Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kort gezegd: nee.

    Echte krassen zijn veel dieper en springen meteen in het oog. Daar hoef je geen lamp op te houden om ze te kunnen zien.

    [​IMG]
     
  2. 2int3nze

    2int3nze New Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik een externe harde schijf aan mn x360 hangen met usb?
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn xbox denkt af en toe dat hij schuin staat terwijl hij gewoon rechtop staat. dat betekend dat hij soms heel snel lampje 1 en 2 en 2 en 4 afwisseld. een beetje storend. weet iemand of hier een oplossing voor?

    @2int3nze: volgens mij kan dat gewoon met de beperkte mogelijkheden die je ook met een memory stick heb, gewoon proberen zou ik zeggen.
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook soms eens. Dat is niet erg. Vraag me zelfs af hoe dat storend kan zijn?
     
  5. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan, voor films wordt alleen wmv(hd)ondersteund. Beperking is alleen het fat32 systeem, dit kan opgelost worden met macdrive(even googlen of in dit forum zoeken voor details)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @2int3nze: alleen voor films en muziek ... Niet voor game saves of demo's
     
  7. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0

    Deze is smaller dan de bestaande kabel. Je kan ook de coating/cover verwijderen van de bestaande kabel dan past hij wel.(onder de coating zit namelijk een metalen case dus je beschadigd verder niets)
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    mja, hij staat recht naast me TV dus valt het heel de tijd of als hij wisselt. en als je niet weet of dat erg is is het wel storend.
     
  9. Dtown078

    Dtown078 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb een vraagje ik wil graag een film die op me pc staat afspelen op me xbox 360 alleen werkt dat niet , mijn pc is verbonden met mijn 360 ik kan wel muziek afspelen op me 360 maar geen films hoe kan dat
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is het een WMV?
     
  11. Dtown078

    Dtown078 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    bestandstype is Videofragment
     
  12. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat die ook naast tv.Ik heb er soms last van als ene vrachtwagen hier door raast. Kan zijn dat je geluid wat hard zet of dat je xbox wat trilt en daardoor het komt.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Met welke combo verwijderde je ook alweer alle updates? Als je in je Guide Menu op Memory staat op Y en dan... ?

    Edit: Y en dan X, X, LB, RB, X, X... Toch bedankt ;) :9
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  14. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze opmerking las ik op tweakers ps3 forum:
    Prachtig... tja de eersten maakten best lawaai, maar of ie een boeing kan overstemmen..(?)
     
  15. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    ik dacht dat ik er al een topic over was maar die kon ik niet vinden dus ik vraag het maar hier: de doosje van mijn 360 game Just Cause is kapot gegaan, weet iemand waar ik een dergelijk doosje (desnoods meerdere) aan kan schaffen? en dan wel die groene, transparante, gewoon precies dezelfde

    Alvast Bedankt
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    als je een breedbeeld tft koopt welke reso kan je dan het beste hebben? gezien de output van de xbox, iemand een idee? tnx
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik weet niet welke resoluties er na de laatste update ondersteund worden. Ik weet wel dat je je 360 sowieso met een vga moet aansluiten. Hier kan je het ook beter vragen:

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=94471
     
  18. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf als breedbeeld tft de Dell Ultrasharp 2407wfp, met een resolutie van 1920x1280, ik heb de resolutie 1920x1080 gekozen en heb dan kleine balkjes onder en boven. Zo komt de resolutie precies overeen. Het is dus belangrijk dat je een monitor met een resolutie hebt die overeenkomt met die van de xbox zodat je geen kwaliteitverlies hebt. Voor meer vragen kun je terecht in de computermonitor thread.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    tnx alvast dat had ik dus al gedaan :) maare welke resoluties is het best voor een xbox? is hier een lijst van?
     
  20. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu te xbox'en en er staat nu al 5 keer in iets meer dan half uur dat ik controler opnieuw moet verbinden. ik dacht dus eerst batterij zal wel op zijn. Maar als je op dat grote xbox logo drukt op je controller als je in een spel zit komt er vanaf links zo'n klein menu'tje in beeld, daar staat bovenaan een batterij en een controller met 3 streepjse, zou je toch denken dat het daar niet aan ligt? iemand idee..?

    grtzz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina