Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Wat bij mij vooral kriebelt, is de verslaving die deze game gaat worden. Kotor was zo ontzettend verslavend en zó gaaf. Verwacht hier hetzelfde :+

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, die verslaving bij Kotor kwam bij mij vooral doordat je helemaal in het verhaal gezogen wordt, doordat je zelf keuzes maakt etc. En nu lijkt het ook nog een stuk realistischer. Met de downloadable content ben ik hier heel lang zoet mee.

3. EdgeNumber

EdgeNumber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er ook exclusieve in game content op de extra disk staat bij de LE. dus net zoals bij forza een stel extra auto's. Ik kan dit namelijk niet echt vinden op internet, bijna overals staat er dat er filmpjes boekjes en nog veel meer bij zit. maar wat dat veel meer is, staat nergens.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee is er niet

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, want ik ben al 18 dus ik ben niet meer verplicht naar school te gaan ;)

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    oohh das relaxet :)

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die lesbische sex scene staat nu ook al wel op insidegamer ofzo voor de fans :+. (misschien al gepost xD)

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep maar ze zeggen dat hij uit de Game geknipt is geworden maar ik weet niet of dat geld voor de ami versie.

9. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
  10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    ja amerikaanse versie bedoelde ik lol

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik lees nergens dat het uit de game geknipt is hoor. En waarom zouden ze, het heeft toch al een mature rating.

12. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al meer bekend over het aantal planeten?Hoorde in het begin dat het er veel zouden zijn,maar is dit nu nog?

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    game is precies niet slecht.maar een rpg in de ruimte is niks voor mij

14. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het werkt zo. Er zijn een paar honderd planeten en ong 20-30 ervan kun je bezoeken. De rest kun je blijkbaar scannen voor resources. Je begint ook niet met een complete galaxy map, er worden locaties toegevoegd naarmate je sidequests etc krijgt.

15. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    niet slecht? dit is een topper!!! :D en in de ruimte valt ook wel mee, je bent voornamelijk op de planeten in die ruimte zelf.

XI Jptje NL XI @ met downloadable content kunnen er nog meer planeten toegangelijk worden.

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ben echt benieuwt hoe dit alles samenpakt,vooral de ik vorm hier komt zwaar naar boven en nu vraag ik aan jullie hoe je de Game zal gaan spelen?

Ga je puur reageren op de manier zoals je in het echt ook bent of ga je finaal tegen de draad in?

Aangezien vele toch meestal de joris goedbloed kant opgaan :)

17. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee eigenlijk, ik zie het vanzelf wel. Maar ga zeker het spel op beide manieren (goed/slecht) spelen zodat je zoveel mogelijk uit de game haalt.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Na slecht te zijn in Kotor en Fable denk ik dat ik nu maar de goeie kant op ga....denk ik...}:]

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dit is een beetje het rare,nu heb ik KOTOR 2 als Sith uitgespeeld en toch werd naderhand vertelt dat ik nog geen Sith nog geen Jedi was.

Wie heeft dit einde ook gehad?

20. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, heb KotOR 2 niet zo heel vaak gespeeld, veel minder dan KotOR 1. Wist je trouwens dat je bij KotOR 1 extra gratis downloadable content kan downloaden? Je hebt er dan een ruimtestation bij die je kan bezoeken en waar je kleding etc kan kopen. Om deze content te downloaden moet je echter wel een amerikaanse acount hebben aangemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina