Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat kan je niet evraanderen ;)

2. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je bent gewoon slecht imo :)

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe is het wel zo hoor, vaak in de laatste minuten als je bijv 2-1 achterstaat en graag de 2-2 wil maken dan is de computer feilloos in het passen en kom je echt niet meer aan de bal.

4. Octagon_Prince

Octagon_Prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wel zeker dat het jermaine vananeburg is??
    Volgens mij bedoel je Gerald Vanenburg

5. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs ploegen als Wisla Krakow maken de bal dan ongrijpbaar:mad:
    Vindt trouwens voorlopig nog geen team, geprobeerd met Fener en Spartak Moskou maar beiden geen succes. Dacht nu aan Liverpool maar dat lijkt me dan weer een te grote ploeg.

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat moet Gerald zijn...

7. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is in FIFA 08 ook zo, en dat is in het echt ook zo. Jij gaat op het laatst nog meer druk zetten, dan is het voor hun simpeler om uit te spelen. En ze hoeven ook niet per sé een doelpunt te maken.

8. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met fenerbahce Een master leauge beginnen lijkt me juist leuk.Roberto Carlos,kezman,appiah etc se sijn niet heel goed dus je kan er een paar spelers bijkopen.. binnekort heb ik pes2008 weer !

9. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel goede ploeg, maar het is niet de ploeg waar ik lang mee zou kunnen spelen.

10. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Porto of Sporting al geprobeerd?

11. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben heel slecht..}:]

12. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    een penalty stoppen is niet zo moeilijk (Offline)

als de speler links kijkt, duik jij ook naar links, meestal van de tien keer heb je hem..

ik ben nu bezig met default players
    met die rare namen in het begin en op Top player , ik kan bijna geen 1 wedstrijd winnen , gelijk spel is ook heel erg moeilijk..

maar dat is wel leuk :)
    dan ben je wel een keertje blij als je scoord :p

13. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even 2 vraagjes.

1. Welke Classic teams zijn er allemaal? En hoe speel je deze vrij?

2. Welke week begint de transferperiode in de ML?

14. Drogba

Drogba Guest

Classic teams van Italie, Frankrijk, Nederland etc, de 'grote' landen, je speelt ze vrij door cups en leagues te winnen/

De winterperiode begint in week 19 en de zomerperiode gewoon aan het eind, week 43 geloof ik

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Fabuleuze game hoor. ML (TP,30min), en eindelijk in de 9e wedstrijd mijn eerste punt. 1-1. Ik sta na 17 minuten met 1-0 voor. Wat een vechtwedstrijd, Maar AIK scoort in de 70e toch de 1-1, dan zweten om iig dat ene punt te houden. Dat lukt. Ik echt YESSSS blij (en nu wel gelijk saven:)

30 minuten, ik kan het niet genoeg benadrukken, is zoveel meer:) Wel eens 25 ECHTE minuten een 1-0 voorsprong proberen te verdedigen? En van armoe uiteindelijk Mackaay en Guiterez terughalen naar het midden veld omdat mijn hele verdediging er compleet doorheen zat. Dat je niet meer 'durft' rond te passen achterni, omdat ze gewoon te moe zijn, dus dan maar een lange haal naar voren.

Wie zegt dat PES arcade is? No way. Wie zegt dat er 'onrealistische' uitslagen zijn? No way.

30 minuten, zweet in mijn handen, maar het kleine beginnetje van'de wraak' is er iig, in de vorm van funds om tzt mijn team te versterken.

Dat iemand zo tevreden is na 1 uur spelen (incl. opstelling, wisselen, etc.) terwijl het 'maar' 1-1 is ... Betekent voor mij dat PES nog steeds uberklasse game is.

16. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zo zijn alle eerste wedstrijden in de ML op top player met het default team. Maar 30 minuten als je 2 seizoenen verder bent en een goed team hebt kan resulteren in uitslagen als 11-0 enzo. Ik won zonet van Mallorca met 7-0 op top player. Ikzelf speel 10 min, laat staan als ik 30 min speelde. Ik ben overigens begonnen met het default ML team op TP, alleen nu (3 seizoenen verder) is het niet meer zo uitdagend. De meeste games win ik nu. Mis die goede oude tijd, waar ik voor elke winst echt moest vechten. 1-0 winnen en met man en macht verdedigen.

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Juist, en ik geloof je direct ... maar waarom iedereen dan niet het extreem voor de handliggende doet, en op 30 MINUTEN begint is mij een raadsel??????? ... volgens mij VERDRIEDUBBEL je namelijk je spelplezier op eenvoudige wijze.

Dus ik doe 1 seizoen op 30 minuten en schat dat dit sowieso 40 UUR hoogstaande gameplay oplevert. 2e seizoen maak ik ze wellicht af, maar dan heb ik het misschien ook al gehad met de ML

18. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met je MasterLeague team(die je vanaf default hebt opgebouwd) ook live wedstrijden mee spelen?
    Dus ik heb Ronaldihno,Adriano,C.Ronaldo,Robihno,Nesta,d.Alves,Evra,Buffon,Messi,iniesta,Xavi,gerard en nog meer toppers en met dit team kan ik live matches mee spelen?

19. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nee, en dat vind ik best begrijpelijk als ik dit lijstje zie;)

20. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vraag het omdat bij Live options staat Import Team!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina