TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nemo speelt toch ook nog steeds halo, dat is dan al 1 extra voor je team. En hoe zit het met eddy?
     
  2. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja ik heb nooit gezegd dat ik het echt vet vond, je weet zelf ook wel dat ik teering vaak chagerijnig werd van halo3
    en towel had precies zelfde, toen zagen we dat cod4 ook veel zou worden gespeeld dus gingen we dat maar proberen te doen en halo3 maar in verkoop eerst.
    als er goede update komt en dat beatdownen, de br, de snelheid enz verbeterd is, dan koop ik hem wel weer.
    oja towel was sowieso haast nooit online, dat kan die pas over half jaar.
    mja ik verplicht jullie niet om cod4 te kopen, maakt mij niet uit wat jullie doen, iig meende ik dat eddy64 ook veel op cod4 zou gaan zitten, miss kan je met de andere van tss een team maken?

    @ smartiez en andere cod4 pro's:
    hebben jullie nog tips voor ons newbie teampje?
    zoals hoe communiceren jullie op maps? rushen jullie veel of is het vooral campen?
    en vinden jullie het niet gruwelijk irritant dat je in die deathcam heletijd ziet dat je door muur wordt geschoten8)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  3. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja niels het is gewoon homo, dat snap je zelf denk ik ook wel? Eerst maken we team nou had er wel zin in\o/ en van de een op de andere dag op cod4!?:confused:
    Maja ik vind het gewoon kut en verder mag je t lekker zelf weten.
    @ airwave
    ja nu niels zegt dat eddy ook cod4 gaat doen, (wie is dan jullie 4e man niels?) hebben we dus nemo en broken aangezien don dr ook mee kapt. Ik heb geen idee of nemo ook nog wel zin heeft omdat hij gister ook met al die andere gasten cod4 aan t doen was.
    Kortom moeten maar ff kijken, silencer en ik gaan iig samen verder :):

    O en waar blijft die twilight? Wil hem wel weer ff aanpakken 1op1 =)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoezo zit je nu mij de schuld te geven terwijl towel precies hetzelfde deed=(
    en wij hebben geen team nog ofzo, we hebben sowieso allemaal geen cod ervaring
    maar iig fearrrr zeg nou zelf, vind je halo3 een goed spel?!
    mijn geduld voor die game was gewoon op, en ik had er geen plezier in, dan houdt het van mijn kant gewoon op. miss bij de volgende update dat ik de game voor een prikkie aanschaf
    iig dat hlh tournooi wil ik nog wel keer als team spelen ( aangezien we er ook zo voor zijn ingeschreven ) heb zat vrienden met halo3 disc dus kan zo lenen.
     
  5. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja towel is ook gewoon kut. }:]
    Ja ik vind het zeker een goed spel maar zowieso hoelang speel je het nou al? Echt geef het een kans, halo 2 vond je in het begin vast ook niet zo vet, die mlg custums moeten gewoon ff op gang komen enzo, al die lui die nou allemaal aan het zeiken zijn dat het kut is blabla wordt ik ook langzamerhand een beetje ziek van. Iedereen vond halo 1 vet omdat ze het niet kunnen vergelijken met een voorgaande halo toen kwam halo 2, die vond iedereen toen kut vergeleken met halo 1 en nu halo 3 er is vind iedereen halo 2 weer veel beter? Wtf? Ik durf te wedden dat als halo 2 als eerste uitkwam en daarna halo 1 dat iedereen 2 beter vond ::9
    Maja genoeg denkwerk van mijn kant :) Ik snap natuurlijk ook wel dat als je geen zin meer hebt dat je niet meer speelt, is logisch kan ik je niet verbieden maar je snapt toch wel dat het gewoon ghey is? Ik zag het echt wel zitten wij waren echt baas in Doubles (meestal dan :9) en met beetje oefening zag ik ons echt wel goed worden en dan opeens is iedereen weg, komt gewoon onverwachts en er wordt zo makkelijk over gedaan.
    Ja ik vind het prima om dat hlh toernooi nog ff te doen maja wordt toch niks wij zijn dan gewoon randoms met een clantag aangezien we toch nooit samen geoefend hebben. Dan moeten jullie maar weer bij mij in de bolderkar gaan zitten ;) maar dat zien we dan wel :)
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah mja halo2 kwam ook pas naar jaar op gang, en dat jaar is nog lang niet over, dus tegen die tijd als het spel goed gebalanceerd iskom ik wel weer online op halo3 hoor, koop ik hem wel voor 10 euro ofzo\o/
     
  7. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, Hoe vet is CoD4? echt niet normaal! :9 Ik vond het ook kut dat iedereen van halo 3 afstapte, maar mijn broer heeft CoD4 gehaald en ik heb hem dus ook ff gespeeld. Het is gewoon fantastisch. Punt uit. Ik ga hem waarschijnlijk ook halen, de hele sfeer is te vet, de wapens zijn nice, en het geheel is gwn te gaaf. En Owja ik own gwn te hard, mja das bijzaak. ;) Maar als halo weer aantrekkelijk wordt zal ik het zeker gaan spelen.

    Trouwens, ik heb reden om CoD4 te spelen, aangezien niemand van mijn team halo speelt, ik ben niet begonnen hoor *)
     
  8. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Yooo,

    Komt er nog een Halo 3 lan in NL? Want ik ben effe onactief geweest.

    Maar ik heb effe al die posts gelezen en ik vind zelf ook Halo 3 saai en ik had er veel meer verwacht. Ik speel Halo 3 alleen omdat het toekomst biedt. MLG is er hard mee bezig. En de WCG gaat het ook als toernooi aanbieden, want 1 en 2 waren ook aanwezig op de WCG.

    BTW: Ik zoek nog een Halo 3 clan
     
  9. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen flauw idee of er een Lan komt, maar wat ik zo gemerkt heb, is dat ALS er een Lan wordt georganiseerd, dat het nooit verwezenlijkt wordt. :x Als er grote toernooien aankomen zoals de WCG dan gaan wij ook spelen hoor. :thumbs:
     
  10. Towel

    Towel Guest

    Fear, allereerst: Welkom op dit forum!

    Even mijn uitleg. Voordat halo3 uitkwam wisten jullie al dat ik niet actief kon spelen. Dat was gewoon een gegeven maar daar werd blijkbaar niet moeilijk over gedaan. Hetzelfde feit dat don ook stage loopt en ook er niet zo vaak is....

    Toch hebben we 1x in deze 2 maanden als een TO4 tegen team van pino gespeeld en gewonnen, overigens ook de enigste keer dat we alle 4 online same speelde. Ik snap niet waarom je nu opeens een haast heb om 2 randoms erin te gooie zodat je to4's kan spelen?

    IN AL DIE TIJD DAT HALO3 UITWAS HEBBEN WIJ ALS TEAM GEEN FLIKKER GECUSTOMT.:+

    En dan nu heeft fear opeens haast? Beetje krom toch? Ik snap dat je beetje sip wordt dat je ziet dat al je maties COD4 aan het doen zijn, maar das geen reden om overhaastig te worden. Als je wil stop ik er zo halo3 in, maar wat heb je eraan? Weinig want wie speelt er scrim? Qg, ja erg leuk dat we daar van wonnen.

    Fear je moet het niet het einde zien van de wereld, met tournooitjes kome we er en als er wat leuk te spelen is kome we er. Je moet alleen afscheid doen van het team doubles met niels. Maar ochja daar was je toch al lvl50 in dus whats the deal?

    Zal leuk zijn als we al met al met de hele team 1 team 2 shit + bijvoegsel gewoon ene halo3 team en cod 4 team kunne opzetten toch?

    @ Switchblade: Heb je je xbox wer terug? K wil opzich vandaag wel even op halo3 kijken of we tegen HLH kunnen spelen? Maar dan wel afspreken want vaak zijn jullie (Fear siklencer) er niet...

    Ik heb gesproken, fijne dag verder_0/

    PS: Revenge Fear zoekt nog 2 spelers, dus je kunt bij hem soliciteren:{
    PS2: Ik heb assins creed met de post binnekregen!:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2007
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik heb geen tijd voor Assasins Creed, die haal ik dan wel in de Kerstvakantie.

    CoD4 is trouwens teh pwn, nu nog GTA IV.
     
  12. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb m'n X doos nog steeds niet, Ik speel af en toe nog bij een maat van mij beetje Big team enzo. Big team is trouwens kk hard :9. En als ik mijn X doos weer heb ga ik waarschijnlijk CoD 4 spelen JWZ. En Assassins creed natuurlijk. en over een paar maanden val ik uiteindelijk toch weer terug op Halo 3. Dat weet ik nu al. Ik heb veel filmpjes en shit gezien van CoD 4. Die lijkt me gwoon kk vet. aangezien ik Battlefield ook veel heb gespeeld en een vet spel vond...

    Zodra ik mijn Doos heb zeg ik het.

    En Die HLH Wanneer is die of is dat nog niet Bekend. voor de 3de keer |:- :{ :9

    Spreek jullie op CoD 4.
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Jah HLH ik weet niet het liefst vanavond nog? Als fear komt en dan nog 1 die halo wilt spelen kunnen we 4vs4. En ik denk nie dat ik verder ga in COD4. Het is wel een leuk spel mnaar echt niet voor mij neergelegd. Verlies elk duel, hoewel ik zelf vind dat k echt nie noob aim. Vooral als je de cam bekijkt van de tegenpartij. Maar nemo niels kunnen het aardig goed dus ik zie hier wel een cod4 team ontstaan:)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2007
  14. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja towel jij wordt elk gevecht aangepakt, niet leuk om door jouw steeds te verliezen:+
     
  15. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben vanavond niet online =( Heb morgen pw wiskunde en zit in 6 vwo dus moet nog ff knallen |:-
    Dag daarna pw natuurkunde :'-( dus ziet er allemaal lekker uit.
    Ik ga vanavond lekker stressen :)
    later
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dus kunnen we nu zeggen dat TsS COD4 en Halo 3 gaan doen?

    Dat zou wel monster zijn aangezien er nog niet veel NL CoD4 Teams zijn dus.
     
  17. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik op vorige pagina zij, we zijn wel dikke noobs in cod hoor, dus als je nog tips hebt:+
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgensmij word CoD4 juist groot, veel stappen van H3 naar CoD4 volgensmij.
    Een Halo lan? CoD4 > HALO3 nuff said
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Als je telkens cod hebt gedaan en je stopt halo3 erin dat merk je op hoe weinig frames halo3 loopt. Echt alsof je halo op een pentium 2 speelt.

    @ Smartiez, ja we wille wel ook een cod4 team erbij doen aangezien daar veel animo voor is. De line up is nog niet bekend, wel is het zeker dat ik halo blijf spelen, silencer en fear ook, en niels weet het nog niet. Dus het wordt afwachten. Nemo adviseer ik om cod te doen want daar bakt hij meer van:thumbs: Tijd voor assasins creed...
    Succes met proefwerken fear!
     
  20. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik een try-out doen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina