Heey allemaal Nou is deze Topic misschien meer bedoelt voor de Artistieke liefhebbers onder ons,maar hoe belangrijk vind je een Box Art van een Game? En heeft het een bepaalde waarde voor je? Nou weet ik van vele dat er vaak naar een Box Art word gekeken waar ik er ook een van ben,en voor andere zal het minder interseren. Een Box Art kan erg mooi zijn maar wil natuurlijk niet zeggen dat de Game ook goed is,en vaak stralen ze meer uit dan een Game daadwerkelijk is aan sfeer en gameplay. Wat is jou Favoriete Box Art,en in welke heb je je een keer hendig vergist dat het een rukspel bleek te zijn? Laat maar gaan
Vond deze van Morrowind altijd erg mooi, weet eigenlijk niet helemaal waarom. Omdat hij vrij neutraal is I guess. En deze van GTA 3 blijft de shit.
deze is wel goed bij nagedacht denk ik: kindje kijkt in t water naar zichzelf en ziet wat ie doen gaat ofso
niet in het 360 genre, maar ik vind de boxart van zelda twilight princess toch wel erg mooi! waarbij je link ziet in het ''normale'' gebied, en de wolf in de twilight zone. ( is nog een goede game ook )
Vind de meeste boxarts van FF geslaagd. ze stralen meestal soberheid, sierlijkheid en klasse uit, iets wat we niet gewend zijn in games. om maar een paar voorbeelden te geven... Speelt natuurlijk een stuk nostalgie in mee, maargoed En dan nog eentje met het motto 'het gaat niet om de buitenkant, maar om de binnenkant van de doos'
Haha die laatste opmerking.. Het gaat om de binnenkant van de doos. De binnenkant van de doos van 1 van die vrouwen?? hehe
En allemaal heel Mooi en vooral Zelda en die Final Fantasy Box Art Enne die van K3 is echt lache,misschien moeten we die Meiden hier een eigen Topic geven van wie vind je de leukste lol Nee maar serieus vanalles is welkom ook van vroegere Games die zijn vaak ook erg mooi te noemen.
Bedankt voor de compliment En die van Burnout Paradise is inderdaad super,alleen het Paradise lettertype vind ik minder maar kwestie van smaak Ook de Need for Speed Box Art zijn ook altijd Mooi geweest,en vooral die van Pro Street