Dit is de reden waarom Ico niet zo'n groot succes werd. Het is een geweldige adventure game, kreeg alleen niet zoveel aandacht.
Ja van Dirt is echt Tof gemaakt,Kingdom Hearts doet me denken aan een Comic achtige stijl. Alleen vind ik Ico en crackdown iets minder.
Misschien een beetje standaard maar in mijn ogen wel een van de bruutste covers ooit. Omschrijft meteen de hele sfeer in de game, en Sam Looks fokking bad ass! Gewoonweg briljant, en pakt de hele sfeer van de game!
Deze vind ik echt heel erg vet. Die oude FF boxarts zijn super mooi. Edit: Die van Ico is ook erg goed. Net alsof je naar een surrealistisch kunstwerk aan het kijken bent.
Ik vind deze wel mooi: Geeft een goed beeld hoe de sfeer in het spel is: De Enzo vind ik niet echt mooi maar het totaalplaatje vind ik dan wel goed gelukt. Deze hieronder vind ik ook erg mooi: Deze wat minder maar vind ik ook niet slecht: En tja ik vind deze ook wel gezellig:
Project Gotham 2 Heilig,en inderdaad de Box Art straat exact de sfeer van de gehele Game en Setting uit echt geniaal Grijs gespeelt hiero