Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Nee je kan niet zwemmen, heb ooit iets gelezen over balans en als je niet al je vingers hebt ofzo.

    En je hebt ook dat al die kleren/wapens je nogal zwar maken :p
    Volgens mij gingen mensen toen ook niet echt zwemmen dus denk niet dat die het ooit geleerd heeft ;)
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar Smokey, maar ik bedoel uiteindelijk vecht je toch ook alleen maar, als het heel zwart-wit bekijkt.
    Ik denkt dat die kerel dat ook heeft gedaan.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    idd en ik denk dat die gast ook té veel ervan verwachtte want als je het simpel op papier zet : Hitman in de middeleeuwen met een fucking grote vrijheid.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Welke dag komt die nou eigelijk, woensdag of donderdag? :{
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    donderdag officiel ;)
     
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    zulle wel ( naar mijn gevoel) van die american fuck childs zijn die overal wel wat om te zeiken hebben.
     
  7. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamefreak Almere verkoopt hem de nacht van Woensdag op Donderdag vanaf 00:00-01:00, voor de die-hards.

    ...Kan iemand er dan eentje door m'n brievenbus gooien? Ik mag dan niet meer weg :'-(
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    kan je nog geld verzamelen en heb je nog winkeltjes waar je in kan/dingen kan kopen? (heb je uberhaupt veel gebouwen waar je in kan?)
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat heb ik nu eigelijk aan die pre-order als ik donderdag naarde winkel ga?
     
  10. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je zelf de variatie er in moet brengen..
    als je elke keer op je target af rent,een zwaard in zn nek hakt en dan hard weg rent,lijkt mij ook saai.
    dus spring van een dak en jaag je zwaard door zn schedel
    gooi een mes in zn oog of stamp een dolk in zn rug}:]
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een mail van Bart Smit dat ik AC kon komen ophalen. :p Zal vast wel een fout zijn.
     
  12. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, creatief met geweld:D
     
  13. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah!!

    over 1 uur heb ik hem
    me neef werk bij bartsmit en heeft er 2 meegenome (wel betaald ofc voor dat jullie andere dinge gaan denke:9) maar hij sei dat de game er geweldig uitziet en gameplay goed is en zo maar dat het eentonig is :+ben benieuwd 8)

    /Mod Waarschuwing: lees de thread er maar even op na waarom. En haal de volgende keer je reply even door de spellingscontrole ;))
     
  14. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan inderdaad steeds meer stemmen op over eentonigheid op het internet.

    Ik kijk al een jaar uit naar deze game, maar mijn twijfel begon al bij de eerste review op te komen.

    Denk dat ik misschien toch ff een weekje wacht met aanschaf.
     
  15. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook niet te hoge verwachtingen hebben, het is gewoon een toffe game, lekker grote vrije omgeving, toffe parkour moves. Maar het zal nooit een diepgang hebben als bijv Mass Effect. het hangt er gewoon vanaf wat je er zelf van maakt.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het is zo eentonig als je het zelf maakt denk ik. Als je het spel zo snel mogelijk uit wilt spelen en verder niet geniet van de stad en de mogelijkheden dan wordt het denk ik wel wat aan de snelle kant saai, maar als je op een lekker gevarieerde manier assassins uit gaat voeren dan valt dat wel mee denk ik. De ene keer vecht je je door de bewakers heen naar je doel, dan sluip je weer over de daken, dan ga je op in de bevolking om zo dichtbij te komen, dan wacht je tot hij in een soort van hinderlaag van jouw loopt enz... Ik denk dat de meest bevredigende kills misschien wel die kills zijn waar je heel dicht bij je target komt door je onopvallend te gedragen. 'Social stealth', iets wat ik nog niet eerder in een game ben tegengekomen. (behalve in de Hitman serie eigenlijk)
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Weet iemand of er verschillende moeilijkheidsgraden zijn? Bijvoorbeeld hoe snel de bewakers je spotten tussen de monikken, hoe goed ze kunnen vechten, hoeveel hitpoints je hebt, enz... Ik weet dat je de HUD uit kunt zetten, dat is zeker een interessante feature, die de sfeer in de game denk ik ten goede komt en het ook wat lastiger maakt.
    Misschien is het handig om een antwoord in spoilertags te formuleren, of is dat onnodig?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die mensen verwachten ook gewoon veel denk ik. Gewoon niet hypen en je laten verrassen;).
    edit: mazda : voor zover ik weet zijn er geen moeilijkheidsgraden nee.(en over hitpoints je kan maar 2 keer achter elkaar geraakt worden en dan ben je al dood ofzo)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik denk dat je het aan je eigen speelstijl ligt. Ik speel Hitman na een jaar nog steeds en vind het nog steeds leuk, terwijl ik alles al weet. Andere mensen vinden het na een maand al genoeg, zo zal ik deze game ook erg veel blijfen spelen.
     
  20. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ikzelf ga denk ik eerst eens goed plannen nadat ik alle info heb die ik nodig heb voor mijn target. Zo ga ik alle mogelijke aanval-posities na en de escapes. zo ga ik dus de ultieme kill maken ^_^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina