Dag mensen, ik vroeg me even iets af. Mijn xbox live doet het nie meer (me xbox komt er niet meer op) en als ik op xbox.com kijk krijg ik het volgende te zien: " Server Error in '/' Application." Betekend dit dat live eruit ligt? Dan weet ik meteen ook weer waar dat an ligt ^^
Bij mij is Xbox Live ook aan het fucken (bij mij doet live behoorlijk langzaam) dus de kans is groot dat live ''weer'' eruit ligt.
Ow kut, ik heb hetzelfde probleem nu volgens mij, kwas net ff op halo matchmaking maar nu loopt meneer xbox vast....grom ik wil ff lekker gamen vanavond nie dit gezeik hebbe
Geloof dat er zelfs bij M$ niet op zaterdagavond onderhoud plaatsvindt... tenzij een batterij load balancers er de geest aan gegeven heeft... iemand enig idee hoe lang dit soort shit op live gemiddeld duurt?
Dit had je net ff hier kunnen posten of in een andere centrale thread. Maar live doet idd vrij irri. Ik join een amerikaan, helemaal niks, opeens 5 min later: YO COOKIE WHATS UP! Schrik me de tering >.>
live is hier ook traag zat lekker gears of war te doen en iedereen had ineens connection problems ik kon ook niks vinden om te joinen
Bij mij doet ie het nu sporadisch, ik kom wel in matchmaking maar of hij laad niks, of hij vind niks...btje boel irritant. Ik was net lekker op dreef met Halo en Cod4 Ow en jah misschien had ik het beter in een centrale thead kunnen posten...
Als live het niet doen vind ik dat niet zo erg, echter loopt Fifa 08 te zeuren om die update en als ik die niet download kan ik niet verder spelen maar ja he....zwaar klote
Eh, hebben we net hier 4 xbox en 4 tv's neergezet voor een te vette game-avond ligt Live eruit!? kutgw microsoft.