Hallo, ik ben van plan deze woensdag achter een Xbox 360 Arcade te gaan(in game mania ). Ik zou graag de goedkoopste kopen .. nu zie ik je krijgt daar 5 arcade games bij , ok. mijn vraag is kun je daar ook niet gewone games op spelen, dan alleen maar die gewone domme arcade spelletjes? met gewone games bedoel ik , Test drive unlimited, World in conflict etc,.. Ik geraak er maar niet uit Ik weet dat je Xbox360 Arcade,Xbox360Premium & Xbox360 elite hebt , maar zijn premium en elite gewoon duurder vanwege hun opties of vanwege de games die je daar wel kan op spelen en op arcade niet .. Gelive iets te laten weten ? Alvast Bedankt
Je kunt gewoon alle spellen spelen op elke 360 (behalve dan dat je voor sommige spellen een HDD nodig hebt). De andere versies zijn duurder omdat ze extra accesoires hebben (draadloze controllers, HDD, headset, etc.).
Ja, voor 100 euro krijg je die van 20 GB dacht ik. Edit: Ik weet niet of je bij die arcade versie een harddisk bij krijgt, misschien heb je hem er al bij.
Op een Arcade zit toch ook een HDMI uitgang nu? Als je dus voor 250 een arcade koopt, en je koopt er meteen een 120 GB HD bij, dan heb je toch in principe gewoon een Elite? (afgezien van kleur en beabelde controllers...)
Je moet er inderdaad een hard disk of memory card voor hebben je crieert namelijk je Profiel als het ware op.
Ik heb een arcarde en ben erg blij mee Dit zit er bij - Wireless controller - 256 Mb memory unit - Composite kabel (met SCART adaptor) - voor gewone tv´s - 5 Arcade games: Pac-Man Championship Edition, Boom Boom Rocket, UNO, Luxor 2 and Feeding Frenzy. Veder heeft de Arcarde een nieuwe betere Benq VAD60378 drive, HDMI aansluiting en mogelijk de nieuwe 65nm Falcon processor.
ben je verstandig spaar je wat en koop je er 1 met hard disk want het kost je alleen maar meer wil je die apart erbij kopen! Of je koopt de 120gb hard disk dan is los wel goedkoper! Maar ik was gegaan voor een leuke bundel met hard disk! Leuk spelletje erbij en weet je ook zeker dat TDU het wel doet