Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wordt ook wel cheaten genoemd|:-
    EDIT: En dan gaat m'n ranking naar de knoppe.

2. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij PGR heb ik gewoon een heel ander gevoel, veel meer sfeer. Forza was gewoon saai, ook al had ik er lang naar uitgekeken.

3. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forza is een simulator

PGR is neppe arcade (Wat overigens ook leuk kan zijn) :)

4. JeePee

JeePee Guest

PGR is geen neppe arcade... PGR is arcade-sim. NFS is neppe arcade. Bij PGR is het nog belangrijk lijnen te rijden en rempunten te bepalen (belangrijker nog dan bij Forza)

5. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Klopt, dit ben ik helemaal met je eens. Bedoelde het meer op een positieve manier (PGR)

Maar Forza roelt toch dikker \o/

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Heb deze Game nog niet zo lang gekocht en ik vind Forza 2 niet zo tof,de mogelijkheden met de auto's zijn super maar het Racen zelf doet me niet zoveel en is nu wel heel erg realistisch.

Op zich niet verkeert maar de Circuits vind ik nogal erg saai om te rijden,en dat is best jammer want ik vond juist in de eerste Forza Fujimi Kaido en Brazillie erg leuk en die zitten er niet meer bij opeens in dit deel.

7. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik veel aan, of een D klasse en de snelste die je kan vinden, of een B klasse en de snelste die je kan vinden...ga zo maar door :cool:

8. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR arcade-sim?
    :lol:

Het sim. gedeelte bestaat dan uit het daadwerkelijk moeten remmen voor een bocht ofzo?

9. JeePee

JeePee Guest

Leg ik toch uit... NFS is arcade, PGR3 is arcade-sim. Volgas weg trekken met een F50GT gaat je niet lukken, en remmen en sturen tegelijk wil ook niet altijd goed gaan. Je hebt geen vage shit zoals NOS en weet ik ut, en de auto's zijn naast hun griplevel redelijk nauwkeurig nagemaakt (top ligt niet op 400, maar een enzo rijdt netjes 350).

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je eigenlijk wel uit de bocht vliegen met PGR4? :9

11. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bedoelt gewoon rechtdoor rijden tegen supporters aan ofzo, jazeker komt hier maar eens zien;)
    Al ben ik wel nog een PGR Noob.

12. fm2comp

fm2comp Doe ook mee!

Leuk Bevonden:
    0
  13. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    hoe haal snel die 100000 credits online??

14. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Splaakgeblek?

Heel simpel, je moet 1000000 credits verdienen met online races.
    Maar als je kijkt bij je achievments op je xbox staat er ook altijd een uitleg bij.
    Hoe je hem dus moet halen.

15. Speedy-NL

Speedy-NL Born To Be A Winner

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem snel wilt halen raad ik je aan om met een ford gt40 heel van de nissan speedway te rijden, en te winnen natuurlijk;)

16. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    75 rondjes met 5 man, win je ongeveer een ton per keer.
    Ligt er uiteraard wel aan welke difficulties je aan/uitzet

ik zit nu in totaal op 534.130 online credits.. :'-(

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb m'n 1000000 online credits een paar weken geleden behaald. 90% van de races met A-klasse auto's op alle tracks behalve de Oval. Door de tijd heb ik steeds betere auto's gekocht en gemaakt en gingen m'n skills omhoog en daardoor won ik op het eind (nu nog steeds natuurlijk) veel a-klasse-races, (winnen is ook wel handig is als je geld wilt verdienen. Het is onzin om uren te gaan ovallen voor een achievement als je het niet leuk vindt om te ovallen, dan ben je niet wijs. Als je het wel leuk vindt moet je het gewoon doen natuurlijk.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb deze game zaterdag weer 's gespeeld. Had 'm tot dan toe al een hele poos niet meer gespeeld, en alleen maar PGR4 gedaan. Damn, wat was dat wennen zeg! 8)

19. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik gooide gister TDU erin. DAT is pas wennen. TDU is zo arcade als de pest. Het viel me nu pas op hoe houterig die auto's (motoren natuurlijk helemaal om te huilen) die auto's sturen. Leuk spel wel, maar als ik mag kiezen tussen Forza en TDU.... \o/

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vind Forza 2 nu niet echt een topper, vond PGR3 leuker, ook de demo's van PGR4 en TDU spraken me meer aan.
    Heb de LE van Forza wel, wou het toch wel even doen, maar verveelde net als deel 1 te snel. =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina