Ik vind het eigenlijk ook niet heel prettig, maar ook niet echt storend. En voor sommige mensen is het informatief dus waarom niet. En eigenlijk snap ik ook niet echt waarom het niet mag want dat gebeurt bij elke game. En bij Halo 3 in het bijzonder. En zeg niet dat Halo 3 die hype verdient want misschien is AC wel beter dan Halo 3, want zo geweldig was die nou ook weer niet. Dit was even een onpersoonlijke vraag, geen afkrakende kritiek, naar de mods.
Het is echt niet erg als iemand post "Hey, hij lag al bij de Bart Smit in Sittard". Maar hij is vooralsnog nergens te verkrijgen, dus we hebben weinig zin in tientallen overbodige posts als "Bij de MM van Almelo was hij er ook niet". Zo zie je door de bomen het bos niet meer.
Inderdaad 100% gelijk. Dat is inderdaad wel irritant, want waarschijnlijk zijn er 990 winkels waar hij niet is en 10 waar hij wel is dus het is wel ff wat makkelijker om die winkels op te noemen waar hij wel is
wil je dit ook even in het AC topic zetten? is daar gelijk duidelijkheid over..als ik het doe wordt het namelijk gedelete
Als aanvulling op Matrix: het is voor mensen die erg veel op dit forum zitten en zich focussen op 1 game misschien gemakkelijk om een thread bij te houden. Echter een 'normale' gebruiker van XBW is op zoek naar kwalitatief goede info, of leuke discussies mbt een game. Echter als de betreffende persoon het ac-topic een paar dagen niet volgt en wij doen er niks aan, mag hij zich nu eerst door tientallen pagina's met rotzooi gaan worstelen.
is het mss niet handiger om hetzelfde te doen als er met Halo 3 is gebeurd? gewoon een subforum createn? zo kunnen er topics onstaan met "Ik heb hem!!" en al zonder dat de mensen die de game nog niet hebben er niet mee worden lastig gevallen. Ook kunnen de mensen die de game dan al wel hebben het daar gewoon over hebben zonder te spoileren voor anderen, omdat je weet dat het topic dan al vol zit met spoilers
Ik vind dit super idee, aangezien na donderdag het assassin's creed topic toch helemaal onvolgbaar word met vragen en meningen. Met subforum is het overzichtelijk te verdelen.
Kan je beter een algemeen spam " ik heb hem" topic maken, aangezien er zo veel goede games uitkomen. Anders heb je elke keer hetzelfde verhaal.
Dan kun je indd een weekje later er 1 voor mass effect maken. Overigens verdienen deze games imo eerder zo'n subforum dan die andere games...
Nee, gewoon een algemeen "Ik heb spel <x> pats topique", en dat dat dan is voor elk spel. Sounds like a plan to me.