Need for Speed: Pro Street

Discussie in 'Algemeen' gestart door Banzaiaap, 21 mei 2007.

1. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    goed idee, mijn eerste nfs was volgens mij road challenge. Dat heb ik echt veel gedaan of met z'n 2'en lekker de politie zijn en die andere kerels pakken.

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee ;) praat toch voornamelijk over de geschiedenis in dit forum.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Als er mensen zijn die de Game hebben,vertel even hoe die is enzo :)

4. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    de game komt officieel pas 23 nov uit. Het is mogelijk, maar de kans is klein dat iemand hem al heeft.

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    ozoo op die manier,was even in de war met de amerikaanse release :)

6. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die review van gamekings en de demo zeggen toch al genoeg?

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar heb je een punt,maar ik twijfel ook niet aan de Game hij is veel beter geworden dan ik verwachte.

Maar dit is het ding,juist omdat ik niet zo'n Forza Gran Turismo liefhebber ben weet ik niet of je hier dus overweldigt word met het zogenaamde Tune systeem.
    Bij Forza vond ik het probleem dat als ik een Auto Tune dat hij totaal onhandelbaar word en ik heb niet het geduld om zo'n wagen fine te tunen,en daar zit ik nog een beetje mee of dat in deze Game ook niet zo zal zijn.
    Begrijp me niet verkeert het is een vette Game maar als het teveel aan afstellingen gericht is dan is dat gewoon voor mij niet te doen.

8. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het helemaal niks :9, doe mij maar de oude NFS. Maar als ik de review zo hoorde, is het nu in de stijl van PGR en Forza, maar wel met een makkelijke instap. Het is gewoon een makkelijke race game en zal niet zo diep gaan in het fine tune etc zoals je gewend bent bij Forza.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Er zullen 2 opties aanwezig zijn:

-Of je installeert gewoon old-skool een compleet lachgas, handling of bijvoorbeeld een engine pakket. En daar hoef je je verder dus niet over druk te maken.

-Of je hebt de keuze om gewoon turbochargher, uitlaat, banden enzovoorts apart te tunen, en die dan ook nog eens fine te tunen.

Dus als je gewoon niet zo in dat hele tune/forza motorsport gebeuren bent kies je optie 1.
    En als je het wel leuk vind om je gewoon wat meer te verdiepen in het tunen kies je optie 2.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    okee dan weet ik dat :)

Niet dat ik het niet leuk vind maar ik vind het zo te tijdrovend om een wagen zo exact af te stellen,mijn broer kan er uren letterlijk aan spenderen :)

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wel jammer dat enkele reviews niet zo al te positief zijn over Pro Street ( Gamekings dan weer wél ), toch blijf ik twijfelen m te kopen. Zo te lezen is er toch het een en ander veranderd vergeleken met de vorige delen!

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nou ik denk niet dat er iets mankeert aan de Game zelf,maar probleem van deze tijd is dat alles met elkaar word vergeleken wat niet helemaal terecht is enzo,er word bij iedere race game tegewoordig altijd weer Forza erbij gehaalt en daarmee vergeleken.
    Maar ik ben juist voor het eerst echt weer benieuwt naar een NFS deel en ga deze zeker nog checke.

13. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Lees net dat je voor 800MP de "Ultimate Performance Bundle" kan kopen. Dit houdt in dat je dan alle "performance upgrades" hebt geunlocked. Erg slechte zaak, nu is het online spelen helemaal niet leuk omdat iedereen deze "cheat" toepast.

14. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    TeamXbox geeft hem een 9. IGN een 6.8 maar die zijn volgens mij de laatste tijd een beetje de weg kwijt (ook met andere reviews).

15. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Teamxbox is volgens mij ook de weg kwijt :9

16. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn 4 bundels maar je kan ook alles unlocken door gewoon de carreer te spelen.

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nog even dit voor de Hot Pursuit en Most Wanted Fans,maar EA heeft aangegeven dat de politie achtervolgingen wel weer zullen terugkomen,en ook heb ik iets meegekregen dat er nog iets gedaan zal worden omtrent de oude nfs Serie maar daar is nog niet veel van bekent.

18. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beter! De laatste politie achtervolging in Most Wanted was echt vet en die hadden ze gerust als een los bonus onderdeel in Pro Street mogen doen.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lees ik hier nou dat je upgrades die je normaal vrij moet spelen kan kopen? :confused: Dus dat is net zoiets als in een MMO een account van een hoog lvl. te kopen. Damn, da's behoorlijk lame! :eek:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat is bij meer EA Games zo. Bij The Godfather kon je ook upgrades van wapens kopen voor zoveel Microsoft Points. Die kon je ook in de game zelf halen alleen dan voor veel ingame cash. Was ook volgens mij bij Need For Speed Carbon :x

Deel Deze Pagina