Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nee heb nog geen co-op gedaan.
    Wel heb ik 1x even een race online gedaan wat ook erg grappig is.
    Maar voeg me maar toe Sen,dan zullen we binnenkort eens wat co-op gaan spelen.

;)

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb hem gister ook voor de lol gekocht, maar waarom moet je die skins allemaal unlocken? Ik betaal voor 20, maar ik heb er gister 10 unlockt. Het gaat me gewoon veel te snel als ik rond de 100.000 punten zit. Ik had gisteren 114.000 punten en maar 10 skins unlockt. Die andere 10 skins kan ik niet unlocken, want ik ben gewoonweg niet goed genoeg. Maar ik dacht: je betaald ervoor, dus ze zullen wel meteen beschikbaar zijn. Niet dus..Met andere woorden heb ik dus de helft van mn geld weggegooid

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    He? Dan oefen je toch gewoon meer? Uiteindelijk haal je ze toch alle 20 wel; het gaat hem vooral om de voldoening dat hem helemaal kunt uitspelen. De aanhouder wint altijd. Eerlijk gezegd vond ik deze pack best gemakkelijk. Op mijn eerste ronde had ik hem al 100% unlocked met 400.000+ punten. Alleen haal ik nog steeds die 500.000 marker niet. Ik ga altijd daarvoor ergens af! :eek:

EDIT:

@Supremacy NL: Vette skin is die Nerorange he? Ik weet niet of je ook al die skin hebt gehad waarbij je op de achtergrond een duif ziet vliegen boven water. Die skin vond ik zelf ook erg strak gedaan. :) Trouwens, als je een keer zin hebt in een potje Lumines, laat het me eff weten.

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Toen ik het spel net had, kwam ik niet eens hoger dan 20.000 punten. Na oefening kom ik rond de 100.000. Ik speel het regelmatig, maar ik kom nooit verder. Je kan tegen Raemon Sluiter ook niet zeggen dat die meer moet oefenen zodat die Roger Federer kan verslaan. Dit is gewoon mijn top, kan niet beter. Ik vind gamen leuk, maar ik ben er niet zo goed in. Ik speel alle spellen altijd op easy. Alleen Virtua Tennis 3 gaat wel goed. Maar je moet me eens zien met Halo 3, pure slapstick ;)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gratis...? :9

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t, 43e deel van Pacman gratis!

7. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    de enige grote verassing die microsoft zel kan presenteren is halo 1, voor de rest hebben ze zelf geen klassiekers en van een andere studio was het allang uitgelekt

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
  9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zou mij niks uitmaken :D (als het gratis is dan :+)

Een andere 'take' op dit gerucht:

Vet :D

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Weet je dat zeker? Ik denk dat iedereen Lunines goed kan leren spelen... Lunimes is gemakkelijk om te leren, maar moeilijk om te meesteren. Je moet alleen soms even afstand nemen en kijken naar waarom je blokken op die manier neergooit. Hou ook goed die tijdlijn in de gaten, gooi je bijvoorbeeld wel snel blokken neer als ie langskomt of wacht je juist net totdat ie voorbij is, zodat je langer de tijd krijgt een groot blok op te bouwen?

Ik kan nu wel beter begrijpen waarom je gefrustreert raakt omdat niet alle velden meteen unlocked zijn. Aan de andere kant: dwingt het niet steeds iets beter te leren spelen? Bij mij in ieder geval wel en langzaam maar zeker voel je ook dat je steeds beter (lees: sneller + meer blokinzicht) wordt. Heh, het lijkt net of ik alleen maar Lumines de hele dag ben aan't spelen. Wat dus echt niet het geval is, maar als ik hem speel vind ik hem ook echt tof. Vooral skin edit modus, waarbij ik vaak een paar losse velden doe. Komt door die ontzettend coole skins die er soms bij zitten.

EDIT: Wat bij mij trouwens best goed werkt is het volgende -> ik concentreer mijzelf altijd zo lang mogelijk op het weghalen van 1 kleur. Probeer het eenvoudig te houden en probeer voor die 1.000 punten ("one colour cleared") bonus te blijven gaan. Hoe langer je dat volhoudt, hoe langer je speelveld overzichtelijk blijft (en dat houdt het spel ook weer simpel). En als het toch weer moeilijk wordt: tegen die tijd ben je alweer zo ver dat het ook niet meer boeit.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik wacht meestal tot de tijdlijn net voorbij is, dan heb ik even meer de tijd om wat blokken te maken. Ik probeer ook altijd "one colour cleared" te doen, want zo krijg je iedere keer 1000 punten. Het punt is gewoon dat je veel inzicht moet hebben bij ongeveer 100.000 punten. Aan het begin heb je veel tijd om uit te zoeken waar je de blokken neer kan gooien. Maar bij 100.000 punten gaat het best snel, zodat ik het overzicht verlies. En als dan mijn scherm halfvol staat, is het meestal snel voorbij. Dan heb je helemaal weinig tijd en moet je handelingssnelheid hoog zijn. Ik doe het dan altijd net te langzaam zodat die blokken verkeerd terecht komen. En die fouten zijn moeilijk te herstellen als je wat verder bent. Maar goed, ik heb het net weer geprobeerd. Had nu 152.000 punten, zo hoog heb ik nog nooit gehaald. En in totaal heb ik nu 13 skins unlockt van de 20. Maar ik had graag gezien dat je ze gelijk kon kiezen in de Skin Edit Modus.

12. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die zich uren heeft vermaakt met de Puzzle Quest Trial?

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het probleem met Luminess dat een potje doorgaans veel te lang duurt. Het wordt dan op een gegeven moment heel saai voor me, maarja, je speelt dan toch tegen heug en meug verder voor de score. Het principe is leuk, al zijn de standaard skins op de xbox versie wel een stuk minder dan die op de psp.

Over puzzle quest, ik heb vandaag eindelijk het hele spel uitgespeeld. Phew, het was best lang, maar wel tof. Ben nu level 49, dus nog even de laatste paar subquestjes doen voor de level 50 achievement. Vond dit een stuk leuker spel met meer waar voor je geld dan luminess.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Zie je wel, je komt er wel. That's the spirit. :thumbs:

@Sen: ik speel ook bijna nooit de gewone game (alleen maar om de skins te unlocken dus en ook nog steeds om die voor mij magische 500.000 punten grens te halen), maar vooral de skin edit mode waarbij ik een enkele of een paar losse levels achter elkaar speel. Of tegen andere mensen als ze op bezoek zijn; gaat er altijd goed in. Puzzle Quest ligt alweer stof te happen (maar ik pak hem zeker snel weer op), maar Lumines blijft uit de kast komen... al is het soms voor maar een paar minuten. Er zijn een paar skins die gewoon lekker blijven spelen.

Dus als ik het goed begrijp heb jij de 500.000 punten wel al overschreden?

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet!! Die trial is echt heel vet! Vraag me af hoe goed de volle game is :+

16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Neehoor, ik heb die 500 000 niet gehaald, ongeveer de helft daarvan geloof ik maar.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind altijd wel leuk om te zien hoe simpel het in het begin lijkt... maar altijd ergens bekruipt je een gevoel "shit, dit ga ik niet halen". Vaak merk je ook dat je een blok verkeerd hebt neergegooid, en dan nog een, en dan nog een... en je voelt de overwinning wegglippen.

18. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Trouwens, geen gratis games ofzo. Er komen twee games van 800 punten. Iets van shrek and roll en screw jumper. Ik vond ze er niet leuk uit zien.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat Sen net zei, die potjes duren veel te lang. Het is niet snel een potje tussendoor, je bent dan ook gelijk een uur bezig. Daarom is Skin Edit modus leuk, want je kiest zelf hoeveel skins je wilt spelen. Maar het doet voor de rest niets aan het spel af. Lumines is denk mijn meest gespeelde Arcade game. Bomberman heb ik ook vaak gespeeld, maar in Lumines heb ik denk het meeste tijd gestopt. Het ziet er ook gewoon waanzinnig goed uit met al die verschillende skins

20. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak als ik Hexic 2 opstart zie ik een klein stukje van de intro en dan word ik weer terug gestuurd naar het dashboard. Het gebeurd niet elke keer, maar wel vaak. Weet iemand waar dit aan ligt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina