Platforms Xbox 360 Uitgever Ubisoft Entertainment Developer Ubisoft Entertainment Genre Hack 'n Slash Release datum Xbox 360 november 2007 Preview XBW Gametrailers Preview: [gt]27701[/gt] Film Trailer: [yt]FgK2OMUP8t8[/yt] Interessant... Ondanks dat het een filmgame is.
wow dat hier nog geen topic over was? Ik heb filmpje gezien bij IGN en dat zag er echt heel vet uit!!! in-game dan. Ik kijk zeker wel naar deze game uit!
Toen ik naar Rush Hour 3 ging, en die trailer van Beowulf zag kon mijn avond niet meer stuk. Angelina Jolie naakt? Woopie.
Dat vind ik juist echt heel vet!! dan zie je pas waarin de computer tegenwoordig echt in staat is! Deze film wil ik echt wel zien! En de game lijkt me ook echt heel vet! Alleen die move's al en al dat bloed
waarom laten ze bij dat eerste filmpje al die dikke bosses zien?, vind ik wel een beetje jammer. ++ BLOED
Er is trouwens op de Marketplace een Exclusive clip te downloaden van de film. Erg vette trailer Nu viel me eigenlijk pas voor de 1e keer op dat ie digitaal is.
Vette game! Zoals Goiz al zegt, lijkt erg op God of War wat natuurlijk goed is want dat vond ik echt een vette game. Ik vind Kratos er alleen wel wat stoerder uitzien dan deze gast. Beowulf loopt een beetje in een berenkleedje rond
Dat ziet er vet uit! Ik ben zelf aardig van van dergelijke cinematische gameplay, dus deze titel komt er denk ik wel in
Lol zie net staan dat hij in november 2007 uitkomt. Is dat niet nu? Vaag dat er nog geen topic over was dan.
Heeft wel wat weg van God of War van de Playstation. Zit wel een leuk sfeertje in als ik na de trailer kijk...
Hij lag hier al in de winkels vandaag bij Bart Smit & FRS voor € 69,95 dus liet hem maar liggen omdat ik er nog niks van heb gehoord toch raar omdat de release datum 22 november is