Fable 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij heeft elke game een bepaalde sfeer.
    Is der al iets bekend wanneer die uitkomt

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    eind 2008...kijk anders gewoon even bij releases

3. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    daar had ik gewoon ff geen zin in

4. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar paar uurtjes spelen en je sfeergame kan op de plank..

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ofcourse, maar het heeft ook met de gamer zelf te maken, en de replay waarde.
    Bijv een game kan erg kort zijn, maar de gamer wil het dan toch opnieuw beleven omdat het zo'n toffe sfeer heeft.
    Of een gamer kan het spel verder willen spelen, omdat hij alles van het spel wil ontdekken.
    En als laatste kan het zo zijn dat de gamer geen van deze 2 zou willen, en de game ligt dus inderdaad stof te verzamelen.

Het heeft er dus meer mee te maken of de gamer inderdaad het allemaal wel wil beleven, in plaats van "de game is kort, ik kan niet verder spelen"

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Fable was op zich geen slechte Game alleen die tergende laadtijden zorgde bij mij wel voor de nodige irritatie en ik hoop dat ze daar iets aan doen.

Alleen inderdaad kwam het zijn beloften niet helemaal na van wat je belooft werd,maarja das met zoveel Games geweest.

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk dat het probleem 'm meer in onze Peter zit, aangezien het ook al zo was met meerdere games van hem :+.
    Ben nogal skeptisch zodra hij z'n mondje open zet.
    Maar ik moet wel toegeven, de man heeft visies!

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ZUCHT!! Wat willen ze ook meteen Fable 3 erbij proppen ofzo?? Jezus zeg nog 1 jaar....|:- :'-(

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    WTF? Wat heb je liever, een fatsoenlijk game of een game die half af is en snel uitkomt?

10. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    wij mensen zonder geduld hebben het flink te doen hoor willem.

ik ga bijna net zoals cartman mezelf in vriezen en over een jaar wakker worden
    maar niet voor de Wii :+

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Spread the word Willem! :+
    Geduld hebben en maar elke dag op de site kijken voor updates lol.

12. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter dat dan een game die als los zand aan elkaar hangt. En dan kan ik bovendien nog een jaartje deeltje 1 spelen\o/

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, 't boeit mij geen reet wanneer die game uitkomt eigenlijk. 8) Als't maar niet 2010 is ofzo. Ik kan me best bezig houden, ook nu m'n Xbox kapot is, heb genoeg vrienden en in't weekend ga ik liever uit dan te gamen. Verder zijn er genoeg andere leuke games, dus damn, mensen, chill ff. :eek:

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eenst, en als je wilt dat die game toch eerder uitkomt ga dan lekker op de lionhead forums spammen :+, denk niet dat we op xbw veel aan de release date kunnen doen ;).
    Iig ik heb mn 360 nu verkocht aangezien ik t ff echt gehad heb met dat ding, koop wel weer eentje voor een spotprijsje als fable 2 uit is :+

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben het inderdaad helemaal eens met Willem en Deoxis laat de developers hun tijd nemen om van Fable 2 de juweel te maken wat ze altijd wilden.

Maar er zit een keerzijde wat ik al eens ervaren heb aan het wachten,nu heb ik gewacht op Forza 2 en toen de Game er eindelijk was en eraan begon viel die me vies tegen.

Niet dat ik het hiermee wil vergelijken maar wat ik wil zeggen als je nog een Game op het oog hebt,haal die dan eerst in plaats van ermee te wachten.
    Wat dit duurt wel nog even dat Fable 2 uitkomt en terecht.

16. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ook al haalt deze game een slecht cijfer ik koop 'm nog steeds, moet het gewoon hebben, qua verhaal en sfeertje. :D

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Damn.. you've gone over to the dark side 8)

18. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ²that. Forza was voor mij ook een must-have maar na een week al weer binnen gebracht. Niet te lang op games wachten, kan wel vies tegenvallen. Uiteindelijk zowat per toeval PGR 4 gekocht(nog nooit een deel gespeeld) en dat is zeker waar voor z'n geld.

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt toch nog zo een video update van Lionheads studio ergens in december... ze zeggen dat ze dit keer heel veel van Fable 2 laten zien. Ik hoop echt dat het waar is!

Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Als ik dit artwork zie dan komt het echte Fable gevoel weer naarboven, zo zin in deze game. En een nieuwe video zou idd wel welkom zijn, eind 2008 komt de game uit is een tijdje geleden bekend gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina