Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redlegion

    redlegion Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik wil kijken hoe het t met mijn 360 gaat op service.xbox.com krijg ik een foutmelding als ik me serienummer invul.. iemand oplossing daarvoor?
     
  2. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta voor een raadsel. Ik had dus een forza2 xbox360 paket gekocht. Forza2 voor 3 uurtjes gespeeld, en er zat toch een dikke kras op, waardoor het spel niet meer laadde. Dus omgeruild. Maand later, zit mn forza2 vol met de krassen, kan hem niet meer laden.

    Het rare hiervan is, dat ik ook Oblivion, Saints row en BF:MC heb, en daar zitten, van wat ik gezien heb, totaal geen krassen op.

    Ik zit toch te overwegen om m'n xbox360 te versturen met de forza2 naar repair center(omdat het een bundle copy is)?

    Xbox is ~ 2 maande oud.

    Edit: M'n xbox slaat soms vast als ik bijv naar het menu gaan door op de 360 knop te drukken (controller).
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    heb je hem vast vaker kapot gehad? want dan heb je een xbox terug gekregen die refurbished is. Die dus al eens door iemand is geregistreerd!
     
  4. redlegion

    redlegion Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dit is me 1e x360 die heb ik in maart 2007 gekocht. vrijdag 09-11 is die opgehaald :) ik denk dat ik hem vrijdag weer heb *)
     
  5. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor ROD kreeg je?

    Zelf heb ik van de weekend ook een Xbox gekocht bij de MM -> wel een launch geval, maar m'n vrouwlief had geen zin om maandenlang te wachten tot een goede aanbieding of een half jaar op een Falcon. En zelf heb ik iets van: we hebben toch 3 jaar garantie op een ROD (terwijl veel mensen met een lauch geval daar nooit last van hebben gehad) en als ik voor die tijd geen ROD krijg, maar erna, dan kosten die dingen ook geen drol meer mocht je een dan een nieuwe Falcon (of een van de opvolgers) willen kopen. Ben wel een beetje afwachtend wat betreft krassen, nog geen gezien na 2 dagen intensief spelen met Forza2.

    Maar om terug te komen bij je opmerking:
    Ik kreeg ook gelijk een ROD (rechtsonder met code E-68 -> HD error), doch na het eruit/erin halen van de HD deed hij het gewoon.
    naar ik begreep uit eerdere posts zijn niet alle RODs echt desastreus. soms is het een kwestie van opnieuw aansluiten.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is vooral de 3/4 rod die problemen geeft, andere rods zijn vaak idd te verhelpen.

    Gefeliciteerd met je aankoop trouwens!

    edit: Het bellen van ms Nederland heeft iig effect. Compleet onverwachts belt de 2e lijn me nog een keer op. Duidelijk wat voorzichtiger dan normaal 'u heeft ook contact gehad met ms Nederland?'

    Het is iig duidelijk bij de juiste mensen terecht gekomen. Nu nog mijn 360 zsm terug.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Kraken replay Dirt

    Als na een race de automatische replay gestart word kraakt de 360! Daar ik niet echt iets over konden op het forum de vraag heeft/hebben een van jullie dat ook en wat hebbie er aan gedaan!

    Greetz
     
  9. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Leg het even wat duidelijker uit, welke game etc, zo wordt je niet gemakkelijk geholpen
     
  10. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox staat ingepland voor reperatie sinds 4 Nov.. Als ik naar service.xbox.com ga kan ik niet de status van de reparatie zien.. Hoe kan dat?!?! !@#$%
     
  11. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    in de titel van zijn post staat Dirt
     
  12. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit, ik heb trouwens mijn xbox al geregistreerd maar ik kan alleen "een console registreren." ik snap er geen reet van.
     
  13. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook:confused:
     
  14. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Dirt

    Het gaat inderdaad om Dirt
     
  15. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops, had er overheen gelezen...
     
  16. Darkbird

    Darkbird Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de Microsoft gebeld en nu hebben ze het verkeerde afleveradres doorgegeven!? Moet ik nu helemaal daarheen om te vragen of ze de UPS willen doorsturen.
     
  17. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik Microsoft zelf even vragen...
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, net maar is gebeld met de helpdesk. Ik wist niet wat me overkwam, werd meteen doorverbonden. Geen saai deuntje, niks, ik was zelfs ff weg van de telefoon; bezig met m'n iPod, tot ik iemand "Hallo??" hoorde zeggen. Ben geholpen door een zeer vriendelijke man, vooral toen ik zei dat m'n 360 nu al voor de 3de keer kapot is gegaan. "Nou, da's echt lullig...je wordt meteen doorverbonden en krijgt iets ten compensatie omdat dit nu al de 3de keer is dat je 360 kapot is." Nou, da's pas service. Jammer alleen dat er een systeemfout was en hij geen afspraak met UPS kon maken. >_> Morgen maar fftjes terug bellen dan.
     
  19. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds teringchagrijnig, kutmicrosoft. Maarja, niets aan te doen. Nu nog wachten tot 23 november. Wat een teleurstelling dit zeg...
     
  20. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie, mijn xbox heeft het weer begeven voor de 2e keer! Heb hem net na 2,5 week terug is na een andere 1,5 week weer kapot ring of death!
    De xbox heeft vette spellen maar de console zelf is maar bagger!

    Hoelang is die garantie eigelijk geldig? ik heb hem sinds de december 2005
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina