The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

1. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ravenholm begint nu echt vervelend te worden, blijf me maar de tyfus schrikken, met die kleine klote beestjes die op je af blijven springen vanuit het niets...:mad:

2. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf volhouden en luister naar father Gregory (met die shotgun):

''Wait till you see the light on the end off the tunnel'' \o/

Die giftige headcrabs kunnen best irri zijn ja. Alleen kan je er nooit dood van gaan zolang je armor hebt. In ik denk dat je pas aan het eind van dat level op 40% zit van hl2.

3. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb portal uitgespeeld maar nu zie ik die advanced maps, waaronder je ook paar achievements kunt halen. Maar hoe zit het in mekaar? Heb nu al meerder advanced maps uitgespeeld en krijg geen achievement.

EDIT: Never mind, heb het al gevonden. Is niet simpel moet ik zeggen.

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  4. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand trouwens al de "Neighborhood Watch" achievement gehaald in HL2 ep2? Want ik kom altijd te laat bij één van die huizen. Heb ergens een tip gevonden dat je best wacht totdat de stryder aan basis komen en ze daar één per één neerknalt.

5. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    heb die achievement behaald en is veruit de moeilijkste achievement van allemaal.

in principe moet je gewoon onthouden welke van de tri pods snel rent en welke niet zodat je van daaruit je volgorde kan bepalen.

Kan je helaas niet verder helpen is alweer een tijdje geleden dat ik die heb behaald....

6. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die al 1000/1000 heeft? Ik moet alleen nog 4 challenges voor aperture science.

7. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niemand in Nederland heeft de volle 1000G ikzelf moet alleen nog Portal op oud maar vind het niet waard om daar veel tijd in te stoppen ook vind ik Portal niet zo hel erg leuk dus vandaar.

Deze jongen hoeft alleen nog 1000 kills met TF2 en hij heeft 1000 als eerste nederlander:

http://live.xbox.com/nl-NL/profile/Achievements/ViewAchievementDetails.aspx?compareTo=lI%20VEN0M%20Il&tid=%09%5d%3adh)k%3fx%01

8. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    is TF2 druk online? Twijfel tussen PC en X360 versie..nog andere redenen om niet voor de X360 versie te gaan?

9. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem proberen te halen. Ben nu bezig ep 2 terug te spelen voor die "Little Rocket Man" achievement. En vind het echt super fun, constant zorgen dat die 'kabouter' mee is.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb een x een kwartier erover geddaan om hem onder en lift vandaan te krijgen....... echt fun ja:p
    wacht maar totdat je in je gaat rijden, dan zal je zie hoe fun het is:p

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd een kut achievement om te halen.. heb de eerste wave gehad zonder ook maar een huisje kapot, maar bij de second wave, ongeveer de 4e... is echt niet te doen, kan er nooit optijd zijn.. naja morgen nog es even paar keer proberen maar anders laat ik em eerst even schieten.

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan, als je een vette pc heb met 21" ins beelscherm surround set, dan zou ik zeker voor de pc gaan, met al die custom maps,. en mods is dat gewoon veel beter,
    ik zelf heb niet zo'n geweldige pc, ipv daarvan had ik een 360, met surround systeem gekocht en hd-ready tv, dus ik heb op de 360 gekocht,
    maar zo en zo met first person shooters moet je voor de pc gaan, ook als is het heel er goed uitgewerkt op de 360, ook het sniperen

13. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf heb gister m'n Orangebox eindelijk binnen gekregen en moet zeggen dat TF2 eigenlijk best tegenvalt.

Ik heb nog nooit zoveel lag gehad in potjes en dan kies ik nog de potjes met beste ping ook!
    Pas m'n laatste game was tof... eindelijk wat kills en lekker speelbaar. Maar als ik TF2 speel, verlang ik meteen terug naar de matchmaking van Halo3. Nooit lag gehad en ook een stuk afwisselender.:)
    Maar ik geef nog niet op!

Maar om eerlijk te zijn heb ik de Orange Box ook voor de single player gehaald... dat gaat echt vet worden!

En portal vind ik ook erg geinig! ben nu bij 11 en loved every minute of it! :thumbs:

14. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik host zelf alles omdat ik anders ook lag heb en ik vindt TF2 eigenlijk beter dan Halo 3 online en dat zegt veel.

15. Simba

Simba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TF2 xbox online is aardig druk, dus nooit moeite om een match te vinden. Ik heb Orange Box alleen vanwege TF2, andere games ben niet geinteresseerd. En ik moet zeggen, TF2 bevalt mij erg goed.

Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  16. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    zo dat is echt heel erg dat je gewoon 60 euries over hebt voor de gelimiteerde gameplay van TF2....

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja wou net vragen .. word deze game online nog veel gespeeld .. maar wel dus als ik het zo hoor .. ik heb hem ook voor de pc .. maar ik kruip toch eerder achter me 360 dan op de pc

18. Priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het word veel gespeelt maar zal toch in de loop ter tijd afzwakken puur omdat het geen sterke uitgebreide multiplayer is.

Kvond ehm zelf niet zo heel erg vet online wel geinig maar zeker niet de reden waarom ik de orange box gekocht heb je moet TF2 zien als een leuk online extratje :D

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe komt dat dan zo? veel mensen geven juist niets om TF2 en kopen de box voor de andere games (zoals ik).

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind tf2 juist wel heel sterk online juist vanwege de goed gebalanceerde klassen enzo

Deel Deze Pagina