw moeten doen .
    ging ook echt 30x dood voordat ik het haalde.

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er de kamer nadat die deur (zo langzaam..) opengaat ,NOG een kamer?

Lekkere zin trouwens..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina