Je moet niet te veel hopen op een Recon amor over jou filmpje.. Zo extreem speciaal is ie niet, en d heeft nog niemand gereageerd behalve wij Edit: Nja, zouden jullie mijn filmpje ook beetje willen spammen? Heb in totaal 22 (of 23 ) kills zonder dood te gaan, vanuit een Ghost op Isolation Was wel grappig, lang geleden hor!
lol @ je EDIT Maarre, verwacht er absoluut geen Recon voor! Vind het gewoon wel kewl dat zoveel mensen het al hebben gezien Ik spam jou straks wel ff
^ Khad iets veel vetters. Moet je ff precies waar je met die mongoose land aan beide kanten 2 grav-lift's neerzetten. Ga je eindeloos door
Ik speel veel MM dus waarschijnlijk checken veel mensen mijn fileshare voordat ze negatieve feedback achterlaten.
Mijn rep is gewoon 5 sterren terwijl ik iets van 77% negatieve feedbacks heb. Maar ik speel ook veel MM.
hey ben nieuw op de forums met reageren dan (ik lees wel vaak maar heb geen sin te reagere maar vandaag dus wel) maarruh hebbe jullie bij halo 3 wel een 3 sprees gezien naast elkaar ? 2 misschien wel maar 3 denk ik niet maar dit is mijn foto met 3 sprees :