Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, wat kijk ik uit naar deze game. Ik hem wel niet direct kopen, ik ga hem in de kerstvakantie uitspelen. Hier ga ik echt mijn tijd in steken. Alles ziet er zo goed uit in deze game. Dit is de ubershit!

3. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    New game+ :

- The level cap on the first playthrough is 50.
    - Beating the game the first time raises the cap to 60.
    - You can reach this cap by playing a new character (very hard to reach) or using an old character to re-enter the game.
    - You bring over all your gear and money from the previous playthrough when you restart with an old character.
    - You can customize new characters on subsequent playthroughs using unlocked talents earned from achievements. Think Adept with a shotgun.

Replayability :thumbs:.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Cool.

Ik heb eigenlijk geen New Game+ meer gezien sinds Chrono Trigger op de SNES. Daar kon je ook al je gear etc uit je oude game overgooien naar de new game+. Goede toevoeging.

5. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je deze info vandaan? Ik las hier ook al informatie over.
    Lijkt me erg tof om een Vanguard te spelen met een battle rifle en/of sniper rifle!

6. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Super tof! Maar nu zit ik wel te twijfelen met welke class ik begin, ik begin dan eerst maar als soldier denk ik om vervolgens de wapen(s) in andere classes te kunnen gebruiken.
    Het lijkt me ook beter om dan met een Soldier, Engineer of Adept te beginnen om zo je keuzes te vergroten voor de replayability.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
  9. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de US is Mass Effect al uitgelekt. Een winkel heeft hem daar al verkocht.

10. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest eigenlijk ook al gelijk denken aan de New game + van Chrono Trigger. Dat was heel erg cool. Volgens mij kon je dat ook doen bij Vagrant Story op de PS. Erg leuk ja... man ik ga deze game helemaal plat spelen. Ik ga ook de dag dat ik de game krijg even vrij nemen van school ;)

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    oftewel spijbelen... :9

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nou als ik de Game heb gaat al een halve dag alleen al naar het Custemizen :)

En daarna zal ik gaan sde seen overal waar ik kan voordat ik uberhaubt aan de Objectives begin,en dat kan bij mij nog weleens ff duren.

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Weet eigenlijk helemaal niks van de game. Wat is het voor een game ? Wat doe je het meest ?

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Racen :+

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat is nogal een lastige vraag,maar ik zal het probere uit te leggen.

Nu weet ik niet of je weleens Star Wars Knights of the old Republic hebt gespeelt of Jade Empire maar ongeveer zo'n Gameplay,maarrr wel veel dieper en uitgebreider.
    Je speelt als het waar in een Sci Fi wereld vol met interactie met je team kamaraden en de personen die je tegenkomt waarbij jezelf kunt bepalen hoe je naar hem of haar reageert,goed schiks of kwaad schiks en vervolgens zal dat de hele Game gaan beinvloeden.

Aangezien dit een geheel nieuwe Game is is het nogal lastig te zeggen op wat voor manieren dit alles gebeurt maar er is nog veel meer om het lijf dan ik hier noem,maar dit is een van de dingen waar de Gameplay zich echt onderscheid van alle andere.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je zoekt eigenlijk waarom die robots alles vernietigen en die moet je ook zien tegen te houden(correct me if im wrong).het meest ben je bezig om rond te lopen , moorden gewoon zoals een RPG alleen nu zijn de conversaties ongelofelijk natuurlijk en enorm van belang op het verloop van het verhaal.

Kijk anders op De mass effect-site ;)

17. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    @Klq777. Simpel gezegd, het is een Role Playing Game met Third Person Shooter gemixt. Het speelt zich in de toekomst af. De gezichtsuitdrukkingen in deze game zijn realistischer dan welke game ook. Voor mij wordt het de game van het jaar, hier kan zelfs Halo 3 of Assasin Creed niet tegen op. Voor de achtergrond en filmpjes van deze game moet je idd maar ff kijken op www.masseffect.com

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    voor mij ook de beste game voor 360 van het jaar _O_ zulke kriebels voor een game had ik voor het laatst bij Oblivion die ik compleet grijs gespeeld heb. Toen ik de eerste beelden enzo van de game zag was ik al gelijk verkocht en hier hetzelfde geval.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zal die site bekijken, thanks!

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En daar sluit ik me helemaal bij aan,in het begin herinnerde ik van Game Kings enkele beelden en gesprekken maar het boeide me toen nog niet echt maar naarmate kreeg ik steeds meer en meer interesse in deze titel,maar dat kwam dan ook dat er nog bar weinig van te kennen was omdat ik dacht dat het hier draaide om een vast karakter van Commander Sheppard.

Maar ook deze kun je dus veranderen naar man of vrouw met weet ik hoeveel niet kwa mogelijkheden :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina