Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb nergens last van. Ben volgens mij bijna klaar met Singe Player, ben nu in The Fight Room of hoe dat ook mag heten. Volgens mij een pittig stukje toch.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu al sinds vanmiddag online .. en heb geen last van wat dan ook gehad ..

    maar hoe zit het met die Perks .. als je geselecteerd heb welke je wil staan ze dan automatisch aan of niet ?
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me altijd af: Waar halen de vijanden het geld vandaan om ZOVEEL granaten en RPG's te kopen. Allemachtig. Ook moeten ze heel goed zijn in het reqruiten van nieuwe mensen aangezien ze bijna een leger hebben dat gelijk staat aan de US.

    Ze komen ook gewoon rustig met 10000 naar 2 sniper toe. Vooral ''heat''. laaten gewoon heli's en tanks komen. VOOR 4 MAN. WTF?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zijn er op de 360 ook mensen bij wie tijdens het lange wachten tijdens 'DOWNLOADING GAME SETTINGS...' dat rateltje, dat je af en toe hoort, blijft hangen?

    Wat een kutzooi zeg... Vanmiddag heerlijk online zitten spelen en nu heb ik 't gevoel dat de PS3 elk moment uit elkaar gaat pleuren van ellende. Gaan ze er gvd nog een keer wat aan doen of niet?
     
  5. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, volgens mij werken ze dan altijd. maar soms moet je wel uitkijken. ik hou bijvoorbeeld ervan dat ik door vijanden niet op de rader gezien wordt. dan zou je de kogels van je wapen bijvoorbeeld kunnen upgraden naar silent bullets, maar als je van wapen switch werkt die onzichtbaarheid op de radar niet meer. daarom kun je beter in een perk onzichtbaarheid op vijandelijke ra dar kiezen. dat werkt altijd. voor elk wapen
     
  6. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    team deathmatch heet het nu!
     
  7. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nou gewoon al een hele tijd vast in het derde level op veteran. Dat ik die grote pczaal in moet lopen. Echt onmogelijk zowat of heb iemand suggesties :)
     
  8. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    het is maar een spelletje.....;)
     
  9. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    team deathmatch in cod4 is team battle in cod 3 btw. ik heb het over war:)
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan best irritant zijn al ben je bijna bij een checkpount, je gaat ergens schuilen en. BOEM 5 grenaten naar je hoofd, en weer het hele stuk opnieuw doen. 8) Als kan je wegrennen, een RPG of een idioot die met een AK47 van 1 km een headshot schiet.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  11. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja jij bedoelt met die vlag veroveren met je team op verschillende punten!?
     
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man. eigenlijk is het vet makkelijk: wat je moet doen is: ga naar rechts en ren naar zo'n klein zijkamertje. daar vuur je een paar kogeltjes af en ren je naar het volgende zijkamertje. btw als er granaten naar je worden gegooid, kun je het beste ze teruggooien :cool:. van dat 2e zijkamertje ren je naar de volgende. die is een stukkie groter dan die andere 2 en daar kun je dus makkelijk wegduiken voor granaten. dit is ook het stuk waar je verder moet gaan als je eenmaal de onder verdieping hebt gecleard. vanaf hier schiet je wat enemies en krijg je waarschijnlijk al snel het sign dat deze verdieping 'clear'is.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er is trouwens geen Capture The Flag he ? Vind wel dat er veel spelmodes zijn, mischien wel wat teveel. Speel overigens alleen Team Deathmatch.
     
  14. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt
     
  15. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    was ik ook aan het zoeken en kon het ook niet vinden zal er wel niet bij zitten wel jammer inderdaad!
     
  16. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt zo makkelijk :9 Ik ga het is fftjes proberen. thanks iig :thumbs:
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als je het eenmaal hebt gedaan wel haha, maar waar je het meest voor moet oppassen zijn de granaten die naar binnen worden gegooid en die gast met een bazooka(of wat het ook mag zijn) die vanaf de 2e verdieping rchting het zijkamertje schiet
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    domination tog?
     
  19. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Capture the Flag = Domination !!!

    tot nu toe voor mij de beste mode!! }:]
     
  20. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver kom dat level gewoon echt niet voorbij :9 Beter gaat dat klotelive gewoon ff normaal doen nou..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina