Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    als een winkel als MM, FRS, Gameshop iets verkoopt is er NIKS illegaals aan om het product te kopen... Zou lekker zijn als je een winkel binnen loopt en een product aanschaft en buiten wordt je gearresteerd omdat je iets hebt gekocht.
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Aantal berichten verwijdert, en waarom wij het niet willen? Simpel de winkels horen zich aan de gemaakte afspraken te houden. Doen ze dit niet dan kunnen ze een dikke boete ontvangen van Ubisoft wegens het schenden van het contract. Er is niks illegaals aan als jij het koopt, maar de meeste die hier roepen hebben hem niet uit de winkel.

    Daarnaast het hele: "kijk mij eens, ik hem hem al laat ik andere mensen jaloers maken gedoe."
    Komt ons nou wel de strot uit, mensen die verwachten dat er nog geen info over het spel staat en die hier komen en ze zien een spoiler omdat iemand zo grappig is, vinden dat niet leuk.

    En de copyright rechten, zodra je iets download waar deze rechten opzitten schend je ze al.
    Daarnet is nog iemand gebanned die een link gaf waar je AC kon downloaden, ja mensen zijn zo dom.
     
  3. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    (Is trouwens maar een in 3 seconden verzonnen vraag, iemand met een betere posten maar :emo:)
     
  4. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt dus niet. Downloaden is niet illegaal: Artikel 16b Auteurswet.

    En ja, het is irritant als mensen zitten op te scheppen met hun versie.
    /Mod Het is enkel niet illegaal als je bezit hebt over het origineel, en je de gedownloade versie gebruikt als back-up. -Conquistador

    /Mod Maar het verspreiden wel en als je uitgebreid mensen gaat vertellen hoe zij het kunnen downloaden, wat ben je dan aan het doen? En volgens de Nederlandse wet valt het downloaden van games en software wél onder copyrightschending. En nou weer ontopic please! - the Matrix
     
  5. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Iedereen die hem ''zogenaamd'' heeft, die heeft geen Gamertag link staat bij zijn naam. Dat zegt al genoeg. Nu weer over het spel :)
     
  6. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus mensen mogen ons wel laten weten waar ie al verkrijgbaar is -ZONDER- dat ze ermee patsen? Enkel informatief? Want velen hier zitten om het puntje van hun stoel om naar de eerste beste store die hem heeft te racen \o/
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Vind ook dat het wel toegestaan moet zijn om netjes te zeggen waar het spel te koop is.
     
  8. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Das niet jullie probleem toch?

    Idd!!!
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Allemaal leuk en aardig, maar wij willen gewoon dat hier on-topic over de game wordt gepraat! Nu gaat iedereen weer reageren op een waarschuwing. Dat mag gerust, maar doe het dan in het daarvoor bestemde forum. Dit is het Assassin's Creed topic dus ik wil posts zien over Assassin's Creed. Dat betekent dus dat we nu weer on-topic gaan (dus ook niet reageren op deze post!).


    Update


    Update
     
  10. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Maarrem,,als de game nog niet uit is, hoe moeten we er dan inhoudelijk over posten? Dat kan pas als je de game in je bezit hebt.

    En het verkrijgen van de game lijkt me ook wel iets ontopics :). Meeste fora zeiken hier niet over, waarom jullie wel? Ik snap het probleem niet. Jullie hebben er toch totaal geen last van?

    /Mod Er staat boven jou post dat er niet meer gereageerd moet worden, een waarschuwing voor jouw dus.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dus..... Leuk spel???? Of gaat deze topic daar niet over? Ik kan iig niet wachten om deze game te gaan spelen, mijn gevoel zegt dat dit de topper wordt waar ik al zo lang op wacht....
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Voor zover ik de trailers etc heb gezien lijkt het me zeker de moeite waard, vooral de verschillende manieren waarop je bij iemand kan komen en dus de verschillende wegen waarop je iemand kan doden lijkt me geweldig om te doen.

    Ik haal deze game zodra hij te verkrijgen is.
     
  13. Geogamer

    Geogamer Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh waarom is mijn post verwijderd? Ik post een reply die weldegelijk te maken heeft met de game en hij wordt verwijderd. Beetje vreemd... :mad: Gooi de topic dan even op slot tot donderdag ofzo? Ik zou eig. niet weten wat er anders nu nog verteld kan worden over de game zonder dat mensen die hem al hebben wat spoilers komen neergooien en daar zit ik echt niet op te wachten!
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmmm.. das wel erg jammer.
    Ik zat net een beetje rond te lezen op de forums van Teamxbox.com
    En er zijn toch aardig wat mensen die de game niet zo vinden.
    Zo zeggen ze dat het erg snel eentonig word en er verder niet veel te doen is,hier een paar qoutes:

    Im now playing already for about 10h and i really don't know if i will continue, it's getting so repetive. I really don't understand why to make such a big and long game so repetive, it's really more worth to pay for a 10-12h game which is fun to the end. The last 3h i played where such a pain in the ass, im actually still playing the game only because of the story and because i want to see the ending, it isn't fun anymore, it really isn't

    Imo 9.5 thats way too high, ok the the controls are great and all the gameplay elements are really good aswell, but doing the same thing for 20h is unacceptable.

    Imo it's 7.8-8.2/10.

    It could easily be over 9 if there would be more variations, but it's really borring to have exactly the same missions in every city.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm... ja er zullen genoeg posts komen van mensen die het totaal niets vinden ;) meningen verschillen.
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    nouja, wat denk je dat je meer bij deze game wilt doen. Je weet dat het sneaky mensen killen is, in een erg grote wereld. Als je een racegame koopt, kan je toch ook alleen maar racen? Ja ok je auto restylen en tunen enzo. Dus vind dat niet iets wat ze af mogen blaffen want deze game is gewoon totaal iets nieuws, en erg vet!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het is nu echt zo dichtbij, kom op! Morgen Bart Smit checken. Iemand anders die hem al heeft, en daar wat over wilt vertellen ?
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat gebeurt er eigenlijk als je dood gaat? zeggen ze dan 'Wasted' en zoomen ze in op de lucht of wat? En kom je dan weer voor het ziekenhuis terecht?

    En kun je eigenlijk zwemmen of ga je dan dood? Want dat zou zuigen.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  19. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja. World of Warcraft is ook zo repetitief als wat.
    Ieder spel. Neem bijvoorbeeld Ninja Gaiden, op die puzzeltjes na her en der was het ook niet veel variatie vind ik, maar toch een goed spel.
    Waarschijnlijk als je de hele setting vet vind, krijg je niet gauw het "wat is dit saai" gevoel.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind dat je het niet echt met Ninja gaiden kan vergelijken Suxxer.
    Ninja gaiden biedt ontzettend veel variatie
    Zo zijn er bijvoorbeeld ontzettend veel verschillende eindbazen.
    veel verschillende vijanden en settings.

    Ontzettend veel moves en wapens,en ook nog eens een mission modus.

    Terwijl AC toch blijft bij klimmen en je target killen.
    Nu is dat niet slecht ofzo,wilde ook geen aanval doen op AC,want ook ik ga de game 100% aanschaffen! en tuurlijk zijn er genoeg goede en leuke dingen aan de game :thumbs:

    Maar vind het gewoon een beetje jammer om te lezen dat er gewoon vrij weinig te doen is verder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina