Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja dan ben je er in ieder geval bijna moet je alleen nog op een computer iets cancellen en dan heb je weer een checkpoint en bijna het lvl gehaald.

2. Achillias

Achillias Guest

Jongens wtf? ik krijg sinds vandaag als ik wil inloggen in multiplayer de beeldscherm '''downloading gamesettings'' te zien, en daar blijft het bij??

HELP!

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    kan je niet gewoon spelen dan? Ik krijg dat ook te zien en kan dan gewoon een lobby aanmaken :)

4. Achillias

Achillias Guest

Nee wat ik kan nergens op drukken:mad:

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben jullie die achievement gehaald dat je een heli uit de lucht moet halen met een rpg?

6. mick-b

mick-b Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag cod 4 gekcoht en wilde online met een vriend vna me maar ik zie nergens staan of ik wel met 2 mensen op de zelfde xbox online kan????????????/

7. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Check mijn vorige reply. ;)

8. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    UITGESPEELD :) Wel leuk dat je die cheat opties ook nog vrij kunt spelen :) Nog een keer overnieuw dus :)

Als er iemand een potje online wilt doen vanaaf voeg me maar toe:

Kuttekop

9. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen net zo goed een CoD 4 subforum maken want die games is (wordt) net zo populair als Halo 3 :eek:

Boxminder (hihihi)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heb die Sniper stukje met die reuzenrad niet gehaald op Veteran. Werd er echt gek van, op easy gezet en gehaald. Nu weer verder op Veteran, doe later dit stuk wel overnieuw.

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij de Beta ook wel eens geloof ik.
    Toen zeiden ze: Naar dashboard, opnieuw opstarten.. Dat herhalen tot ie t doet.

Maar je kunt ook gewoon je Xbox laten staan, dan gaat het na een tijdje weg.. Blijkbaar download ie heel langzaam ofzow, sommige mensen duurde het 2 uur bij mij dacht ik 20 min.:thumbs:

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Uitgespeeld \o/. Kan nu eindelijik "officieel" zeggen dat dit tot nu toe het beste spel van 2007 is. Tijd om lvl 60 te worden! :cool:

13. zakhooi

zakhooi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of is de handleiding bij het spel inderdaad zo beknopt?
    Er staat weinig uitgelegd.
    (voor iemand voor wie dit de eerste FPS is veel te weinig uitleg vind ik)

14. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat probleem heb ik ook, tot nu toe ging alles soepel op Veteran, maar dat stuk met die reuzenrad haal ik niet, helikopter komt niet dichter bij dan 4000 m. De stomme ventjes blijven gewoon maar komen, ik weet gewoon niet waar ik heen moet.

Heeft iemand tips om dit stuk te halen op Veteran?

By the way, net mijn eerste multiplayer potje gespeeld ( heb het spel al sinds donderdag:9) maar ging niet echt lekker. Ik was demo nog gewend, en daar had ik perks en mijn lievelingsgun, nu loop ik met zo'n klote gun rond terwijl iedereen al level 20/30 heeft:{

eerste potje 3-11, 2e potje 11-6. Maaja komt wel goed na paar uurtjes spelen, wel grappig binnen elf minuten spelen stijg je al 3 ranks ofzo.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Man wtf, live gooit me er telkens uit, of cod geen idee maar kan nauwelijks een fatsoenlijk potje spelen op deze manier.

Kleine opmerkingen trouwens; ik vind dat het spel niet zo party friendly is, dit is toch bij onder andere halo toch een stuk beter in elkaar gezet..

16. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde, niet meer mogelijk online te spelen.
    Hij blijft staan op 'downloading gamesettings'

17. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    live doet idd vet raar

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb t zelfde probleem... mijn xbox flipt continue.. live klapt er de hele tijd uit, duurt even voor ik een party heb, en dan na 1 potje spelen ligt live eruit of loopt de xbox vast...

19. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speel op Veteran. Ik ging recht achter hem liggen en schoot zodra ik dacht dat er iemand stond. Ik kon namelijk niemand zien omdat ik in het gras lag. Maar ineens had ik het gehaald en nam die kerel op m'n rug en rende toen naar de heli. Dat lukte echt maar net.

Het fijne is, wanneer je dit frustrerende stuk hebt gehaald dan komt er bij de volgende level een nog veel erger stuk 8) Yeah, echt CoD op Veteran weer, de oude woede en frustratie komt weer helemaal boven :D

Edit: Xbox.com doet het ook niet meer nee. Was net lekker fijn aan het knallen :mad:

20. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ook vast op dat stuk met Veteran. Op Hardened had ik er geen problemen mee, hooguit 2 tries. Maar nu heb ik echt alles geprobeerd. In die huisjes blijven liggen, in de hoeken van de map gaan zitten etc. Maar ze blijven idd komen. Heb m'n controller al een paar klappen verkocht.

Wat ik wel gehaald heb is The Mile High Club op veteran. Het epilogue level in het vliegtuig. Dit schijnt het moeilijkste deel van het spel te zijn. Je moet in 60 seconden een heel vliegtuig door vol met enemies. Kostte een stuk of 80 tries, maar ik heb het gehaald!

Multiplayer is echt lachen, maar wel erg makkelijk. Ben nu level 40 en heb 2200 kills met een KD ratio van 2.1 Dit komt voornamelijk omdat ik telkens bij mensen in de game kom die level 20- zijn. Hardcore game-modes zijn iets hoger lvl, maar die vind ik iets minder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina