Vind ik de PS2 versie mooier: Eigenlijk zouden er gewoon helemaal geen logo's op moeten staan. Helemaal egale voorkant. Heilig.
Eh er zit een draak in nee maar spel lijkt veel op lair in die zin! Heb zelf nooit gespeelt maar ik ken hem zeker wel en ook wel eens gezien! Hoort best wel een goeie game tezijn alleen is nooit veel verkocht...
Panzer dragoon is een shooter on rails waar je je draak alleen over je scherm kunt bewegen maar niet de route bepaalt zeg maar.Muziek, gameplay,characters..alles is tof aan die game
@ kameo Volgens mij zijn dat van beide games de US boxart, en niet de EU, of vergis ik me? Van Uncharted weet ik niet zeker, maar die ziet er wel echt superbruut uit! US heeft trouwens zoiezo meestal mooiere covers. Die van god of war II staat hier in ieder geval zo in de winkel Owja en de mooiste Resident Evil 4 hoes vind ik toch wel de Wii versie hoor. Zou hem alleen al voor het hoesje kopen!
Damn toxito, die van de Wii is ook hard! Damn, heerlijk. Ik wil echt zo iets op m'n witte deur schilderen eigenlijk! Dan wel zonder de tekst.